לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the heroin diaries


Cross your heart and hope that I wont die before the best day of my life. Just pray for me tonight.

כינוי:  girl with golden eyes

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

אני לא חושבת שאני מסוגלת להתמודד עם זה יותר.


אני עומדת מול העולם עם חיוך על הפנים אותו חיוך מזוייף שאני לובשת כבר שנים.
כי אני אמורה להיות זאת שתומכת זאת שעוזרת וזאת שאיכפת לה.
נמאס לי מכולם,נמאס לי לעזור,נמאס לי לעודד,נמאס לי לסחוב על עצמי את הבעיות של אנשים.
מתי יגיע הזמן שמישהו יקשיב לי למה כול הקשרים שלי עם אנשים הם חד צדדים.
למה אני צריכה להקשיב ולתמוך ולתת יד וכשאני צריכה את זה אני יושבת לבד בוכה.
והכי טוב שאתם יכולים להגיד זה "זאת תקופה כזאת לכולם וזה יעבור יהיה טוב....".
יהיה טוב....שוב אותו יהיה טוב מזדיין שנמאס לי לשמוע כבר קרוב ל3 שנים.
לא זאת לא תקופה כזאת ולא לא יהיה טוב.
עדיין לבד ועדיין קוראת לתמיכה של מישהו............
נכתב על ידי girl with golden eyes , 25/1/2010 23:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgirl with golden eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על girl with golden eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)