לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

let's talk..


פקה פקה D: טאק טו מי .

כינוי:  shany the hit

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

הוא סובל , למי אכפת ?


זה מבאס כל הקטע הזה ..

קטע ארוך שאתם לא מבינים , הסתבכות ..

איך מידידים טובים ממש כמו אחים הפכנו ליריבים,

לשונאים .

בכל אופן אני לא שונאת אותו  .. אני רק מנסה שיחשוב כך .

גם הוא לא אותי . הוא בוהה בי כל ההפסקה , במבט של כלב מסכן ..

אבל הוא הביא את זה על עצמו .. לפני שבוע אין מצב

שהייתם שומעים אותי מדברת ככה הייתי מתייסרת בגלל שאנחנו  לא מדברים

היום הוא והחברה הקטנה שלו [ קטנה ?! אמרתי קטנה ? יותר כמו גווווווש שעיר שמתגלגל

במסדרון] לא מזיזים לי אפילו ריס בעין.

לא יודעת למה ואיך .. אבל אני שמחה שזה ככה .

אני לא מדברת איתו ולא אכפת לי והוא מתייסר .

איך שהגלגל מתהפך . אבל הוא התהפך יותר מידי .. תראו איפה אחנו נמצאים..

במעגל של שנאה כזה , בכל אופן לי אין על מה להתנצל אם היה מזמן הייתי

עושה את זה .

קרה לכם .... שהשקעתם בבנאדם הייתם איתו בטוב וברע והוא התנהג בכפיות טובה ?

בנאדם שחשבת שאתם מכירים אותו ולפתע הוא השתנה בגלל גורם [ הגוש השעיר במקרה הזה ] ?

בן אדם שאתם ממש אוהבים ומעריכים ? :O 

 

נ.ב

חח למי אכפת אם מלאו 100 שנה לת"א  ?

אני במילא לא גרה שם , שיט  .

נכתב על ידי shany the hit , 27/3/2009 15:10  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין רעיון מיוחד לכותרת


אזזזזזזזזז

הבלוג הזה ?

על מה הוא ? אמממ לא יודעת

סתם משהוא שיבוא לי לפרוק

לא מהפריקים האלה " באליייייייייי להתאבד , יש רעיונות ?!?!"

וואט דה פאק שינוחו .

קיצר

שני דה היט [ ולא , זה לא השם משפחה שלי ]

14 +

לא פאקצהההה ,

אני מהאלה ש " אל תתעסקו איתי " אבל לא ערסית D: סתם עצבנית .

שמחה, מחייכת , קרצייה, מעצבנת , מעוצבנת , נוטרת , עוקצת

אבל בסה"כ ?!? אאני מהבסדר .

לכל המנוסים והמנוסות [ ולא בתחום שחשבתם ] , אמאמ אני צריכה עזרה

בכל מיני דברים שקשורים לשיט הזה שנקרא בלוג  [;

איי נייד יו .

תגיבו ביצ'ס .

נכתב על ידי shany the hit , 26/3/2009 17:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshany the hit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shany the hit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)