לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

High Voltage



Avatarכינוי: 

בן: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

לינקין פארק בישראל?



תחנת הרוק האמריקאית
WYSP פירסמה
ראיון עם סולן לינקין פארק, צ'סטר בנינגטון, מאחורי הקלעים במופע ה-Live 8 בפילדלפיה. בראיון מדבר בין השאר צ'סטר על איך שהלהקה הגיעה ללנגן במופע החשוב, וגם מדבר על כך שהוא היה רוצה להופיע בירושלים
 

מראיין: "ספר לי על הטלפון שקיבלתם מבונו, ואיך הוא השיג את הטלפון שלכם ואיך התנהלה השיחה".

צ'סטר: "הוא לא התקשר אלי אישית, הוא התקשר למייק ואני בטוח שלבונו לא קשה להשיג מספרי טלפון של אנשים.

הוא התקשר אלינו ומאוד רצה שנופיע כי הוא האמין שבגלל המוזיקה שאנחנו עושים אנחנו נוכל לחבר את כל הסנגונות מוזיקה השונים וכל האנשים השונים בקהל ונוכל לספק משהו כמו גשר בין סוגי המוזיקה השונים שיש בעולם. אמרנו שזה יהיה לנו לכבוד לנגן באירוע ושנעשה את זה בלי שום בעיה".

 

מראיין: "עם כל הפוקוס שיש על אפריקה היום, עשיתם אי פעם הופעה ביבשת הזאת בכלל?"

 

צ'סטר: "ממ לא, אף פעם לא ניגנו באפריקה אבל היו לנו מספר הזדמנויות להופיע בדרום אפריקה אבל זה היה קשה מידי לסדר את זה שם. אבל אנחנו עובדים עכשיו על סיבוב הופעות שיגיע למקומות שונים בעולם וככה נוכל לנגן בפני אנשים בדרום אפריקה ונוכל להגיע לכל מקום, אני אשמח להופיע בירושלים, אני אשמח להופיע בכל מקום בעולם. אני חושב שלכולם מגיע חופש לשמוע את המוזיקה שהם אוהבים, ליהנות מעצמם, ליהנות מהחיים ולחיות בצורה הכי טובה וזה מה שאני רוצה לעשות בקשר לזה".

 

עכשיו נותר לקוות שהרצון של צ'סטר והלהקה להופיע בעיר הקודש יהפוך למציאות, את זה נראה בסיבוב ההופעות העולמי הבא של הלהקה.

 

 

Peace Out~

נכתב על ידי , 30/3/2009 15:21  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאל בנינגטון ב-14/5/2009 18:40
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLinkinShay אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LinkinShay ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)