לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין פה מקום.


לברוח קצת מהמציאות היומיומית ולקוות שלמישהו באמת אכפת ממה שקורה אצלך בפנים.

כינוי:  something not right

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009


היום.. אחרי הריקוד, באתי הביתה והרגשתי כל כך שמנה אלוהים.

כל כך שמנה.

רכנתי אל עבר האסלה.. הכנסתי אצבע לפה..

( " מה נראה לך שאת עושה?" "אל תעשי את זה לעצמך!" "אל תכנסי לזה" "זה לא שווה את זה".. )

לא יכולתי.

חלשה, טיפשה, שמנה, מטומטמת.

 

 

 

 

נכתב על ידי something not right , 5/4/2009 20:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Everything gonna be all right


בוקר טוב..

כן, בוקר טוב.

בשבילי בוקר עכשיו, כי השמש עדיין זורחת. ובכלל, שבת בעיניי היא כולה בוקר אחד גדול.

להתמתח קצת ולהתעורר.. לאזור כוחות לשבוע חדש.. כן, בוקר.

 

פתאום כבר לא מתחשק לי לבכות, על כמה שרע לי.. על כמה שעצוב.

על כמה שאין לי אותו והלב שלו בכלל שייך למישהי אחרת, על כמה שהיא מרוכזת בעצמה ובכלל לא אכפת לה

על כמה שחרא לי עכשיו בגיל הטיפש-עשרה.

התעוררתי הבוקר עם מצב רוח לחייך.. להסתכל ימינה-שמאלה ולקלוט כמה סיבות יש לי בשביל לעשות את זה ;

הורים, אחים, חברים, בית, היכולת לחייך, לצחוק, לשיר גם אם אני לא הכי טובה בזה, לרקוד, לשמוח.. כי יש על מה.

פשוט כל כך הרבה דברים מדהימים בחיים האלו, קרן שמש שמלטפת אותי אמורה להעלות בי צחוק.

 

תמיד אופיינתי כאופטימית..

אם לאחרונה  מצאתי את כל הסיבות כדי לא להיות כזו, אני דורכת על כולן.

אני מאמינה שיהיה לי טוב, אני מאמינה שהוא יעבור את זה.

אני מאמינה שבעוד עשר שנים קדימה אני אכיר לו את החבר שלי :)

אני מאמינה שמה שצריך לקרות קורה.. ושלכל דבר יש סיבה.

 

אני באמת.. באמת.. מאמינה בזה.

שיהיה לכם שבוע מדהים ומלא חיוכים.

 

 


 

עריכה: על מי בדיוק אני עובדת?

נכתב על ידי something not right , 4/4/2009 18:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Chasing Pavements


"אני אוהב אותך כל כך, הלוואי והיית יודעת כמה"

מעט אירוני שהמילים האלו באות מהחבר הכי טוב שלי.. שאני אוהבת יותר מכל דבר אחר.

אולי לפעמים יש בי רצון שזה יהיה ממישהו אחר, שיאהב אותי אהבה רומנטית שאני אוכל ללכת איתו יד ביד ברחובות

ולצעוק שזה החבר שלי. לא החבר הכי טוב. תודו שזה שונה לגמרי..

 

והשיער הארוך שלו.. העיניים המעט מלוכסנות, החיוך הגדול שכובש אותי בכל מבט יותר

כל כך הייתי רוצה שתהיה לי הזכות לנשק אותו כמה שארצה, לחבק כמה שארצה.. לגעת, להביט..

שאני אוכל לומר בגאווה שהוא שלי ולא של אף אחת אחרת.

ואוכל לתת לו את עצמי בתמורה..

 

אני בטוחה שהוא אפילו לא מנחש שהמילים האלו נכתבות עליו..

שהוא אפילו לא יודע שיש בי קצת מעבר לצחוקים ולמילים מנחמות.

קצת הרבה מעבר..

אני לא יודעת אם התאהבתי.. אבל אני יודעת שמה שאני מרגישה אליו זה לא סתם.

אני מוצאת את עצמי כותבת את אותיות השם שלו על דף נייר ואפילו סתם במחשבות

הקול שלו מרטיט בי מקומות חדשים..

הוא מתוק כ"כ.. אלוהים.

 

 

שבת שלום.

http://www.youtube.com/watch?v=qz7vGW2_5c0

 

נכתב על ידי something not right , 3/4/2009 15:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsomething not right אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על something not right ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)