לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אה2ה ל2ד

אני הכתוב פה סיפורים או עלי ועל מה שאני עברתי או עוברת או סתם או על החיים עצמם.מקווה שתואהבו ושהרבה אנשים יכנסו ויגיבו

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 218196289 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

פרק ב'


פרק ב'


 


מהפרק הקודם


 


לאט לאט איגר התחיל לפכוח תעיינים וראה את אלה חברתו יושבת על הכורסא ומסתכלת עליו.



הוא הסתכל עליה במבט כאילו הוא לא ראה אותה מעולם,אותה זה הדהים,ואז הוא קלט שזאת היא,הוא הסתכל עליה במבט מופתע,הוא לא הבין מה היא עושה פה והיא רק ציחקקה לה בשקט.


 


"מה,חשבתה שאני הנטוש אותך?אתה לא זוכר שאני הבאתי אותך לפה?"היא אמרה ולמראית פניו החליפה למבט לרציני יותר,היא המשיכה:"אז אתה כנראה לא מכיר אותי כול כך טוב!"


הוא הסתכל על שפתיה שגרמו לו להתגרות ולרצות לנשק אותן,הוא ידע שאסור לו אחרת הכול יהרס,הוא ידע שהוא יסלח לה על שנפרדה ממנו.


הוא התחיל להגיד אך לפני שהספיק לגמור את המשפט היא נישענה קדימה,קירבה את שפתיה לשפתיו, נישקה נשיקה מהירה וזזה אחורה,הוא עכשיו הייה בטוח ששום דבר לא יעצור אותו מלהגיע לשפתיים האלו שוב.


היא הרגישה משיכה יותר חזקה מכול מה שהרגישה בחייה,היא התחילה לנשק אותו שינית והפעם נשיקות מלאות תשוקה שהשאירו לשניהם טעם של עוד.


הוא ידע שהוא חייב לעצור למרות הכול,אבל הוא לא יכל כבר,הוא הייה בשליטתה.


הוא ניסה להתנתק ממנה אבל שפתיה רק רצו עוד,והיא גם רצתה להפסיק אבל לא יכלה היא כול כך נהנתה לנשק אותו שלא הצליחה להפסיק,היא לבסוף הצליחה להתנתק ממנו,נישקה בלחי והתחילה ללכת לכיוון הדלת,בפתח הדלת נעצרה ושלחה לעברו נשיקה ויצאה.הוא התהפך לצד ימין שלו והסתכל בחלון רואה אותה מנופפת לו.אחרי שהיא התרחקה הוא חזר לשכב כמו ששכב לפני זה.באותו הזמן אלה הלכה לכיוון ביתה וויקה עקבה אחריה בשקט בלי ששמה לב.אלה התחילה למלמל לעצמה כול מיני דברים,כמו זאת היתה אשמתי, ויקה הבינה שהיא צדקה זאת באמת היתה אשמתה,אלה כבר ראתה את ביתה מעבר לכביש,היא הכניסה את ידה לכיסה שהייה מפוצץ בכול מיני שטויות והוציא משם מפתחות עם מחזיקי מפתחות שהייה עשוי מחרוזים שהיא עצמה הכינה.היא פתחה את השער עברה תשולחן הזכוכית שאמא קנתה לפני חודש בערך,היא שמעה צעדים מאחוריה,"מי זה?מי שם?" היא הסתובבה לבדוק אם מישהו באמת שם,"בגללך הכול קרה,אם לא הית נכנסת לחיו הוא הייה משחק איתי בבית בקלפים,מרמה ומתלונן שהמיטה שלי לא נוחה לישיבה,את לא מכירה תהרגשה הזאת של געגועים"


ויקה ירתה 5 יריות ועזבה את אלה לשכב על הריצפה מדממת,האמא חזרה הביתה וראתה את ביתה שוכבת על הריצפה ומסביבה שלולית דם. היא הזמינה אמבולנס שיבוא ויקח אותה,הם העלו אותה על האלונקה ומהר לבית חולים. הכניסו אותה ישר לחדר מיון בשביל להציל את חייה,שכרגע היו חסרי חשיבות עבורה,איגר ראה את אלה עוברת מול דלתו באלונקה והוא התמוטט.


אחותו בדיוק נכנסה לחדר וראתה אותו............................

נכתב על ידי , 29/8/2009 23:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,567
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסבטלנוש=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סבטלנוש=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)