לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

בלוג חדש באיזור!


שלום לכולם =]] אני סתו,בת 12 מפתח תקווה. פתחתי בלוג צנוע שבו אני אוכל לפרסם עיצובים ולעזור לאנשים. אני לא מקצועית אבל אני בעיקר מפרסמת עזרים,שטויות חמודות לבלוג ויהיה גם מפעל הזמנות.

 

אני משתמשת בפוטושופ 9.

בקרוב אני אתחיל לעצב,עכשיו אני פשוט בלפטופ והפוטושופ לא אצלי. עוד מעט עיצוב מלא לבלוג,מחר או אולי בעוד כמה שעות יהיו כבר עזרים חדשים ואולי אפילו עיצוב.

נכתב על ידי , 6/4/2009 10:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)