לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Take me away .


בלוג על חיי ההרעבה שלי, ועל ה-wanna be "אנה" כבר אמרתי שאין לי חיים בלעדייה??


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

כאב, או אמת?


אוקיי, אני לא בטוחה שאני יודעת מאיפה להתחיל.. אני דיי שבורה, מתוסכלת ומרגישה דיי רע. למה? כי אני לא מצליחה לעמוד בהבטחות שלי,

בהבטחות של לא לגעת באוכל, להפוך אותו לסוג של מעשה שלא עושים, משהו אסור! אבל אתם יודעים מה? לילדה שמנה זה קשה מידי, קשה להתגבר על החולשה לאכול, קשה להפסיק לאכול.. אני כולכך רוצה להרזות כולכך רוצה להיות רזה, אבל כלום לא הולך לי!

הינה, לפני שיצאתי לחופש פסח הבטחתי לעצמי וכמובן לחברים הדואגיים שלי לחזור רזה, אולי אפילו אנורקטית. ביני לבין עצמי היה לי ברור שזה לא ילך אבל משהו בתוכי אמר לי לא לוותר, שזאת היזדמנות לרזות, להיות רזה, להיראות מושכת, אבל למה לאזעזל חשבתי שבקושי משלושה שבועות אני באמת יצליח??

לא היום אז מחר, כן מחר, מחר אני יפסיק לאכול, מחר אני פותחת בדיאטה קטלנית שתשיל מעצמי את הקילוגרמים במהירות. אבל כלום, כל יום דוחה ודוחה את זה... מכירים את ההרגשה, שאתם רוצים להפסיק לנשנש? להפסיק לאכול ולהתחיל בדיאטת כסח? מכירים את זה שכל יום שמתפקשש הכל מבטילים שלמחרת זה ישתנה?

טוב ככה זה אצלי! אני פשוט לא מצליחה, הקטע הוא שאני גם לא רעבה, אני אוכלת מתוך מצוקה, "אכילה ריגשית" ככה קרואת לזה אימא שלי..

 

ואם כבר מדברים על אימא: התחלתי ספר חדש, "רדו ממני" קוראים לו, של אורית יוגב, על השמנה והתמודדות עם זה בילדים. ספר הכי מומלץ שיש בעולם, אני לא מסוגלת להפסיק ליקרוא.

וככה לצערי אימא שלי, אחרי הקריאה שלה, כמובן הגיעו ההטפות מוסר. היא אמרה לי משהו לא חדש, שבספר זה, מדובר על השמנה של ילדים מתוך מצוקה ריגשית, שכימעט כל הילדים שמסופר עליהם הסיפור, סבלו מהטרדה מינית ולא חיכתה יותר מידי ועברה לשאלה הבאה: "תגידי בר, רציתי באמת לישאול אותך, יש משהו שאת לא מספרת לי? מישהו עשה לך משהו ליפני הרבה זמן ולא סיפרת לי?"

אני האדמתי והייתי בטוחה שהיא צוחקת עליי! אף פעם לא נתתי לאנשים לגעת בי, להפך, בזמן האחרון נגיעה אבל של חברים קרובים מרתיעה אותי, ואני לא זוכרת שנגעו בי בחיים, ואני זיכרת את עצמי מגיל 4 בערך, זה הגיל הרגיל של ילדים שמתחילים ליזכור דברים ומתחילים להיראות להם הדברים באופן ברור..

לא ידעתי איך לענות לה, השאלה שלה הביכה אותי ברמות שאני לא יכולה לתאר ואפילו הלחיצה אותי..

אולי באמת מישהו עשה לי משהו והדחקתי? אולי ניסו לאנוס אותי ואני לא זוכרת? הבעיה היא, דיי מצחיק אבל אני עדיין בתולה ככה שלא ניראה לי..(אני בת 15..)

ככה שלא ניראה לי..

אבל עיצבן אותי המחשבה שלה שאנסו אותי כי אם היא שואלת אותי דבר כזה, זה סימן שהיא לא הגנה עלי מספיק מפני העולם ואנשים הרשו לעצמה ליפגוע בי!!

 

גם בעיקבות השיחה המוזרה הזאת שהייתה לי איתה, היא הציעה לי ללכת לבית חולים איכילוב ומירפאה להשמנת יתר.. דיי שמחתי שהיא מתייחסת אליי פתאום יותר נכון למצב הזה אבל, פגע בי שהיא מיתייחסת אליי כשמנה! זה עיצבן ופגע בי נורא.. מילא תגידי מירפאה לבולימיה או אנורקסיה גם אם זה לא נכון לא הייתי נעלבת אבל למה להשמנת יתר למה?!

ואם מדברים על השפלות כאלה, רבתי אתמול עם חברה ממש טובה שלי שיותר מידי ניכנסת לנושא האכילה שלי, ובטעות פלתה אתמול שתי הערות מגעילות ביותר והן: "את כלבה שמנה", והשנייה הייתה "את דיכאונית מגעילה".

היא פגעה בי נורא ואני לא מדברת איתה עכשיו, היא התחננה שאני יסלח לה אבל לא הסכמתי למרות שהיא הייתה די דבוקה בסיבה שהיא הייתה מש עייפה, ושהיא ככה היא פולטת סתם שטויות. אנימכירה אותה טוב, ותאמת שאיתי מכל החברות שלה היא הכי ניזהרת כי היא יודעת שאני נפגעת בקלות ומה שומרים לי אני לוקחת קשה נורא וכל הערה טיפשית ניכנסת לתוכי עמוק.

אז נכון שהיא מנסה לעזור לי והיא באמת מדברת שטויות שהיא עייפה אבל זה בערך להגיד שהיא שתתה יותר מידי כי גם ששותים מדברים שטויות, אבל השטויות האלה הן באמת האמת שאת לא מסוגלת להגיד ככה שאני באמת מאוכזבת ממנה ולא מאמינה לה יותר.

 

זה תפריט האכילה שלי להיום, אני יודעת שזה הרבה אל תתיחסו:

 

בוקר:כלום

צהריים: 2 מקלות דקים של שניצל תירס, עם תפוח אדמה קטן.

ביניים: קובייה קטנה של שוקלד מריר

וערב:סלט ירקות קטן, וחתיכה של מצה עם סלט ביצים...

 

זהו, אני יודעת שזה הרבה אבל תתעלמו..

זהו, בייוש.

נכתב על ידי , 13/4/2009 23:41  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להתחיל מחדש עם אנה...


היי יפות שלי, בוקר טוב! או יותר נכוןן מצהריים טובים. קמתי דיי מאוחר, היה לי תכנון ליום עמוס אבל כבר ויתרתי...

לא ממש בא לי לצאת מהבית, בבית יותר בטוח לי מבחינת פיתויים והתערבות של אנשים כלומר, פה לא שמים לב לכמה אני אוכלת, להפך, פה מכריחים אותי לאכול קצת.

בכל מיקרה אני יספר קצת על ליל הסדר:

ליל סדר עבר דיי בשלום, היו לי קצת חריגות כי היו המון אנשים שם, מלא ילדים ומלא צעירים אז הישתדלתי לאכול טיפה כדי שלא יחשבו שאני שמנה.

אכלתי סלטים בטענה שכואבת לי הבטן, ואני לא מסוגלת לאכול הרבה, אורז, שזה הכי עוזר ל"כאבי בטן" לא היה

כי זה חמץ ככה שהיסתפקתי רק בסלטים, הרבה מים, וקציצה אחת.

זאת הייתה הארוחת ערב שלי, לא נגעתי במצות כי זה דיי מגעיל אותי אני חייבת להודות..

חשבתי על זה הרבה וו.. יהיה לי עכשיו יותר קל לאכול מעט כי אחרי ליל הסדר אין כבר יותר מידי אוכל, ומצות אני פשוט שונאת!

אז מה כבר נישאר לי לאכול? נכון, כלום!!

איך עבר עליכן ליל הסדר? אני מקווה שטוב ושעמדתן בהבטחות שלכן! אם באלכן ספרו לי [=

 

הייתי עם שתי חברות שלי בים לפני שבוע, מ' ו- ד'.

היה כיף חוץ מהעובדה שבאתי עם בקיני ולא תיכננתי להוריד אותו אבל, הן דיי משכו מעלי את השימלה ואמרו לי להשאר עם הבגד ים.

מ' שהיא החברה הכי טובה שלי, אוהבת לפרגן לי למרות שאין לי מושג למה.. היא אמרה לי אחרי שהורדתי את השימלה שאני נראת ממש כוסית!

ושאני נראת כימעט כמוהה.. כן בטח! היא שוקלת איזה 48 קילו ושטוחה לאלה ואני נראת כמוהה..שיהיה..

בכל מיקרה, ששכבנו כדי להישתזף, היא כניראה היסתכלה על הגוף שלי והיא אמרה לי כזה

"תגידי מה את מטומטמת? ממה את מתביישת?! רואים לך את הצלעות!"

והאמת שזה נכון, שאני שוכבת רואים לי את הצלעות ממש בולטות אבל לא בגלל שאני רזה או משהו,ככה זה לכולם לא ככה??

 

פשוט החלטתי שדיי, אני סיימתי עם הבלומוסים! אני מתכוונת להחזיק מעמד ולפחות אחרי החופש פסח לחזור עם 2 קילו פחות לפחות!

להראות להם שאני מסוגלת, שאני יהיה רזה בכל מצב! לא משנה מה הם יגידו, ואני יסתיר את זה, יטשטש את הדרך לרזון...

 

ולדבר האחרון, דיברתי עם הרבה בנות והרבה שאלו אותי על השיטות שאני כתבתי בבלוג...

הבעיה היא, שאין לי בעיה להביא לכן שיטות אבל לחא כאן, לא בבלוג! כי.. אם אני יביא לכן פה עצות זה יחשב לעידוד ולתמיכה לאנורקסיה וכל הבולשיט הזה..

ואין לי כוח שבנות יגיבו לי פה שאני מעודדת אותכן..

ככה ש.. אם אתן רוצות עצות, תשאירו לי את המייל שלכן בהודעה, או את המיספר מסן שלכן

ואני ישלח לכן כמה עצות שאת רוצות.. יש לי דיי הרבה ככה שאם אתן רוצות אל תישכחו להשאיר פה, ולא לישאול אותי כאן מה העצות..

תודה לכולכן, אתן כולכך מעודדות ולא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכן!!

 

רק תיראו איזה גוף יש לה, הלוואי כולכך עליי!!!!



נכתב על ידי , 10/4/2009 13:42  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי שוב?


היי בנות!!

 

אני לא ממש יודעת מאיפה להתחיל... פתחתי שוב תבלוג, מה לעשות? לא יכולה בלעדיו! ובלעדיכן....[=

הייתי באמת תקופה ארוכה בלעדין ואני חייבת להגיד שהוא היה חסר לי, עבר עליי מלא מאז שסגרתי אותו..(אם אתם לא זוכרים אני ?ברצ'וק?)

בכל מיקרה כמו שאמרתי עבר עליי מלא: בין היתר ניסיתי להתאבד, שוב! הרעבתי את עצמי וחזרתי לבלמוסיים.. איימו עליי שאם אני לא יפסיק עם השטויות שלי

עלק שטויותת, יספרו הכל ויאשפזו אותי...

היה לי תקופה כולכך רעה, מישי שאני נורא נורא אוהבת שהכרתי את הבלוג___ ניכנסה לאישפוז, קשה לי בלעדייה, היא הייתה מחזקת אותי ואני אותה, אבל אני שמחה שהיא רצתה לצאת מזה, לפחות למישי יש כוח רצון... חברה אחרת שאני מכירה מלא זמן סגרה את הבלוג ואני מתגעגעת אלייה נורא, ובאמת היא הייתה מעודדת אותי כולכך טוב והיא חסרה לי מלא..

 

בכל מיקרה אני ילך ישר ולעיניין: באתי עם אנרגיות חדשות וטובות לקראת הירידה החדשה במישקל, אני מתכוונת להסתיר מכולם עד הפרט הכי קטן על מה שעבור עליי,

כולם יחשוב שהכל ניגמר וככה לא יציקו לי יותר..

בזמן שלא הייתי פה, למדתי יותר מ1000 שיטות חדשות איך לרמות את כולם ולרדת בצורה ממש טובה בלי שיסימו לב, איך יחשבו שאני אוכלת למרות שאני לא, ואיי אני יודעת שזה ילך לי, יש לי הרבה אנרגיה עכשיו, עוד מעט חופש גדול וקיץ וכל זה, אתן מסתכלות על תמונות של טינספו? לי יש טינספו מול העיניים! חברות שלי כל אחת מהן פשוט רזות להחריד והלוואי והייתי כמותן, אבל באמת שאני מבטיחה לעצמי לא להתייאש, אני לא יעבור את ה-300 קלוריות ליום ויתחיל עם הצומות, זהו הגיע הזמן לעשות משהו בנידון, להפסיק את האכילה המגעילה הזאת, אני יודעת, אם אני יוכל אפילו גרגר קטן של אוכל אני ישמין ואני יהייה שמנה כמו ל' אז דיי!

מעכשיו אין הבטחות, יש לקיים!

אני יעדכן בהמשך את המצב שלי של האכול וכמה אני אוכלת, מבטיחה!

אוהבת מלא והתגעגעתי, טוב לחזור:P

שלכן בר.

 

נכתב על ידי , 8/4/2009 00:38  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

גיל: 30

MSN: 

תמונה




819

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!ברצ'וק! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !ברצ'וק! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)