לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Take me away .


בלוג על חיי ההרעבה שלי, ועל ה-wanna be "אנה" כבר אמרתי שאין לי חיים בלעדייה??


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

חזרתי שוב?


היי בנות!!

 

אני לא ממש יודעת מאיפה להתחיל... פתחתי שוב תבלוג, מה לעשות? לא יכולה בלעדיו! ובלעדיכן....[=

הייתי באמת תקופה ארוכה בלעדין ואני חייבת להגיד שהוא היה חסר לי, עבר עליי מלא מאז שסגרתי אותו..(אם אתם לא זוכרים אני ?ברצ'וק?)

בכל מיקרה כמו שאמרתי עבר עליי מלא: בין היתר ניסיתי להתאבד, שוב! הרעבתי את עצמי וחזרתי לבלמוסיים.. איימו עליי שאם אני לא יפסיק עם השטויות שלי

עלק שטויותת, יספרו הכל ויאשפזו אותי...

היה לי תקופה כולכך רעה, מישי שאני נורא נורא אוהבת שהכרתי את הבלוג___ ניכנסה לאישפוז, קשה לי בלעדייה, היא הייתה מחזקת אותי ואני אותה, אבל אני שמחה שהיא רצתה לצאת מזה, לפחות למישי יש כוח רצון... חברה אחרת שאני מכירה מלא זמן סגרה את הבלוג ואני מתגעגעת אלייה נורא, ובאמת היא הייתה מעודדת אותי כולכך טוב והיא חסרה לי מלא..

 

בכל מיקרה אני ילך ישר ולעיניין: באתי עם אנרגיות חדשות וטובות לקראת הירידה החדשה במישקל, אני מתכוונת להסתיר מכולם עד הפרט הכי קטן על מה שעבור עליי,

כולם יחשוב שהכל ניגמר וככה לא יציקו לי יותר..

בזמן שלא הייתי פה, למדתי יותר מ1000 שיטות חדשות איך לרמות את כולם ולרדת בצורה ממש טובה בלי שיסימו לב, איך יחשבו שאני אוכלת למרות שאני לא, ואיי אני יודעת שזה ילך לי, יש לי הרבה אנרגיה עכשיו, עוד מעט חופש גדול וקיץ וכל זה, אתן מסתכלות על תמונות של טינספו? לי יש טינספו מול העיניים! חברות שלי כל אחת מהן פשוט רזות להחריד והלוואי והייתי כמותן, אבל באמת שאני מבטיחה לעצמי לא להתייאש, אני לא יעבור את ה-300 קלוריות ליום ויתחיל עם הצומות, זהו הגיע הזמן לעשות משהו בנידון, להפסיק את האכילה המגעילה הזאת, אני יודעת, אם אני יוכל אפילו גרגר קטן של אוכל אני ישמין ואני יהייה שמנה כמו ל' אז דיי!

מעכשיו אין הבטחות, יש לקיים!

אני יעדכן בהמשך את המצב שלי של האכול וכמה אני אוכלת, מבטיחה!

אוהבת מלא והתגעגעתי, טוב לחזור:P

שלכן בר.

 

נכתב על ידי , 8/4/2009 00:38  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

גיל: 30

MSN: 

תמונה




819

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!ברצ'וק! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !ברצ'וק! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)