לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life


אני אספר על החיים שלי , ועל החלומות שלי : ]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009

היום הראשון


היום הראשון לכיתה ו . נהנתי בחופש , ומאד התגעגעתי לפגוש את כל הילדים ,
במיוחד אותו - את תמיר :)
הילד שהייתי מאוהבת בו מאז ל"ג בעומר , כשאספנו קרשים יחד = ]
הייתי מתייחסת אליו כ"כ יפה , אבל בל"ג בעומר , הייתה לו משימה ,
לנשק את הילדה שהוא אוהב - (בלחי ) , הוא התקרב אליי , ליבי נעתק !
אך הוא נישק אותה - את סיוון .חברתי הטובה ביותר ! :)
שפעם כ"כ שנאתי אותה ! ועכשיו נהיינו חברות הכי טובות:)
הוא הציע לה חברות וליבי חזר לפעום , שיר - חברתי השנייה הכי טובה ,
שבגללה אני וסיוון נהינו חברות הכי טובות , כי שיר - אמרה לי יום אחד ,
שהיא וקארין החברות הכי טובות , נפגעתי - אך מצאתי חברה חדשה - סיוון .
עד כמה ששנאתי אותה ! נהינו חברות הכי טובות , כמו שאמרתי , שיר ,
באה אליי וחיבקה אותי וניסתה לנחם אותי .
אך שומדבר לא עזר , הלכתי לעץ הגדול עם שיר , ובכיתי , כשאפחד לא ראה ,
חוץ מלבדה . סיוון עד כמה שנעלבתי , ידעה שאני אוהבת את תמיר ,
והציעה במקום זה - חברות לעידן . ילד מקסים שהיא מאוהבת בעצם בו .
הוא הסכים והם נהייהו חברים :)
קצת הייתי עצובה בתחילת השנה .
אבל שמחתי , שלא נשאר לי רוע השנה .
המשכתי להיות חברתו הטובה של תמיר . עד אמצע השנה , שהכל התהפך ...
באמצע השנה , הככככככל התהפך , כבר לא הייתי מאוהבת בתמיר , אלה באורן.
החתייייייייייייייייייייך ! עד היום אני מאוהבת בו . וכדי שלא ידעו שאני מאוהבת בו ,
החשבתי אותו לידיד הכי טוב שלי : ]
על סיוון ? עשיתי חרם ענקקקקקקקקקקקי !!!
כי אני כ"כ שונאת אותה !
אבל הכל חזר אליי בבום !

כולם קראו לי לאחר מכן , מניפולטיבית , שקרנית ומגעילה ,
והחרם הפך עליי .. היה לי קשה ,
אבל התגברתי , ובמקום עכשיו , להיתקע על העבר . נתקע על ההווה....
נכתב על ידי My Life . , 8/4/2009 16:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  My Life .

בת: 27

תמונה




23
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy Life . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My Life . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)