לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~ My journey to slimness ~


I just wanna be skini

כינוי:  so NOT perfect

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011


היום הראשון לא הלך טוב כמו שחשבתי.

1000 קלוריות! פאקינג 1000 קלוריות! פרה!! :S

אני מקווה שמחר ילך יותר טוב. בעצם לא מקווה, אני בטוחה! מספיק לאכול משיעמום. משמעת עצמית.

יהיה טוב.

פסססססח שמחח לכל מי שבמקרה נכנסה לכאן, ובהצלחה לכולן (:

 



נכתב על ידי so NOT perfect , 18/4/2011 02:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז היי בעצם.
עברו כמעט שנתיים מאז שעדכנתי את הבלוג הזה. כמעט שנתיים מאז אותו היום ששקלתי 40.
מאז היו עליות וירידות, ובסופו של דבר הגעתי למשקל המזעזע הזה שאני נמצאת בו עכשיו- 50. :S
הפעמים היחידות שהצלחתי לרדת היו בעזרת הבלוג הזה ובעזרת התמיכה. בעזרת אנה.
אז מעכשיו אני אעדכן כאן, מקווה לעצות ולתמיכה (:
היעד שלי כרגע-  לא לאכול יותר מ-500 קלוריות ביום. ולעשות ספורט, הרבה ספורט.
ממחר אני אתחיל לעדכן כאן באופן קבוע,

שיהיה בהצלחה, לי, וגם לכן בנות (:


 

   

נכתב על ידי so NOT perfect , 16/4/2011 23:43  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לso NOT perfect אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על so NOT perfect ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)