לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים שלי


על אהבה ועל הסבל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011


על לא דבר. אני יעזור לכם


אני חברה לא הכי מושלמת , ואני בנאדם לא מושלם, כי אני רגילה , ורוצה להיות רגילה, אז מה שאני לא מושלמת.

אז תעזבו אותי !((


אני אוהבת את החבר שלי.

http://www.youtube.com/watch?v=l6t7FvykiwU


אני  נורא אוהבת אותו
נכתב על ידי janny , 25/6/2011 20:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני כזאת טיפשה, כי אהבה גורמת לי להיות כזאת.

היום אנחנו נפגשים אני כל כך חיכיתי לפגישה הזאת.

נכתב על ידי janny , 23/6/2011 09:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני רוצה לראות אותך אתה כבר לא מתחבר לסקייפ.
נכתב על ידי janny , 22/6/2011 09:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




איזה עייפה אני, כי אין לי כוח לכלום.

רוצה לראות אותך פעם אחרונה! התראנו פעם האחרונה לפני שבוע נכון ?

אני לא רוצה להיפרד ממך. אני אוהבת אותך.

אני יודעת שאתה אוהב אותי, כי התקשרת עלי אתמול.

בכל זאת אני בוכה כשאני חושבת עליך, מפני שאני לא יכולה בלעדיך.

אני מצטערת שלא סיפרתי לך דבר אחד חשוב היו לי הרבה חברים לפניך ! אתה לא החבר הראשון שלי מבין ? ((

שונאת את עצמי ((

נכתב על ידי janny , 21/6/2011 16:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




החיים עדיין ממשיכים, וצריך להמשיך לחיות.

יהיה מעולה. זה החיים.

לצערי לא אוכל לשרוד במקום הזה, כי הוא לא בשבילי.

אבל אשתדל.

נכתב על ידי janny , 20/6/2011 11:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בסוף רק אני יבכה, כי אלא החיים שלי.

אני לא מבינה עד כמה ילדה תמימה עוד תסבול

נכתב על ידי janny , 19/6/2011 10:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עכשיו אני בחיים לא אמצא אהבה, כי אני יותר מידי חשה את עצמי.

Не Волнуйся ((

נכתב על ידי janny , 19/6/2011 09:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוף שוב הוכחתי שאני סתומה, ועכשיו הוא בטח צוחק עלי.

שיט,אני באמת סתומה.

עשיתי מעצמי צחוק ((

לא הייתי צריכה לספר לו על זה ((

נכתב על ידי janny , 18/6/2011 10:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




די לא רוצה הוא עסוק, ועוד מעט אני יהיה עסוקה.

לא נוכל להיפגש יותר.

נכתב על ידי janny , 17/6/2011 10:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  janny

בת: 30

MSN: 




5,118
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjanny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על janny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)