לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

. A Dirty Dance .


"You don't know what you got till its gone"

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

נימה אפטימית?


נמאס לי שאומרים לי "ואיך את בדיוק תעזרי?" "מה את כבר תתרמי?" את תעזרי אולי 0.0000001 אחוז.

זה כל כך מיותר ומטומטם לאמר את זה. מה זאת אומרת 0.00001 אחוז? עולנו בעצם אחוז קטנטן מהמאה אוחוז. מהתמונה הגדולה. אם כל חלקיק פתאום יבין שהוא קטנטן הוא יעזוב ואז לאט לאט הכל יתפרק.
יש כאלה שהם באמת אולי 0.000002 לעומתי, אבל אז מה? למה אני צריכה לוותר רק כי אני שווה ו תורמת אחוז פיצי. וזה רק אם לקחת אותי ולבדד את המקרה שלי והתרומה שלי לצה"ל. 


אני ממש שמחה שרשמתי את זה. כל הזמן כשעולות לי מחשבות ובא לי לכתוב אין לידי לא מחשב או נייר. בכללי אני לא רושמת על נייר (איזה היי-טק אני אה?) אך זה פשוט כשיש לי מה לכתוב אני ישר חושבת על הבלוג לאחרונה.בתכלס אני תמיד כותבת אבל נחמד לפרוק לפה לא יודעת למה...
אוי אני אפרסם איזה משו שכתבתי פעם.

אתמול שמתי את נעלי הריקוד שלי אחרי איזה שנה שנתיים שלא נגעתי בהם, אני ממש מתגעגעת. אולי איכשהו אני אחזור בין הצבא והקיבוץ...
נכתב על ידי , 27/7/2010 05:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אכילת סרטים


טוב לי ואין מי שיגיד לי שלא טוב.
אתמול היה לי רצון עז לכתוב פה ולא היה לידי מחשב אז אני לא זוכרת מה רציתי לכתוב. 
אתמול הרגשתי מוזר אבל אני בטוחה שסתם אכלתי סרטים, למה אני תמיד מחפשת בעיות? ככה אפפעם אי אפשר ליהיות באמת שמחה.
אבל גם צריך הרגשה לא טובה כדאי להעריך הרגשה טובה...

וואי החלון הזה היה פתוח הרבה זמן כבר שכחתי שאני כותבת חחח

טוב חלאס לחפור על כלום אני אזכר ואכתוב

נכתב על ידי , 18/7/2010 19:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5 חודשים


כמה זמן חלף.... שנים לא כתבתי בבלוג הזה, באמת.
מישהו קורא את זה בכלל? חחחח...

אמממ אני קצת אבודה במילים כי בתכלס, אין לי מה להגיד. מה שאני כותבת עכשיו זה כמו סגירת מעגל. מחר אנ י חודש בארץ, וזה מרגש וזה חלף ממש אבל ממש מהר וואי. 
המילים האלה לא קשורות אחת לשנייה, וואי אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל.

חפרתי בבלוד הזה הרה אשכרה בארכיון חיפשתי אוצר טמון לו כבר שנים. ובשיא הכנות מצאתי כמה דברים שהופתעתי בעצמי! חשבתי לעצמי מאיפה אני הואצתי אז את כל השירים האלה, ואז גיליתי שבעצם אני כתבתי את כ הפואזיה הזאת. אז מה נותר לאמר?
עכשיו אני מחכה למילים לזרום מקצוות אצבועותיי ולקוות שייצא מזה משהו משמועותי או לפחות מובן. בזמן שקראתי את הפוטים המאוד הזויים, הראש שלי התפוצץ מרוב מחשבות ועכשיו ריק כזה.

התחלה חדשה.
לאלה מכם שלא יודעים, אני עברתי חזרה לארץ. חזרתי! מי היה מאמין?! עכשיו שכתבתי את זבה נזכרתי בימים הראשונים בארה"ב, בשנים, בלימודים יואו הזמן חולף מהר, גם כשסובלים חיחוחי. אבל באמת, אם היו אומרים לי שאני עוד אחזור לארץ אוטוטו לא הייתי מאמינה, אבל 4 שנים זה לא אוטוטו. כל כך הרבה קרה ב4 שנים האחרונות.... עכשיו אני עוד מעט מתגייסת, עוברת לקיבוץ... דברים הזויים רצח מצח.

יש ימים שאני תוהה לעצמי האם כל זה אמיתי? האם באמת אני אגור פה עכשיו.
הכל כמעט מושלם, הלוואי ההורים היו פה גם =\

אתם תוהים מה זה ה5 חודשים האלה? חחחח אני לא אגלה. סתם מצחיק, נקווה שזה ייגמר בקרוב חיחוחי!

טוב לי, אני באמת שמחה, כמה שלא הערכתי קודם כשהייתי הכי אימו שיש, טוב לי ואני מעריכה את זה.
אני מודה לה'... להורים לעצמי. לכולם.

הידעתם כמעט נהייתי דוסית? משעשע.

וואללה היום היה יום של סגירת מעגל... למה אני עדיין ערה? כבר 4:30!

נכתב על ידי , 13/7/2010 04:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכלק'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכלק'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)