לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dont give up ( =


כינוי:  רוני . [ =

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

כבר שבוע


כבר שבוע שאנחנו בחופש .

כבר שבוע שאנחנו לא לומדים .

כבר שבוע שלא ראיתי את כולם .

כבר שבוע שאני לא בכיתה ח' .

כבר שבוע שאני מדלקמת לעצמי את אותו משפט -

" שנה הבאה אני בכיתה ט' . שנה של לחץ ולימודים ,

שנת חלוץ בצופים . שנה של השכבה הבוגרת בחטיבה " .

 

רגשות עבר חוזרים , מה עושים ? ... | =

נכתב על ידי רוני . [ = , 27/6/2009 17:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרי חודש .


אני חושבת שאחרי חודש , הגיע הזמן לעדכן ... לא ?

- אז ככה , היו לי 2 חברים החודש . עם שניהם זה לא היה יותר משבוע וחצי O_o

עם אחד לא ניפגשתי בכלל , ועם השני ... הוא פשוט חרמן ... יותר מידי !!! וכן , יש דבר כזה . O :

- קיבלתי 84 במבחן בהיסטוריה , אחרי 3 אפסים !!!

- 76 במיצב במתמטיקה !!! אחרי חרישות במשך שבועיים וחצי , ואחרי 2 נכשלים המחצית .

אגב , הוא לא נורא כולכך בדיעבד .

- הודיעו לנו שמפרקים את הכיתה שלנו עקב זה שפותחים כיתת תל"ם ( כיתה לילדים שההתנהגות שלהם

א' והציונים שלהם נמוכים . בקיצור , ילדים שבאים לבצפר בשביל לראות חברים ולא ללמוד . )

הלכתי ופתחתי את צוות המורים |NOT| רק קצת יצאתי עליהם וקצת קיללתי אותם וקצת עשיתי להם ייסורי

מצפון לשנה מינימום ורגשות אשם , גם לשנה ככה .

- הבנתי שאני רוצה להיות אדריכלית \ מעצבת פנים שאני יהיה גדולה . ולכן , אני צריכה להשקיע במתמטיקה שנה הבאה -_-

- שנה הבאה פאקינג כיתה ט' ! בוגרת בצפר ביצ'ס !

- גיליתי שיש ביקוש רב לעוגות שלי ......... > <

 

ו - אני פסימית באופן רשמי ( :

                                                       מאדר פאקר'ס

נכתב על ידי רוני . [ = , 14/6/2009 18:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,507

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוני . [ = אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוני . [ = ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)