לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The tide will rise and fall


Avatarכינוי: 

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009


טוב לי!
סוף סוף(:
ויש לי את העקצוצים האלה הקטנים ברגליים איזה כיף!
נכתב על ידי , 23/8/2009 14:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ממממ...
חמישה ימים...(:
אתמול היה אחד הלילות המצחיקים ביותר בעולם בערך.
היה מדהים.
כמה צחקתי.
אני ככ אוהבת לצחוק...
נשבעת שבחיים אני לא אוותר על זה בשביל אף אחד...
לא שוב.
היום יוצאים.. מחר אולי גם(:

נכתב על ידי , 21/8/2009 19:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נגמר


נשימה כבדה ודופק לב מהיר.
ככה נראה השבוע האחרון.
החודש האחרון.
וגם הפגישה הראשונה.
סיום מושלם.
סגירת מעגל.
רצית שזה יעבוד.
רציתי יותר.
לא הלך.
אבל את הלכת.
ויש שקט עכשיו, שקט נעים שעוטף אותי, וטוב לי עכשיו אחרי כל הרע הזה.
טוב לי בלעדייך.
ואני לא יודעת אם זה משמח או מעציב אותי.
אבל סוף סוף, סוף סוף אני נושמת לרווחה מההקלה.
הלכת ואני עדיין חיה.
ולא צריך להילחם בשום דבר יותר.
אפשר רק לנשום.
אני לא שלך יותר, לנצח.
נכתב על ידי , 13/8/2009 18:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת בליעל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת בליעל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)