לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


All My Secrets Away

Avatarכינוי:  בלוגרית.™

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2016

אהבה אמיתית נבנת לאט....


#רק_מזכירה_לעצמי
נכתב על ידי בלוגרית.™ , 26/12/2016 22:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-20/1/2021 17:55
 



ישראבלוג הולך ונעלם?


המלצות העורכים כבר לא מה שהיה

כבר אין באמת התיחסות מיוחדת לפוסטים מיוחדים

או פוסטים שמומלצים ע"י הקוראים

 

בגלל שהתלוננו שאין תחלופה ב'המלצות העורכים'

אז החליטו לפתור את העניין בפתרון תמידי

וזה לקשר את הפינה בקטגוריות שונות

 

יכל להיות שאין תקציב להחזיק מספיק עורכים

באתר,

אבל באסה

זו הפינה שהכי אהבתי

נכתב על ידי בלוגרית.™ , 7/12/2016 22:40  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלוגרית.™ ב-11/12/2016 12:29
 



לא הבטחתי אהבת עולם


בעוד חודש אני מתחתנת

בעזרת ה'

להגיד שאני מאוהבת?

אפילו לא מעט

 

הבחור מאוד! רצה אותי

וסרבתי

אבל הוא התעקש

ושוב סרבתי

עד שהחלטתי לתת לזה צ'אנס

 

ההוא לקח את זה רחוק

וכבר מהשבוע הראשון הוא הבהיר שהמטרה היא חתונה

אני, שאני באה מבית דתי, לא ממש נרתעתי

אבל כשזה נהיה רציני פתאום נבהלתי

 

תוך 3 חודשים הוא כבר עדכן אותי

שעלינו לחפש אולם

ואיכשהו זרמתי

אמרתי לעצמי שאולי תוך כדי תנועה אני אהיה בסדר

אבל זה רק הלך ונהייתי יותר לחוצה

 

הלכנו לרב,

הוא פסק לעצור הכל

עד שאגיע להחלטה בעצמי

ולא מתוך לחץ

 

הבחור נפגע

אך מהר מאוד סלח

 

אחרי חודשיים אמרתי שאני מוכנה

וסגרנו

 

שוב,

להגיד לכם שאני מאוהבת?

לא ממש

 

אבל כן התאהבתי במלחמות שהוא חולל

עד שהשיג אותי,

התאהבתי ברומנטיות שלו,

באהבתו האינסופית כלפיי,

במילים היפות שהוא יודע להגיד,

ביכולת לספוג את כל השגעונות שלי,

ברצון העז להיות רק במחיצתי

 

אומרים שאהבה מגיעה כשטוב לנו

וטוב לי איתו

 

אז איפה האהבה?

אולי בעוד חודש נדע...

נכתב על ידי בלוגרית.™ , 4/12/2016 12:04  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלוגרית.™ ב-6/1/2017 15:01
 





22,720
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוגרית.™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוגרית.™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)