לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על עצמי

הבלוג יסופר על: הכללללללללללללללללללללללללל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2009

אני!!


היי הפעם הסיפור עליי ואני מספרת הכל ♥!!
היי אני ילדה רגילה שיודעת 4 שפות
1.עברית
2.רוסית
3.אנגלית
4.ספרדית
אני אוהבת את החיים{לפעמים}
אני רוצה שבעוד בערך כמה שנים יהיה לי חברהלווי עכשיו אני לא חושבת על זה
אהבה היא לא סתם דבר אני אגיד לכם אהבה היא דבר נפלא אהבה אפשר לחוות כמה פעמים
אבל אהבה אחת ומיוחדת אפשר לחוות פעם אחת ויחידה!!!!

♥♥
אני עוד לא חוויתי אהבה רק פעם אחת ועם כבר בכיתה ב'
זה היה ילד בסדר נורמלי וחמוד אבל עכשיו אנחנו לא בקשר אני עברתי דירה שכונה וכמובן בצפר
יותר לא התאהבתי בחיים שלי!!
אבל אני חושבת שעוד התאהב יש לי חברה שלא הצליחה למצוא חבר וככה סתם פתאום מצאה אותו
אני חושבת שגם לי זה יקרה מתישהוא...
טוב עכשיו נושא אחר..
אני ילדה אמיצה ולא בודדה
אני אוהבת לקרוא ולכתוב הרבהההההה.....
טוב אני אכתוב בעוד בלוגים
אוהבת טליה המלכה ♥♥


נכתב על ידי טליה שולטת ובגדול , 27/8/2009 22:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  טליה שולטת ובגדול

בת: 25

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליה שולטת ובגדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליה שולטת ובגדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)