לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על החיים, צילומים, וחיות אחרות


אתם יודעים, מספר על דברים שנוגעים לרובנו, מעלה תמונות שאני מצלם מדי פעם ומעביר ביקורת על דברים בעולם, לא משהו מיוחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009

כדורגל, וחיות אחרות. אבל בעיקר כדורגל. ואהבה. בכדורגל.


האהבה הראשונה, הפועל ת"א. פוסט על אהבה, כאב, וכדורגל.

התחלתי להיות אוהד של הפועל בכיתה א', גרתי בתל אביב.. בבית ספר, היה לי ילד שטען ששביט אלימלך דוד שלו, או משהו בסגנון, אם זה נכון? כנראה שאני לא אדע, כי עברתי עיר באותה שנה. האהבה, או שבאותה תקופה זאת הייתה סימפטיה נשארה איתי. בכיתה ה' עברתי לחיפה, בבית ספר שלי.. הרבה אוהדי מכבי חיפה, הרבה, ואז הסימפטיה להפועל, הפכה לאהבה. אהבה שלפני שהאדומים עולים על המגרש, יש לי פרפרים בבטן, אהבה שכשאני רואה בנות אחרות, או קבוצות אחרות במקרה הזה לא עושות לי כלום, כן, יש קבוצות יותר טובות, אולי יש, אבל אין כמו הפועל. הפועל אולי לוזרית, יגידו מה שיגידו, אבל הקסם של הקבוצה הזאת, של האישה הזאת אפשר לומר, שגורם לכל כך הרבה אנשים ללכת אחריה, לבכות בשבילה ואיתה הוא מדהים ואת זה לא יהיה לשום מכביסטית, אף פעם. בעונה האחרונה, בכיתי הרבה, היא לבטח הורידה לי משהו כמו 20 שנה מהחיים, ואת האהבה, שאי אפשר לתאר במילים, הבנתי במשחק האחרון בקרית אליעזר. מבול ירד, המשחק נגמר בתיקו 2 אחרי גול מכוער של ארבייטמן, אני הייתי רטוב, התבאסתי, הדמעות היו בעיניים, למחרת צחקו עליי, הרמתי את הראש. אני גאה להיות אוהד הפועל. כי אין עוד קבוצה כזו. 
נכתב על ידי , 19/4/2009 19:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתם מכירים את זה ש..


תגידו, אתם מכירים את זה שאתם חוזרים לבית ספר, שמחים לראות את כולם ואז באות שעתיים מתמטיקה? 
תגידו, אתם מכירים את זה שאתם רבים עם מישהו קרוב, ואתם ממש מבואסים ומחליטים לשים זין על כולם? 
תגידו, אתם מכירים את זה שאתם שומעים שיר שוב ושוב בלופים והוא מצליח לרגש כל פעם מחדש? 
תגידו, אתם מכירים את זה שאתם שואלים את עצמכם למה אתם כותבים את מה שאתם כותבים? 
תגידו, אתם מכירים את זה שאתם מרגישים אהבה ושנאה לבן אדם בו זמנית? 

תגידו... זה מעניין מישהו? 
נכתב על ידי , 19/4/2009 18:42   בקטגוריות שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נו, אז פתחתי בלוג..


פתחתי בלוג. למה? זאת שאלה מצויינת, אני מתאר לעצמי שאני פשוט נמשך עם הזרם, לצערי. לא שיש לי משהו מיוחד לכתוב, רק דברים חביבים על החיים, על מוזיקה, ואולי על דברים אחרים פה ושם. מקווה שתהנו, אם מישהו יכנס לחרא הזה בכלל. 

יאללה, יש לי מחר בית ספר, והשעה היא לא בידיוק 3 בצהריים. לילה טוב. 
נכתב על ידי , 19/4/2009 00:41  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 29

MSN: 




501
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לslagi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על slagi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)