לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KeyMan



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

בנקאות היברידית


 

העתיד כבר כאן.

מכוניות היברידיות נפוצות היום יותר למרות שהן יקרות יותר.

מכונית היברידית היא מכונית "דו שימושית".

כשהמכונית עומדת בצמתים או לא זקוקה לכוח מניע כדי לנסוע, היא עובדת על המנוע החשמלי שלה

המופעל מסוללות גדולות מאוד הנמצאות בתחתית הרכב.

כשהמכונית נוסעת מרחקים גדולים ומאיצה היא משתמשת במנוע הבנזין שבזמן פעולתו גם מטעין

את הסוללות.

"היבריד" פירושו הכלאה או בן כילאיים ואכן מכונית היברידית היא יצור כילאיים

המשלב בין שני מנועים במכונית אחת.

 

יש הרבה מערכות משולבות היום למרות שהן לא נקראות היברידיות כמו במכוניות.

אחד מהחידושים בשנים האחרונות הוא המענה הקולי.

הרבה מאוד מקומות ציבוריים וממשלתיים משתמשים במערכת המענה הקולי.

אותי תמיד מצחיק לשמוע את האישה (בדרך כלל) המדבררת בשעה שהיא צריכה להקריא מספרים.

יש המתנה של חלקיק שניה בין הקראת ספרה אחת לשניה...

אני לא מגיע לבנק שלי שנים רבות. גם לא למקומות ציבוריים וממשלתיים אחרים מכיוון שהרבה דברים

ניתנים לביצוע דרך הרשת.

אבל בכל זאת יש דברים שאתה חייב לקבל מענה מאדם בשר ודם.

במיוחד כל השירות של חברות הסלולר, הלווין והכבלים וכמובן הבנקים משרדי ממשלה, משרד הרישוי ועוד.

ההמתנה על הקו לנציג מרגיזה אותי ביחוד בשל העניין שחלק מהתפריטים הקוליים הם ארוכים.

יצא לי לא פעם להמתין לכל האופציות בתפריט מ-1 עד 9 כשבסוף "הקש על אפס כדי לקבל נציג שירות"...

את הדבר הזה צריך לומר בהתחלה כי היו פעמים שהגעתי למס' 9 ולא זכרתי אם האופציה שאני צריך

הייתה אי שם במס' 2 או 5 וצריך ללחוץ על סולמית כדי לשמוע את התפריט מההתחלה.

דבר אחר שקורה במענה הקולי במקומות הנ"ל הוא "אם ידוע לך מס' השלוחה אנא חייג אותה כעת".

אתה לא מספיק לחייג (או להקיש על הספרות) ומייד התפריט ממשיך הלאה וחוזר חלילה.

 

הגיע הזמן להחזיר לעם את המענה האנושי האמיתי ולא מענה מכונה.

מענה אנושי שיקח אחריות על השירות ויתן יחס אישי לצרכים שלנו בפניה למוסדות.

אני לא מאמין שיש מישהו אחד שנהנה לחכו דקות ארוכות עד שמישהו יועיל לענות ויתן את השירות

שאנחנו זכאים לו.

במיוחד השירות האישי חשוב לאנשים מבוגרים/זקנים שלא מתמצאים בכל הלחיצות האלו על מקשי הטלפון

וחלק מהמילים שם לא ברורות. אנשים כאלו צריכים שירות אישי שמישהו ירים שם את הטלפון בצד השני

ויתן תשובות ברורות בשפה ברורה לאנשים הנזקקים האלו שבמקרה הטוב יכתתו את רגליהם לבנק

או למוסד המדובר וימתינו הרבה זמן בתור.

 

כשראיתי את הפרסומת לבנק מזרחי/טפחות, חוץ מזה שזה הצחיק אותי כמעט עד דמעות הזדהתי מאוד

עם השינוי שהבנק הזה עושה והלוואי וכל הבנקים יאמצו את השיטה הזו ולא ידאגו רק ללקוחות עתירי ממון

אלא גם לאלו הזקוקים לשירותי הבנק והם רק שכירים או עצמאיים זעירים.

הפרסומת מראה שיש עוד צד אנושי לשירות ובמקום להיות לבד במקום שאתה מרגיש אבוד בו עם הרבה מונחים

בנקאיים שללא עזרת מענה אנושי אמיתי אפשר לטבוע בדיסאינפורמציה.

מישהו בא לקראתך ועוזר לך לסדר את העניינים בצורה ברורה ומטיבה כך שתוכל לבצע את הדבר הנכון

מבלי להרגיש אבוד ולבד.

 

בנקאות דו שימושית (היברידית) המשלבת את כל האופציות ובלבד שהלקוח יצא מרוצה ויבין שהוא לא

נזרק ממס' אחד לשני ואף אחד לא דואג לו באופן אישי הוא המפתח והסנונית הראשונה לתרבות שירות טובה יותר

במדינה. שירות כזה כאמור חייב להיות מנת חלקנו ביום יום ומאומץ ע"י כל המקומות שאנחנו נזקקים לשירותיהם.

השילוב של טכנולוגיה עם אנושיות יכולה לעשות לכולנו רק טוב.

 

מי שרוצה לראות את הפרסומת, לחייך, ולראות אולי איך יראה העתיד, מוזמן לבקר בלינק הזה

 

_________________________________________________________________

הפוסט הזה נכתב כדעה אישית והוא ממומן.

ההכנסה החד פעמית שתתקבל מכך תתרם למרכז "מיחא" שהוא מרכז לימוד לילדים חרשים וכבדי שמיעה

הנמצא ליד ביתי בתרומה אנונימית.

 




נכתב על ידי , 11/12/2011 10:51  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KeyMan ב-15/12/2011 14:22



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeyman1001 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keyman1001 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)