לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Studio Claire H&D

בלוג עזרה ועיצובים, פה לעזרתכם תמיד(:

Avatarכינוי: 

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010


זה פשוט לא נקלט שנעלמת,אני מסתכלת בהיסטוריה במסנ, בהודעות ששלחת לי בפייס וזה פשוט לא נקלט. 
ילדה שלפני כמה זמן כתבה פוסטים פה, הכינה דברים ועבדה על תכנים לפה 
איננה.

היא הלכה לנו,הלכה ולא תחזור. אני לא מאמינה שאני כותבת את המילים האלה.
את ילדה מדהימה ותמיד תהיי כזאת, רק מקווה שטוב לך למעלה
אוהבת ומתגעגעת3>

ת.נ.צ.ב.ה


כרגע הכל בטיוטיות,לא יודעת מה לעשות.
נכתב על ידי , 25/7/2010 13:40  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,770
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStudio Claire's Team; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Studio Claire's Team; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)