לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lost Life


תכנסו, תתמכרו ולא תרצו לצאת..

Avatarכינוי: 

בן: 30

ICQ: 350224361 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

פרק 2 - איך הכל התחיל חלק ב'


פרק 2

 

 

27.07.08:

 

 

שנתיים אנחנו חיים כאן באופן דיי שגרתי יחסית לאי בודד בלב הים, יש לנו מספיק אוכל ומספיק מים בשביל 12 אנשים.

באותו לילה, חלמתי שוב את החלום שחלמתי לפני שנתיים, על המסדרון ודלתות המתכת, רק שהפעם הוא התבהר לי יותר.

הפעם חלמתי עוד אותה התחלה, את ההליכה במסדרון ואת ראיית הדלתות רק שהפעם ראיתי את ההמשך: בהמשך החלום אני פתחתי את הדלת בצד שמאל שהייתה בצבע שחור.

כשפתחתי את הדלת השחורה, שהייתה עשויה ממתכת, הדלת הייתה מאוד כבדה, אך כשפתחתי את הדלת היה חושך לא ראיתי כלום חוץ מנר שהיה באמצע החדר.

התקרבתי לנר ו...

באותו הקטע של החלום אני התעוררתי מרעשים.

לפי גוון השמיים שהיה מן כתום כזה שיערתי שהשעה היא שעת הזריחה.

התעוררתי ויצאתי מהאוהל שלי, ורצתי אל "המנהיג" שלנו מייק, שמו המלא הוא מייקל אך מכיוון שאנחנו חיים כאן על האי ביחד כל כך הרבה זמן, המצאנו שמות חיבה אחד לשני.

מייקל בן ה-41, היה מחוץ לאי לפי דבריו מוכר ומתקן שעונים.

רצתי אליו ושאלתי אותו: "מה קרה?", הוא ענה לי במן מבט עצוב: "לך לחוף ותסתכל".

רצתי אל החוף שהיה ממש קרוב ראיתי את כולם עומדים ניגשתי אל ג'ים שהיה בן 39,  ושאלתי אותו: "למה כולם פה?", הוא ענה לי: "ג'ון מת".

לרגע עמדתי בלי תחושה בגוף, המום, ג'ון היה האדם הכי קרוב אלי על האי בשנתיים האלו, הוא היה הכי קרוב לגילי בן 22.

התקרבתי לכיוון החוף, הסתכלתי על הגופה שהייתה בלי חולצה, וראיתי מן סימנים של 5 שריטות ממש עמוקות על גרונו ועוד 5 שריטות על בטנו.

רצתי אל ג'ים נסער, ושאלתי אותו בקול רעוע: "מישהו יודע מי עשה לו את זה?".

הייתי דיי בטוח שזה לא אחד מאנשינו, ובכל זאת, בכל שנותינו על האי אף אחד לא ראה מישהו נוסף.

ג'ים ענה לי: "קודם כל תירגע, אנחנו לא יודעים מי עשה לו את זה, יכול להיות שזה בכלל לא אחד מאיתנו, יכול להיות שזה חזיר בר או משהו".     

השמיים כבר התבהרו, הלכתי עם רוי לדוג דגים, רוי היה בן 36, מובטל מניו יורק, הוא אמר שלפני שפוטר מעבודתו הוא עבד במפעל לסבונים, הוא תמיד התחמק והחליף נושא כששאלו אותו למה פיטרו אותו מהמפעל.

באותו היום כשישבנו יחד על הסלעים, מקום הדייג הקבוע שלנו, רוי אמר לי שרק איתי הוא יכול להיות כן. הוא סיפר לי הכל.

 

 תגיבו רק את האמת

אני רוצה לדעת אם שווה לי להמשיך לכתוב..

יש לי כמה רעיונות טובים להמשך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 31/5/2009 23:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 1 - איך הכל התחיל חלק א'


זה הפרק הראשון מתוך סיפור המסתורין חיים אבודים:

 

 

 פרק 1

 

 

26.07.08

 

מחר אני אחגוג את יום הולדתי ה-18.

מחר לפני שנתיים הגעתי לכאן, אני ועוד 11 אנשים נוספים.

נלקחנו מחיינו הרגילים בלב הציביליזציה, אל תוך הטבע, חיים מקוקוס לקוקוס, מדג לדג.

חיינו בשנתיים האחרונות ממש לא קלים, אנחנו חיים באוהלים, שותים מבארות וניזונים ממה שמוצאים.

איננו יודעים איך הגענו הנה, אני רק זוכר שזה היה אמצע החופש הגדול.  

כשעמדתי לעלות לכיתה י"א, ליל יום הולדתי.

 

 

 

25.07.06 (לפני שנתיים)

 

 

ישבתי על המיטה שלי בחדרי והסתכלתי על החלון, חשבתי לעצמי "הנה, עוד יום הולדת הגיע, הפעם אני בן שש עשרה.

אמי אפילו לא הזכירה את יום הולדתי היום היא התנהגה כאילו זהו יום רגיל, היא התייחסה אלי כמו שהיא מתייחסת אליי כל יום; "סאם, תנקה את החדר, סאם, תעשה שיעורים"- כמו כל יום רגיל אחר.

אבי נהרג בתאונת דרכים, לפני כשנה, ברגעים כאלה, כמו יום הולדת, שאמורים להיות שמחים, אני מרגיש עצוב ובודד. ברגעים כאלה אני צריך את אבי.

כיביתי את מנורת הלילה והלכתי לישון.

באותו לילה חלמתי חלום דיי מוזר, חלמתי שאני הולך בסוג של מסדרון עד שאני מגיע לקצה, שם ישנן שתי דלתות ממתכת – אחרי הקטע הזה אני כבר לא זוכר את המשך החלום.

באותו בוקר התעוררתי פה. התעוררתי על אי.

 

 

 

  

 

נכתב על ידי , 29/5/2009 22:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





520

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNeptun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Neptun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)