לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Miss Dreamer

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

הילדים של ישראל 2009


היי אני נטליה ואני מדריכה (שנת הדרכה ראשונה) בתנועת הנוער המד"צים העירוניים.
בתחילת שנה זו נודע לי כי נבחרתי להדריך כיתות ב'-ג' בבית הצעיר.
קצת לפני שנכנסנו לתפקיד ולגיוסי החניכים האדם האחראי עלינו החליט שהוא עושה איתנו שיחה.

הוא דיבר על ילדים ששותים, על ילדים שמכים, על ילדים של היום.
כשהוא דיבר כולנו הרגשנו, דיברנו, אמרנו, הצענו וכמובן שהכרזנו בקולי קולות שאנחנו כאן כדי לעשות שינוי בילדים, בדור הזה.
הוא שאל אם אנחנו מרגישים מוכנים לכזה דבר וכולנו בנחישות ענינו שכן.

לאחר השיחה הזו, התחלנו להדריך, בסה"כ אנחנו מדריכים באיזור שקט וטוב, לא ציפינו לשום זעזוע ושום דבר.
ילדים חמודים, ממושמעים, שנהנים בפעילויות שלנו.

היום הדרכתי את אחת הפעולות שלי מידי שבוע, וכרגיל בסוף הפעולה התישבנו במעגל ודיברנו על מה הם אהבו יותר ומה הם אהבו פחות בפעולה ומה הם למדו.
הפעולה שלנו הייתה בנושא תחרותיות.
שאלנו מה טוב בתחרותיות, וילדה אחת, בשיא תמימותה אמרה: "זה טוב, זה גורם לעשות ספורט וכך אני מרזה" או משהו בסגנון דומה, ולאחר מכן הפנות דירו במשך כמה שניות קצרות שהרגישו לי כמו נצח, על מי רזה יותר ועל זה שספורט זה טוב כי זה מוריד קלוריות (!)
הסתכלתי עליהן ועיניי התמלאו בפחד, ולאחר מכן הסתכלתי על ידידי הטוב שמדריך איתי.

הייתי בשוק, הלם מוחלט.
ממתי בכתה ב' ספורט זה טוב כי זה מרזה ולא כי זה כיף??
אני לא עליתי על המשקל בבית שלי מרצון אישי עד לכתה ז'!!!
אני לא יידעתי מה זה קלוריות עד כתה ו' לפחות!
זה מזעזע מה החברה שלנו עושה לילדים האלו.

ואני בטוחה שאלו שגדולים ממני יאמרו שגם אני גדלתי מהר מידי יחסית אליהם.
אבל אני מדברת פה על ילדות! לא על נערות!
הן עדיין בשלב של "איככס בנים" (וגם היום הם עשו קטעים של "איכ בנים") מה יש להם לרצות להרזות???
למה????

אני מרגישה כרגע את כל מה שדיברתי עם המדריך הבוגר שלי פתאום נקלט.
ואני מרגישה עכשיו יותר מתמיד, נחושה לשחק עם הילדים האלו, לצייר איתם, לדמיין איתם.
להיות בשבילהם תזכורת לכך שהם רק ילדים.
אני מרגישה את התפקיד הזה אולי יותר גדול ממה שאתם תוכלו לראות.
אבל כשלא תקראו את זה בכתבה, אלה תראו במו עיניכם ותשמוע באוזניכים, שהילדות של הדור הזה נדפקה, ושהילדות של ילדי ישראל 2009 זו לא ילדות!
אתם רק אז תבינו את חומרת המצב של החברה שלנו.
כי אני כמעט בכיתי כששמעתי את זה.

אני לא רק רוצה שינוי, אני גם יעשה שינוי!
הילדים האלו יהיו ילדים לכל דבר, גם אם רק לשעה אחת בשבוע.
ילדים, ולא נערים בגוף ילדים.


נכתב על ידי Miss Dreamer , 16/11/2009 21:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של robbie ב-5/7/2010 20:17
 





23,010
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)