לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your Guilty Pleasure




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

Your Guilty Pleasure , My Fashion Blog


 

 

Your Guilty Pleasure

My Fashion Blog

 

לפני שאני אציג כמה מן הסטים שאני מעצבת ,

ואראה לכם את מה שאני אוהבת בכל הקשור לאופנה ,

רציתי קודם לספר טיפונת על עצמי ועל מה שיהיה בבלוג (:

החלטתי לפתוח את הבלוג מחדש , ולמחוק את כל הפוסטים שהיו כאן .

אני לא מבטיחה לעדכן בקביעות , כי לצערי אין לי ממש זמן ואני בקושי נמצאת על המחשב .

אבל כשיהיה לי זמן - אני אעדכן .

לפני כמה זמן חזרתי להכין כל מיני סטים ב - Polyvore ,

ורציתי לפרסם אותם כי מאוד אהבתי את מה שהכנתי , ולא היה לי רעיון איפה לפרסם אותם ,

אז פתאום נזכרתי בבלוג הישן הזה .

הטעם שלי בבגדים הוא טיפונית שונה ממה שרוב האנשים אוהבים ,

למרות שאני מכירה די הרבה אנשים שדווקא אוהבים אותו (:

אני לא מבינה גדולה בכל הקשור לתצוגות אופנה ואלף ואחד מעצבים ,

ואני גם לא מתיימרת להבין בזה כלכך הרבה .

מה שנראה לי טוב ואני אוהבת אותו , זה מה שאני גם אציג פה .

כל מה שאני אפרסם בבלוג הזה - הן הדעות שלי .

אני לא עומדת להציג לכם כל מיני עובדות על מעצבים , או לספר לכם

על הקולקציות החדשות היום . אלא רק על מה שאני אוהבת .

למשל - המעצב האהוב עליי הוא אלכסנדר מקווין , ואני פשוט סוגדת לבן אדם האדיר הזה , שלצערי מת .

הוא מעצב את הדברים הכי מוזרים שיש , וגורם להם להיראות כמו יצירת אומנות יפייפיה .

קיבצתי כל מיני דברים שהוא עיצב בתור דוגמא למה שאני אוהבת ,

והכנתי מהם סט . אומנם לא הדברים הכי מדהימים שלו , אבל בקטנה :

לצערי אני לא אוכל לנעול אף אחד מזוגות נעליי העקב המדהימים הללו ,

כי הם כלכך יקריייייים , וגם בגלל שאני גם ככה נורא גבוה , ולא חסר לי גובה XD

 

והנה 3 סטים שאני הכנתי :



 

וזהו לבנתיים , מקווה שאהבתם , ואני אשמח אם תגיבו (:

Yours - Cute Bunny :3


נכתב על ידי Cute Bunny :) , 11/7/2011 22:10  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Cute Bunny :)

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCute Bunny :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cute Bunny :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)