לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בדרך לשם...


המרדף הזה..אחרי השלמות...משהו שפעם לא האמנתיח בו והיום? אני כ"כ חושקת בו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

החלמה?


חזרנו לביתספר...
אמת שהתגעגעתי
כולם היו בהלם...יום ראשון ללימודים..
לבשתי חצאית וגופיה שחורה צמודה
אנשים היו בהלם טוטאלי
לא רק חברים
אלא גם מורים
אנשים אומרים לי שאני נראית מעולה
אני מקבלת מליון ואחד מחמאות ביום
וכל פעם שאנשים רואים אותי עם כל יום שעובר
אני מקבלת תגובות סטייל "ואו את נעלמת מיום ליום..בסוף לא נראה אותך יותר"
אני מתחילה להרגיש טוב עם עצמי..
זה בא ונעלם
כמו שיגעון מוחי רגעי
זה לא אומר שאני אוכלת יותר..
אני עדיין לא אוכלת הרבה בכלל
וכיף לי ככה
להרגיש את הקרקור של הבטן
זה עושה לי טוב
כל פעם שאני שומעת אותה
אני מחייכת או צוחקת
 אבל אמת שאני מתחילה להרגיש טוב בקשר לעצמי
אולי זה תחילתה על החלמה...מי יודע..
שתהיה לנו שנה טובה..שנה קשה וטובה.

נכתב על ידי רק עוד קילו.. , 3/9/2009 23:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  רק עוד קילו..

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק עוד קילו.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק עוד קילו.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)