לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I can’’t help myself


life is a bitch I want to die so dunt it all and lits get high


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

אני חושבת שיש לי כוח



התחלתי ללכת לפסיכיאטר... הוא אמור "לתק אותי... כי משהו בי כבר לא בסדר" אומרת לי ומזכירה לי אמא שלי... קשה... קשה לשמוע את ההורים שלי בוכים...
אני לא מדברת על הפרעות אכילה... הלוואי וזה מה שהיה לי... (כאילו יש אבל... אני לא רזה מספיק)
אני מדברת על נסיונות התאבדות , על מחשבות לנסות שוב... על הרבה דברים, על דיכאון.

אני פוחדת... כי זו כמו מין מחלה... שלוקחת שלטיה על כל הגוף שלך.... ואין מקום לברוח... לא במחשבות... לא במעשים... הדבר היחדי שמעודד אותי זה רעש סבבי... שאני לא אוכל לשמוע את המחשבות שרצות בראשי...

אבל חוץ מזה... חוץ מזה הכל מושלם...

אני אצליח בדיאטה! אני יהיה רזה... כי אני יודעת שיש סיכוי שזה הקייץ האחרון שלי... כי אם הפסיכיאטר לא יעזור... נראה לי שאני מתיאשת...
בהצלחה בנות.
http://nd.blog.cz/l/lifeless.blog.cz/obrazky/14321585.jpg
3> השלמות של הרגליים
נכתב על ידי Its good to lose , 3/6/2009 12:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



24 שעות


אז כן... עברתי צום של 24 שעות... ואז הלכתי עם אבא שלי למסעדה... אכלתי סלט ושתיתי שייק פרי...
אני חושבת שסך הכל היום היה 400 קל'.

ידיד שלי אמר שהוא צריך לדבר איתי מחר בפרטיות... כאילו לבד... אנחנו לא חברים הכי טובים אבל יש לי שתי תאוריות למה הוא הולך להגיד:
1. "אני אוהב אותך"
2. " אני אוהב את חברה שלך"

ל-1 אני לא יודעת מה לענות... אחרי הכל יש לי חבר.
2.... 2 זה סיפור אחר ... אבל לא קשור.

חוץ מזה אני מרגישה בשליטה עצמית... אני אומרת לכן אני הולכת לרדת! בענק!

נכתב על ידי Its good to lose , 2/6/2009 20:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Its good to lose

בת: 15

MSN:  :X

תמונה




537
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIts good to lose אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Its good to lose ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)