לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה רק טיפות של גשם, זה לא המבול


"המציאות אינה יותר מאשר אשליה, אשליה עקשנית ביותר."

כינוי:  aiko

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

יש נושא שמפריע


מה שטוב זה שאני לא משוגעת.

טוב לדעת שאנשים חושבים כמוני בקשר לנושא מסויים. יותר נחמד לדעת שספציפית קבוצת האנשים הזאתי חושבת כמוני, כי להם יש זכות אמירה כי הם מכירים אותו (נכון לעכשיו) יותר טוב ממני.

מה שמתסכל, מה שלא מובן לי, היא למה רק אני עושה משהו בקשר לזה.

אז לא משוגעת, כן פרקטית ומעשית. כן מעדיפה לעשות משהו מאשר לשתוק וככה הייתי שמחה שיתנהגו איתי, על אף האי נעימות.

 

מה שלא טוב, שאני יודעת שעוד אנשים חושבים כמוני. אני יודעת שהם חושבים כמוני, אבל מתנהגים שונה. מתנהגים שונה ולא מדברים, מסתירים דעות ומבליגים. כנראה שרק אני תופסת את זה בתור צביעות. בייחוד כאשר חוסר עשייה לא מתבטאת בהתעלמות טוטאלית והמשכה הלאה, אלא בהתמודדות עם - תוך כדי דיבורים מאחורי הגב ופריצות עצבים, לכאורה לא ברורות.

 

וחבל, כי לכולם זה מפריע, והוא עדיין ממשיך.

 

*הפוסט כתוב בצורה מעורפלת בכוונה ומסיבות שישמרו עם המערכת. עמכם הסליחה.

נכתב על ידי aiko , 7/4/2011 09:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaiko אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aiko ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)