לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

reviews !!!!!!!!


טוב, אז סוף סוף יש לי קצת כוח לעשות reviews ^^


אז אתחיל בBB החדש שלי :


   


 


השוואה קטנה של גודל :



 


גם הוא כמו הקודם שהיה לי הוא מחברת ETUDE החמודה כל כך ^^


precious mineral cotton fit bb cream !!! 


הקטע המרכזי בBB הזה שהוא בניגוד לאחרים מאט ! לא הייתי בטוחה שהוא באמת יראה כמובטח כי לרוב האפקט מהBB הוא מין טיפה נוצץ כזה , שזה בתאכלס מה שהפריע לי בBB הקודם, אז זהו שהBB הזה הוא לגמרה מאט !


 


 


הBB מגיע בשלושה גוונים, אני הזמנתי את האמצעי ^^ אמורים להיות בו חומרים נוגדי קמטים ומבהירים - לא באמת קלטתי שהוא עוזר לי במשו כזה וברור שיש בו גם הגנה מהשמש -  SPF 30 -  הוא עלה לי בסביבות ה70 שח ל60 גרם.


האריזה נוחה מאוד (בעצם היא כמעט אותו דבר כמו הגרסא הקודמת שלהם שהייתה לי) רק שהפעם הם כנראה פתרו את הבעיה שהייתה בפיה של הקודם והוציאה קצת יותר מידי, עכשיו השליטה בכמות החומר שיוצאת היא פשוט מושלמת ^^


הכיסוי קצת פחות טוב מהקודם אבל בגלל האפקט הלא נוצץ אני מעדיפה את הסוג הזה, המריחה נוחה וקלה, העור נושם, כיף לי איתו. אנשים עדיין לא מודעים לזה שאני מאופרת כי האפקט שלו הוא כל כך קליל אך יפה . הוא שורד עליי את כל היום, אני שמה אותו בבוקר מוקדם (סביבות 7 בבוקר) והוא שורד מקסים עד אחרי תשע בערב, כן הוא כבר לא יהיה כל כך מוצלח כמו ששמתי אותו בבוקר אך הוא מחזיק בצורה מכובדת. 


 


ושוב, אני לא מאופרת (התמונה מהפוסט הקודם כי לא יצא לי לצלם אחת הפעם ) ואגב אני ממש לא מסתדרת עם הפרופורציות של התמונות שצריך לעשות פה ובגלל זה אני נראת מוזר ! XD



 


עם הBB (אך...כמה שוני עושה איפור XD)



 


ארבע שעות אחרי :



 


עוד תמונה איתו ... אני חושבת שרואים שהעור שלי לא מושלם כשאני איתו , מצד שני בזמן האחרון התחלתי להעדיף את זה מאשר הכיסוי הקצת מושלם מידי שיוצא לי עם מיי קאפ...



 


אז בגדול אהבתי, לא בטוחה שאקנה אותו שוב , נטו כי בא לי לנסות עוד סוגים,  הוא נותן אפקט מפודר ואני לא שמה מעליו כלום, הפנים נראות בריאות יותר, חלקות יותר ולא מאופרות ^^ כרגע זה בידיוק מה שאני מחפשת באיפור (:


 


עוד משהו שהכנסתי לשימוש בחודש+ האחרון הוא המשחה וסבון הבאים - 



כך זה נראה אצלי (תמונה קצ פחות איכותית XD ) : 


 



 


עקרוני זאת סוג של ערכה נגד אדמומיות ואקנה בעור והמרכיב העיקרי בתוכו הוא מעץ התה (לא בידיוק בטוחה איך אומרים את זה נכון) - 


בסבון אני משתמשת כפעמיים- שלוש בשבוע כי הוא קצת מייבש (וזאת דיי המטרה) הוא מאוד נעים ויש לו ריח של עץ התה אם אני לא טועה, הפנים אחריו ממש נעימים אבל אני לא באמת יודעת אם הוא עושה הבדל במצב הפנים שלי בנוגע לחצ'קונים.


הקרם הגיע עם המקלון הירוק הקטן הזה שזה נחמד, במקום כל פעם לגעת בקרם עם האצבעות מוציאים את כמות הקרם שצריכים עם המקלון, לי זה מרגיש ממש טוב והרבה יותר היגייני. גם הקרם עם הריח הממש נעים כמו הסבון ,הוא מתמודד ממש טוב עם חצ'קונים שעוד לא יצאו, אם אני קולטת אדמומיות בעור (והניחוש הפרוע הוא שהולך לצאת שם חצ'קון) ושמה אותו האדמומיות נעלמת במהלך משהו כמו יומיים. אם זה פצע שכבר יצא (אחד בינוני כזה) אז גם איתו היא תתמודד תוך כמה ימים (בעור הנורא רגיש שלי לדברים כאלה לרוב לוקח כשבועיים לעבור לגמרה ועם הקרם הזה בערך 3-4 ימים (טפו טפו טפו). אבל... אני מאלה שלא יכולה להשאיר את הפנים של בשקט ואם זה פצע שכבר נגעו בו (או ברוב המקרים אצלי פוצצו אותוXD ) הקרם הזה לא באמת עוזר, הוא כן תורם להורדת האדמומיות מסביב ואני חושבת שהוא מזרז את תהליך ההחלמה אבל לא באותה רמה כמו לפצעים הקטנים. 


כאחת שכבר דיי התייאשה מתכשירים דומים אני אהבתי ורוב הסיכויים שאקנה שוב (כרגע הערכה עולה 55 שקלים ולי היא עלתה בסביבות ה40 כי היה מבצע ) ^^


 


אני יודעת שהרבה בנות מפחדות להזמין דברים כאלה באינטרנט אבל אני אישית מאוד מאוד נהנת מהאפשרות הזאת, זה פותח בפני מוצרים שלא מגיעים לארץ והרבה פעמים גם זולים יותר . ממליצה בחום (רק צריך להקפיד להזמין מאתרים שמתמחים בדברים כאלה, זאת לפחות דעתי D: )


 


ופה אני אסיים להיום מקווה שזה עזר למישהו (:

נכתב על ידי , 30/12/2013 10:16  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgirlwithwings אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על girlwithwings ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)