לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי אמר שתמיד מאושרים ?



כינוי:  פשוט עדי ...

בת: 29

ICQ: 340494509 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009


 

21:09

נמאס לי !!! ,

שוקלת שני דברים להתאבד או להתאבד ,, אני לא מבינה הקדוש ברוך הוא הביא אותנו לעולם , לעשות משימה כלשהי ולעיזוב אותו , שיגיד לי כבר מה המשימה שלי ושיתן לי לעזוב את המקום הזזההה !!

העולם הוא מקום רע , מלא צביעות , שנאה , מלחמות , מלא אפלה , בדידות , כל יומים קם חולה נפש ורוצח איש או משפחות שלמות , יש לנו בעולם מגפות , או שהקדוש ברוך הוא מנסה להשמיד את כולנו או שלא יודעת מה נסגר איתו ? !

חייבת לעושת מהשו עם מה שניהיה ממנה , עם כל העצב הזה שניהיה בתוכי ולבדוק לאן כל השמחה נעלמה , אולי אותה אחת לקחה אותה , אולי זה שעוד כמה ימים יומולדת 15 ואני מרגישה שזו תיהיה היומולדת הכי עצובה שהייתה לי , אולי אני פשוט צריכה לעזוב , ללכת למקום טוב יותר , לעזוב את העיר המקוללת הזאת ..

 

לעשות משהוו !!

 

אני כל כך רוצה שמישהו יוכל פשוט לשבת ולהקשיב לי לא להגיד כלום , לא לעשות הבעות פנים לא לחשוב לא לספר את זה לאחרים רק שישב ויקשיב והכי חשוב - ישתוק ! - ...

 

 

לחמודים שבינכם ושמבינים ספרדית אחד הדברים היכ חשובים שלמדתי בחיים שלי :

Las decisiones en la vida, nos llevará a lugares no tan bueno, o los mejores lugares que usted puede conseguir .. !

 

אם למישהו יש עצה מהשו אני פה ,, 

אני מאמינה שאני עוד יערוך את הפוסט הזה היום , אז אתם תמיד מוזמנים לבוא לקרוא ולהתנחם בזה שהבעיות שלכם קטנות לעומת שלי ..

 

23:11

 

אז אני רושמת לה מכתב עכשיו בתקווה שהיא תבין אותי ויהיה יותר טוב ..

לילה טוב ...

 

 

עדי :| 

נכתב על ידי פשוט עדי ... , 30/11/2009 23:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט עדי ... ב-3/12/2009 17:41
 



:|


16:53  27.11

 

מבולבלת בתוך עצמי , אני לא יודעת מה לעשות , אין לי אפילומושג איך להתחיל לרשום את זה ...

חייבת עזרה !! אני צריכה שמישהו יעזור לי להחליט , יעזור לי לדעת מה אני רוצה לעשות ,

כי אי אפשר להמשיך ככה ..

אולי אני אשמה בהכל , אולי אל הייתי צריכה ללכת אחריה , אולי הייתי צריכה להישאר איפה שהייתי ? ?

 

 

נכתב על ידי פשוט עדי ... , 27/11/2009 16:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט עדי ... ב-28/11/2009 18:13
 





698
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט עדי ... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט עדי ... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)