לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על החיים בסאטלה =]

עם יד אחת על המקלדת,ויד שניה בתחתונים.(או בתחתונים של מישהו אחר..) זוהי פרידה :)

כינוי:  *DanA*

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

אוהבת שונאת אבל לא יכולה ליתעלם יש לי צמרמורת בכל הגוף שאני איתו


אתמול ניפגשתי עם ק' חשבתי שהוא הולך להרוג אותי

הרגשתי שהולכים להסתיים לי החיים

אבל חשבתי חייבי מה שצריך להיות יהיה

אמרתי לו שיש לי משהו להביא לו וזהו שיותר אני לא רוצה שום קשר אליו

אבל לא אמרתי לו מה אני רוצה להביא לו

והוא פשוט קיבל את הגאננה הוא הראה לי את הצד המרוקאי שלו המפחיד

הוא צרח עליי קיללת אותי ללא הפסקה איים עליי שיש לי ממה לפחד והוא לא שולט העצבים שלו

הוא שבר את הפלפון שלו של המיליון דולר שלו שאפילו לגעת בו הוא לא נותן לי\

רב עם חברים שלו בכה התחרפן ובסוף ברח מהבסיס

וכל זה בגלל שלא רציתי להגיד לו

כן כן הגאננה של המקוראים

הוא עלה על אוטובוס ב7 והגיע ב9 וחצי בשביל לדעת

אז מה שרציתי להביא לו זה היה מכתב


 

 

לק' שלי

אוהבת שונאת אבל לא יכולה ליתעלם

כל יום שעובר מחכה שתתקשר

כשאתה מתקשר אתה מקפיץ לי את הלב

מנסה ליתנתק אבל אתה לא יודע מה אתה רוצה

גורם לי צמרמורת שאתה מדבר עליי ועלייך

הלב כואב שהאהבה לא חוזרת

אי אפשר לגרום לגבר לאהוב את המישהי שלא נכונה

האהבה שלי באה מהלב ולא מדיבורים

אבל עכשיו שתי הדרכים שלנו ניפרדות

לא טוב לי שהגבר שאני אוהבת לא אוהב אותי

תמיד דימנתי שאיתך אני יתחתן

מהיום הראשון שהכרתי אותך ידעתי שאותך אני רוצה

ועכשיו כל אחד הולך לכיוון שלו אחרי 3 שנים

ורק רציתי להגיד שתמיד ישאר לי

בשבילך מקום בלב שלי

אבל כנראה זה יהיה מאוחר מדי שתדע מה אתה רוצה

אוהבת דנה


אז ניפגשתי איתו באנדרטה בדיוק ניגמר הגשם אז היה את הריח הנקי הזה אחרי הגשם

*אבל הפה שלי היה מסריח מי מלא בירות

יסתכלתי עליו ישר לעיינים וראיתי עיינים עיפות מסכינות עצובות הוא היה עם המדים

הוצאתי לו את המכתב

הוא הכניס אותו לכיס אפילו לא יסתכל

אמרתי לו שאני מקווה שהוא יקרא אותו ושהוא מצידי יכול לנגב איתו את התחת בכלא

והוא הביא לי נשיקה על הלכי שכאילו סימנו עם זה יפה

ואז עייניים שלי זהרו כאילו אני הולכת לבכות

רציתי לעצור את זה להראות לו שאני חזקה

הוא שאל אולי מה אני בוכה

אמרתי לו נראה לך אתה לא שווה את הדמעות שלי

ואז הוא הביא לי את הלכי שלו שאני יביא לו נשיקה

ולא הבאתי לו פשוט ננעלו לי השפים

והוא שאל אותי למה אני לא מביאה לו

אמרתי לו שאני לא יכולה השפתיים שלי עוצרות אותי אני לא מסוגלת

והוא דפק לי נשיקה בפה התנגדתי דחפתי אותו אבל זה לא עזר לי הוא דחף לי את הלשון שלו והתחילתי לבכות בטרוף והיתנשקתי איתו גם

הוא הביא לי נשיקה אחרי זה בלכי והלך הייתי בשוק לא הפסקתי לבכות

לדעתי יצאתי מושפלת בכיתי מולו כמו משוגעת

ושהוא נישק אותי היו  לי צמרמורות פרפרים בבטן

כל השינאה שלי נעלמה

אבל הרגשתי כל כך חופשיה כמו פרפר שנתתי לו את המכתב כל מה שהרגשתי כתבתי שם

ובסוף הוא רשם לי הודעה:"בחיים לא רשמו לי משהו כזה"

התחלנו להיתכתב בהודעות SMS ובסוף ביקשתי ממנו שלא ייצור איתי קשר יותר כי מאוד קשה לי ושורף לי הלב

הוא הסכים  אני מקווה שהוא יעמוד בזה

כי תמיד הוא זה שמדבר איתי הוא זה שנשבר בסוף

אבל זה פשוט משהו לא בריא

 

 

 

טוב זהו אז סוף שבוע יש לי בית ריק מקווה שזה ישכיח לי אותו טיפה כי מהנשיקה אני בוהרת

רציתי כל כך שהוא יבוא אליי בבית ריק אבל לא כדאי זה לא בריא לי זה עושה אותתי חולה

נכתב על ידי *DanA* , 23/2/2009 11:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת שיודעת ב-26/2/2009 23:47
 





23,007
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*DanA* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *DanA* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)