לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Burned Out Ends of Smokey Days.


My Apocalypse is Here.

Avatarכינוי:  känslomässig

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

Forgive Me for I Have Sinned.


כן, אני כאן. הפעם באמת הרבה זמן שלא עדכנתי, אבל היי- יש לי חיים (למזלי).

אז, קרו לא מעט דברים מאז דצמבר (שאאל"ט זו הפעם האחרונה שעדכנתי- אני זוכרת, בגלל ההופעות של חנוכה). רבתי עם אנשים, השלמתי עם אחרים, אבל באופן כללי זה עובר לידי- הדרמות האלו לא שייכות לי; אני לא מתרגשת מזה. כמובן שהניתוק מאנשים שהיה לי קשר טוב איתם לא נעם לי, אבל אני בהחלט אחיה ואסתדר. זה לא שאני אדישה, אני פשוט לא זקוקה להמוני חברים באופן נואש. אני בסדר גמור בכוחות עצמי, ואולי אחרים זקוקים שאני אזדקק להם, אם מישהו מבין למה אני מתכוונת.

לא שאני סובלת בחברת אחרים- אבל אני בסדר גם כך. 


בדצמבר, כמו שכבר אמרתי, היו ההופעות של חנוכה- שבהן הופיע הסטודיו שלנו, ואמרתי שאעלה את התמונות מהמופעים. זה העדכון הראשון מאז, ואני מקיימת הבטחות, גם אם באיחור. :)

(התמונות קצת גדולות, אני מקווה שהן לא כבדות מדיי. ותודה לאבי, שצילם את כל ההופעות! צלם בחסד)








אני באמצע.


אני הימנית.





אללה ניצן! תחתונים יפים. אבל הוא ומאי רקדו מדהים!


טוב, אלו כל התמונות שיש לי, אני חושבת. דוד שלח לי אותן, כולנו קיבלנו דיסק עם התמונות אבל איבדתי אותו.

לא נורא. כרגע עדיף שאסיים את הפוסט הזה, חסר-תוכן ממשי ככל שהוא, כי יש לי מבחן במתמטיקה מחר ולא יזיק לי לישון קצת.

נכתב על ידי k&auml;nslom&auml;ssig , 1/3/2010 21:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Macabre Doll ב-8/11/2010 11:18
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לk&auml;nslom&auml;ssig אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על k&auml;nslom&auml;ssig ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)