לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Free Style - פריסטייל .


בלוג עיצובים תוצרת אישית , פה בשביל לעצב.

Avatarכינוי: 

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

פוסט 34 - כפתורים, באנרים, פאן ארטס, אנימציות, PNG, מטריילים, שלטים, משפטים, חתימות להשלמה ועוד ועוד


אהע! שבנו לטבלת הפעילים, סוףסוף! <:

תודה רבההההההההה3>

 

[*לחצו על השלט ^ בכדי להכנס <:]

אני באמת ממליצה על הפורום הזה, הוא נפתח ממש ממש היום.

הוא יהיה מעולה, הוא עם אחלה צוות, עם אנשים מעולים ואובייקטיבים,

אנחנו נביא לכם דעה כנה ואני אומרת לכם שאתם תשתפרו, אבל בעיקר תהנו.

יש דבר ממש ממש מקורי שהמצאנו שהוא שוק הפורום, שזה דבר בהחלט מגניב..

אני ממליצה לכולם בחום להרשם ולהיות פעילים, אנחנו גם נעלה מנהלים בקרוב

ורק היום פתחנו את הפורום אז אם תשקיעו - אולי זה יהיו אתם

 

שלוׁם

אנשים יקרים, אני ממש שמחה לפרסם את הפוסט הזה סוף סוף!

אני יודעת שעבר יותר משבוע ולמרות שאנחנו ממש משתדלים שייצא ככה שבוע בידיוק, לא הלך.

העיקר שיוצא פוסט, ואני הכי שמחה שבעולם לפרסם אותו!!!!!!!111

יש לי [שירה] ימים ממש עמוסים, אבל אני מצליחה ונהנית וזה מה שחשוב.

היום הבאנו לכם פוסט פצצות לגבות!@!

מושקע בטירוף, עם הרבה תוצרת אישית כמו שצריך, כמו שאתם רגילים.

בקיצור, אני ממש ממש לא מרבה במילים בפוסט הזה [פחח, בטח] ובנאומים, אז פשוט מה שנותר להגיד זה; ת ה נ ו (:

הא, ותגיבו. ברור

 

כל הדברים בפוסט הם תוצרת אישית,

בבקשה, אנחנו משקיעים בכל דבר כ"כ הרבה,

תעריכו ואל תעתיקו,ואם אתם לוקחים-כמובן שעם קרדיט.[=

 

כפתורים

 

הזמנה - הבלוגרית

אני מצטערת חח אני לא זוכרת את השם שלה,

בכל אופן מישהי ממש ממש ביקשה כפתורים שלה ואני אגיד לא? חס וחלילה.

ע"י שירה

       

קייטי פרי

ע"י שירה

יש פאק בישראבלוג - הכפתורים זהים זה לא אותו דבר

    

    

    

 

באנר תואם;

 

פאן ארט

סקרלט ג'והנסון

ע"י נועה

 

Cheryl Cole

ע"י אור

 

אנימציות

ע"י אורן

  

  

PNG להורדה

למנויים בלבד! הסיסמא תישלח אליכם לאימייל.

 

מטריילים

ע"י נועה

מזמן לא הבאתי לכם !!

   

http://www.f2h.co.il/5024417182431

שלטי פסח שמח (:

ע"י נועה

אני יודעת שעבר פסח XD זה היה מתוכנן לפוסט הקודם. לא נורא, תשמרו לשנה הבאה ^^

  

משפטים משירים של היהודים
סליחה על המיעוט
ע"י נועה
 

חתימות להשלמה

ע"י שירה

מה שאנגלית אנגלית ומה שעברית עברית. ;]

 

1.

 .

3.

ע"י נועה

4.

 

5.

חתימות להשלמה

השלמות מהפוסט הקודם!

ע"י אורן

        

     

 
ע"י נועה
מפוסט קודםקודם (:

 

מפוסט קודם (:

  

עיצוב להשלמה - ההשלמות
ע"י נועה
מישהי ביקשה לפני 2 פוסטים. הנה  (:    
אוהבות המווווווון,
נכתב על ידי , 14/4/2010 22:46  
121 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

51,504

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות פריסטייל (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות פריסטייל (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)