לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love story


בלוג סיפורים על האחים ג'ונאס (:

Avatarכינוי:  _love jonas _

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

פרקחדשפרקחדשפרקחדששש


פרק 9  WE WISH A.... NICE KISS

 

מנקודת מבט של אלכס :

 

"אז את הפנקייק שלי אני כנראה לא אקבל היום ... " צעקתי לעברם של ג'ו ניק וקווין שירדו מהמדרגות .

"אויש כל היום את רק מתבכיינת !! " קוו אמר ובילגן לי את השיער .

"לא מתבכיינת ,מציינת עובדה .. הבטחתם פנקייקים אז תקיימו את ההבטחה !! .. " אמרתי וסידרתי את השיער שלי בחזרה 

"הבחורה צודקת .. " ניק אמר "תנו לי , למאסטר , להכין את הפנקייקים עם השבבי שוקולד המפורסמים שלי " הוא אמר בזמן שקשר סינר סביב מותנוי החטובות להפליא ...

"לא יכולה לחכות ... " אמרתי והכנסתי כמה שבבי שוקולד צ'יפס לפה  שלי .

 

מנקודת מבט של קווין :

 

"ג'ו .. " לחשתי לג'ו .

"ג'ו !! .. " 

"ג'ווו .. !!!!!. .!! " ספק צעקתי ספק לחשתי אליו .

"אני חושב שאנחנו צריכים ליצור לניק נקודת פתיחה .. " 

"על מה אתה מדבר ? " ג'ו שאל .

"להכין לו את השטח .. " ניסחתי לו אחרת .

ג'ו עדיין הסתכל במבט של לא מבין .

"להכין את הבלילה לפנקייק ... " ניסחתי שוב .

"אהההה " ג'ו צעק .

תודה לאל , בפעם השלישית זה תמיד עובד.

"ניק קווין אמר שאתה צריך עזרה ,אז כמה ביצים אתה צריך ? " שמעתי את ג'ו אומר לניק , נתתי לעצמי מכה בראש בידיעה שזה אחי ואני אמור לאהוב אותו בכל מצב .. וגם לו זה קורה לפעמים אבל לא נורא הוא קולט דברים אחרים במהירות ...

השארתי את כל השלושה להכין את הפנקייקים והלכתי לארוסתי היפייפיה שעומדת בקצה המרפסת עם אמילי (הערה:אמא של אלכס למי שלא זכרה חח)

"אז אנחנו עוד לא מתחילות לדבר בכלל על השמלה שלך , את קודם תתרגלי להרגשה של להיות מאורסת , אוי ואם כבר מדברים .. " אמילי ואמרה לדניאל , הסתכלה עליי ליפה לדניאל את הכתף ,פכה לי על השכם ונכנסה חזרה לבית .

"נו אז ... מה את אומרת ? " שאלתי אותה בזמן שהצמדתי אותי אליי כשהידיים שלי על המותניים שלה ...

"מה אני אומרת .. אני אומרת שאני כרגע הבן אדם הכי מאושר בעולם !! " היא אמרה בזמן ששמה את הידיים שלה מאחורי העורף שלי ונישקה אותי נשיקה רכה על השפתיים ...

 

מנקודת מב של ניק :

 

אני מקווה מאוד שג'ו פה כי הוא יודע מה הולך לעשות ולא פה כי הוא סתם רוצה עוגיות ...

"ג'ו  , ניק , קווין , אלכס בואו רגע לסלון " שמענו את אבא צועק לכולנו .,תפסתי את אלכס ביד ומשכתי אותה איתי מהמטבח עד לסלון ולספה ,ככה שהיא לידי ולא ליד אאף אחד אחר !!

"אז כמו שאתם יודעים הסיבוב הופעות העולמי השנתי שלנו יוצא לדרך , והשנה תצרטף אלינו אורחת מיוחדת ... "אבא הודיע לכולם.

"תעמידי פני מופתעת !! "שמעתי את ג'ו לוחש לאלכס ,היי ג'ו תודה שפלאת לכולנו את ההודעה הזאת ,בדיוק ככה שומרים סוד !

"אלכס לו !!! " הוא צעק וכולם מחאו כפיים , וכמובן שהמוכשרת היפייפיה הזאת העמידה פנים שהיא מופתעת וכולם התחבקו התנשקו והלכו לאכול מהעוגיות שלי ...

 

מנקודת מבט של אלכס :

 

אז ככה חודש וחצי של הכנות עברו מהר מהר מהר מאוד ... חזרות אינטנסיביות עד אור הבוקר (מלוות בהמון צחוקים יש לציין ) , לימודים שלי ומבחנים מסכמים עד אור הבוקר , כי בינינו כשאת לומדת לבד עם מורה אחד על אחד זה קצת פחות כיף .. , אירועי שטיח אדום רבים ,המון הופעות פנימיות ראיונות בטלוויזיה וברדיו ( היי החבר הכי טוב החדש שלי הוא .. ראיין סיקרט !! ) וקצת יותר מדי זמן חופשי עם בובי ואדם ...

וכהה עבר לו עוד חודש וחצי , כלומר שלושה חודשים ממאז ההודעה על האירוסין+הסיבוב הופעות ואנחנו כבר אחרי לונדון , אמסרדם , ספרד ,ישראל (הערה : הייתי חייבת להכניס חחחח ) והנה אנחנו בפריז , העיר הכי רומנטית בעולם .. בזמן כריסמס .. עם המון שלג מסביב .

"קבלו במחיאות כפיים את האורחת שלנו להערב הזה ,זה הזמן לומר לה שלום .. " שמעתי את ג'ו קורא לי להיפרד מהקהל המדהים בפריז ,עכשיו זה החלק המסובך להיכנס דרך המנהרות שמתחת לבמה כדי לעלות במעלית מיוחדת שתכניס אותי מאמצע הבמה ועוד מהרצפה ??

נשמע לא כל כך מסובך ? נסו לעשות את זה עם שמלה שיש בה יותר מדי בד מתנופנף שערות על כל הפנים ועקבים בגובה של בערך 10 סנטימטר .. אהה חח עכשיו נשמע מסובך .. לגמרי !!! 

עליתי עשיתי סיבוב דאווין וחזרתי אל מאוחרי הקלעים .. " תודה רבה הייתם נפלאים , אנחנו אוהבים אתכם , נתראה בפם הבאה .. אורווואר !! " שמעתי את ג'ו ניק וקווין מודים לקהל עושים את הסיבוב האחרון שלהם ויורדים אליי למאחורי הקלעים ...

"חברים הייתם מעולים .. יש לכם ארבעה ימים חופשיים נצלו אותם בחוכמה , חג שמח !! " ג'ון מנהל הסיבוב הופעות אמר לכולנו..

 

מנקודת מבט של ג'ו :

 

"קוו אתה הערב נשאר עם דניאל אמא ואבא במלון נכון , זוגרים עניינים אחרונים לחתונה ? " שאלתי את קווין .

"כן .. אתה הערב מנסה את מזלך עם וונסה ? " הוא שאל בחזרה ..

"כן , פרנקי אתה עושה הכל , אבל הכל כדי שניק יגרום לזה שהוא ואלכס יוצאים היום ? " שאלתי את פרנקי.

"כן המפקד . מבצע זיווג משמיים יוצא לדרך עכ.. שיו " הוא אמר  והתחיל לרוץ בחדר .

"קוו ?"

"כן ג'ו ? "

"אני גאה בנו , תראה איזה מפלצת גידלנו !! " אמרתי לקוו ושנינו התחלנו לרוץ אחרי פרנקי ...

 

מנקודת מבט של ניק :

 

"אתה יכול לעשות את זה , אתה תותח .. אתה יכול לעשות את זה !! " החדרתי לעצמי את המשפט הזה שוב ושוב בראש ..

"ניק ?" שמעתי את הקול הזה שאני כל כך אוהב לשמוע הסתובבתי לאחור וראיתי אותה .. עדיין אדומה מהאנרגיות האלו שהיא נתנה על הבמה ..

השער השטני שלה ארוך מתמיד וקלוע לצמה מרושלת שנראה שאספה ככה את השיער כי היה לה חם אחרי ההופעה .. 

היא עדיין עם אותה השמלה שהייתה איתה בהופעה רק שהפעם היא הוסיפה גרביונים שחורים שנראים חמים במיוחד ובמקום העקב המפלצתי שהיו לה קודם, מגפיים שחורות שטוחות , זוכר שהחמאתי לה עליהם פעם ...

 

מנקודת מבט של אלכס :

 

"פרנקי אמר שאתה רוצה לראות אותי .. ? " אמרתי בזמן ששמתי עליי את המעיל טרנץ' בצבע בז' שלי .

"אהמ כן .." הוא אמר אחרי שניער את ראשו וגירד את שערותיו המתולתלות.

"חשבתי אולי תרצי שנעשה סיבוב .. אנחנו פשוט בפריז כבר כמעט שבוע ולא יצא לנו בכלל להסתובב בה , וחשבתי שאת בטח לא עושה היום משהו ו.. ג'ו עם וונסה ודניאל עם קווין וההורים, ופרנקי .. טוב הוא עם עצמו .. אז אולי .. ? " 

" כן .. !! " אפילו לא נתתי  לו לסיים את המשפט " כן !! בטח אני רק אביא את הצע..  " ניסיתי לסיים את המשפט אבל הוא כבר כרך את הצעיף שלי סביב הצוואר שלי , הידיים שלו כל כך קרות , מעבירות לי צמרמורת בכל הגוף .. הוא הרגיש את זה שרעדתי ומיד הוריד את הידיים .

"לא זה בסדר פשוט הידיים שלך קרות " הודעתי לו . הוא הכניס ידיים לכיסים והוציא משם זוג כפפות שחורות "כדי שנשיג גם לך זוג כזה .. " .

אחרי שהוא מצא לי כפפות שחורות , בדיוק כמו שלו ,נכנסו למכונית והתחלנו לסוע , לא בדיוק יודעים לאן אבל רחוק כמה שאפשר מכל ההמונים ..

"אז ... " ניסיתי שבור את השקט ששרר במכונית .

"היית מעולה היום , לא שאת גרועה בדרך כלל פשוט היום הייתה טובה מאוד , היית טובה " הוא אמר וציחקק .

"הנה היא !! " צווחתי .. 

"הנה מה ? " הוא שאל בבהלה .

"הגומה הזאת ,אמרתי לך שיש לך אחת כזתאת ,כל פם כשאתה מצחקק היא מופיעה !!! " הודעתי .

"היא צודקת " אמר קני , הנהג של ניק שמלווה אותו כבר שנים בסיבובי ההופעות ..

עכשיו שנינו צחקקנו .. 

"אתה יכול להוריד אותנו פה " ניק אמר לקני , " אנחנו כבר נסתדר , תודה קני " ניק יצא ראשון והשאיר את הדלת פתוחה בשבילי . 

הלכנו לבית הקפה הראשון שראינו לקחנו לנו קפה טייק אווי והתחלנו להסתובב .. התקדמנו לכיוון שלא לא אחר מאשר האייפל .

"העיר הכי רומנית בעולם " ניק אמרבזמן שאנחנו הולכים על המדשאה העצומה שלפני האייפל.

התיישבנו על אחד הספסלים שנמצאים בשורה על המדשאה.

"את בדר ? פשו לא הוצאת מילה משהו כמו עשר דקות .. " ניק אמר עם חצי חיוך על הפנים .

"האממת אני בסדר " ציחחקתי במבוכה , "קצת קר לי ואני חושהת שתנועה תעזור לי " אמרתי ונעמדתי ,ניק נעמד אחריי והתחלנו ללכת .

 

מנקודת מב של ניק :

 

אני מסתכל עליה , השפתיים העבות שלה רועדות והיא משלבת את הידיים שלה . 

"בואי .. " אני אומר לה ומכניס אותה לחבוק , אנחנו ממשיכים ללכת .

"ניק ? " היא לוחשת , " אני נחנקת" היא אומרת ולא מפסיקה לצחוק , אני משחרר אותה מהחיבוק וצוחק ביחד איתה .

"נו , אז את נהנת עד עכשיו ? " אני שואל ומתסכל על הרצפה .

"אני לא אומרת שאני סובלת , חס וחלילה ,אבל בוא נאמר שהיחיסים שלי של בובי ושל אדם לא מרקעים שחקים ... לא דיברנו כבר יותר משבוע ואני מתגעגעת אליה , ולמשפחה שלי, ושלא נתחיל בכלל לדבר על געגועים לבית ספר ... !! " 

אני מסתכל עליה ,לא מבין .. "בית ספר ? געגועים ? את ? .. באמת ? " " חחחחחח כן אני יודעת שאתה מופתע אבל כן ... ללכת במסדרונות של בית ספר , לפתוח ולסגור את הלוקר ... המורים ,החברים ,אני מתגעגעת לזה שאומרים לך להיות בשק בספרייה ,לאכול בקפיריה .. מתגעגעים לדברים האלה בסופו של דבר . אתה רוצה לומר לי שלך זה לא חסר ? " 

אני עוצר וחושב על זה קצת ,אני לומד בבית מגיל 12 עוד לא הגעתי לשלב של קרבות אוכל בקפיריה אבל כן ברור לי שזה חסר ... 

"נכון שללמוד ארבע וחצי שעות זה לא אותו דבר כמו ללכת לבית ספר ,אבל אניאסיר תודה על ההזדמנות שניתנה לי .. " אני מודיע .

בגענו כבר ממש למרגלות האייפל ,הוא ממש מעלינו ,מואר באורות הלילה וקישוטי הכריסמס שלו .

פתאום אני רואה את אלכת מתחילה להסתובב ולחייך חיוך ענק .. אני מסתכל למעלה ורואה פתיתים לבנים נופלים מהשמים .

"שלגגגגגגג !!1 " היא צועקת  "....שלגגגג " היא תופסת ביד שלי ומצביעה למעלה .

שלג .. זה בוח סימן . אני מסתכל עליה וחוזר על המשפט בראש לי "אתה תותח , אתה יכול לעשות את זה , אתה תותח ניק תותח !! " 

"ניק ? ניק ?? הלפון מעיר לך מהכי !! " אני שומע את אלכס אומרת .

תודה קני , תודה רבה שהתקשרת !! 

אז ההזדמנות שלי לעשות את מה שתיכננתי לא קרה.

אוווף אני שונא הכל , שונא !

אני רותח מבפנים ומת לנשק את השפתיים הבשרניות האלו .

"ניק מי זה היה ? " היא שאלה במתיקות יתר.

"קני , בואי הוא מחכה לנו , בואי לפני שהשלג יתחיל להיות כבד .. " תפסתי אותה ביד והתחלנו לרוץ לכיוון המכונית .

יד ביד . 


 קודם כל אני רוצה לומר תודה לדניאל שפירסמה אותי בבלוג שלה , היא כותבת מוכשרת שהפסיקה לכתוב (ומקווה תשעשה קאמבק !! ) אז דפדפו קצת בפוסים ותראו כניסה ישרה לבלוג סיפורים שלה :)

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=766739

 

שיהיה לכן סופש מעולה 3>

 

 

נכתב על ידי _love jonas _ , 16/12/2011 22:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

6,490
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_love jonas _ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _love jonas _ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)