לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Menta H&D

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

פוסט 36 ~


פוסט 36 ~
עבר די הרבה זמן , מצטערת שלא עדכנתי לא היה לי זמן (:
אני חושבת שאני לוקחת הפסקה מהבלוג , אני פה כבר שנתיים ומיציתי כאן אני חושבת ..
תודה למנויים שהורידו חבילות , ולגלושים שהגבתם ונכנסתם ,
היה לי ממש כיף לעצב לכם ולהביא עזרים שונים אבל הגיע הזמן להפסקה מהבלוג ,
יש כאן המון בלוגים מדהימים ומעצבים מוכשרים שתוכלו להחליף את הבלוג שלי בשלהם מוציא לשון
אז הנה פוסט אחרון לבנתיים (גם אני לא מאמינה איך שנתיים פה ורק 36 פוסטים אבל לא נורא) .
כן תכננתי לשים חבילות למנויים ולעשות פוסט ארוך יותר אבל אין לי זמן בכלל אז מצטערת \:
*אני מבקשת לא להעתיק דברים מהבלוג , הוא פתוח לכמה זמן אבל אח"כ אני סוגרת, לא להעתיק תודה*

כפתורים -
דמי לובאטו (מהבקשות)
   
   



סימניות -
  
  
  


באנרים - 
שקרניות קטנות (מהבקשות)

לחצו להגדלה *

 


פאן ארטים -




 
החתימות להשלמה מהפוסט הקודם -


בהמון המון אהבה , מורן ♥
אולי יום אחד אני יחזור חיבוק של הסוררת 
נכתב על ידי Menta H&D , 1/8/2011 15:54  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שאאנ (L) ב-17/8/2012 14:37
 





9,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: שטויות וכיף , הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMenta H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Menta H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)