לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אינטרוספקציה.

בת: 14




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014


החיים ריקים לי מדי. טוב שיש את הצבא שימלא לי את החורים ויסתום לי את הדליפות בחיים. 

אני במקום טוב בחיים שלי, במחשבה שלי על עצמי ועל הגוף שלי, ועל ההבנה מהו יופי ומה אופי. להבין ולהפנים, ולהיות מודעת לעצמי יותר מאי פעם. ושוב, מצד שני... אין לי את מי לחלוק את המקום שלי בעולם, את החוויות שלי מהצבא והאנשים שבחייים לא חשבתי שאתחבר אליהם.

הצבא סותם דליפות שאין מי שיסתום אותם שאני בבית. 

אני צריכה אנשים בחיים שלי, בחיים הפרטיים שלי. אני צריכה אינטימיות (לא היה לי בחור כבר שלוש שנים. שלוש שנים לא חוויתי אינטימיות עם בחור.) אני צריכה חברים, ומסיבות ושתייה ולהנות מכל רגע כי זה הזמן שלי. 

אני מרגישה תקועה. תקועה ומאושרת באותה המידה.

אני צריכה שמישהו יציל אותי מעצמי, שיקח אותי בכוח אליו. כי בכל הכנות, מרצון אני לא אלך לאף אחד. לא עוד.

נכתב על ידי אינטרוספקציה. , 17/2/2014 19:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nnn ב-31/7/2015 22:52
 





3,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינטרוספקציה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינטרוספקציה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)