לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לבלוג הזה לא קוראים,הוא בא לבד D=


אני מאיה מהמרכז. הבלוג הזה הוא עליי, על החיים שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

אני עצובה || לפעמים


 

הנה .

אני אומרת את זה.

אני אוהבת אותך.

אני

אוהבת

אותך.


אמרתי את זה.

אני מרגישה את זה.
וכואבת את זה.
ואוהבת את זה ,
לא , לא את זה , אותך.
אוהבת כ"כ , כ"כ יותר מדי.


ואתה , אתה אוהב אחרת.
אני , אני כרוכה אחריו כבר שנתיים.
אתה שבית אותי.
בעניים העמוקות שלך.
בשיער ההוא.
במוח החריף.
בך .
בעצמך.


ואני , אני הייתי טיפשה מספיק כדי ליפול במלכודת.
טיפשה מספיק כדי להיות לידך כל הזמן.
טיפשה מספיק כדי להרחיק אותך ממני בנואשות שלי.

 

ואתה,אתה אוהב אותה.
והיא אותך.
ואתם זוג יפה כ"כ.
והיא חברה טובה שלי.
ואתה לא קולט אותי.

 

אתה חושב שאני הידידה , הזאת שמדברים כשצריך.
הזאת שצוחקים איתה,שמספרים על הבעיות עם החברה.

 

ואתה לא מבין.
שאני לא רוצה להיות הידידה.
אני אוהבת אותך.
ואני רוצה שתאהב אותי.

 

אבל אתה לא אוהב אותי.

 

וכואב לי , כ"כ כואב.
ואתה לעולם לא תדע.
ואולי אתה כבר יודע.
ואולי בגלל זה אתה ככה.

 

אבל אני לא יכולה להפסיק לאהוב.
אני כבר לא יודעת מה אני מרגישה.
לא רוצה להרגיש יותר.

 

הלב נשבר,
ואתה לא יודע.
לא מבין.
לא חושב.

 

כואב,נשבר,אוהב,בוכה.
רוצה.
רוצה אותך , כ"כ כ"כ.

 

ואפחד לא יבין , ואתה לא .
ולא משנה מה אני אכתוב,אגיד או אבכה.
אתה לעולם לא תהיה שלי.

 

שלה,שלהם,שלהן.
לא ש ל י.

 

והלב ? הלב דואב לו לאט , אבל בטוח.

 

נכתב על ידי , 29/9/2010 21:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט סגידה || אנשים זה חרא צהוב נמס בשמש . || אופטימית D:


 

היי בלוגי בלוג .
התגעגעתי , אז באתי , חסר לכם אידיוט(ית) ?!??!!
אחחחח , עודד , אחח , הפיג'מות . זיכרנות זיכרונות . מתוקים בטירוף . חה , חה אירוניה עם הרבה סימני פיסוק . ממש כייף חיים . אהה , לא .

כן,גם אני לא הבנתי מה כתבתי פה. כשאני כותבת כאן , זה הלב שלי כותב , אין עריכות , האצבעות משתגעותע ל המקלדת , ככה , סתם . בלי השגחה . מהרגעים הנדירים האלה בהם המוח מתנתק והלב משתחרר סוף סוף.

אז לחלק הראשון של הסגידה . טה דה דה דםםםםםםםם .
אז אני רוצה לסגוד לבלוג שלי , הידוע (או שבעצם,לא ידעו) ביכנויו בלוגי בלוג D:
אני אוהבת אותו , כי הוא שלי . ואף אחד לא יודע את זה , כי זה סוד שלי ושלו . כי אני יכולה להיות רק אני , ואני יודעת שהוא לא יימכור אותי , ואל ייספר את מה שאני לא רוצה לספר . וככה זה .
ואני אוהבת את זה שאני יכולה לכתוב באנדרלמוסיה , עם הרבה סימני פיסוק , והרבה משלבי לשון , והרבה בלבולים והחלפות והעברות נושא ובלי עריכה . אף פעם לא תהיה עריכה . כי זאת אני , ואני לא אעשה עריכה לעצמי . כי אני זאת מי שאני . ומי שישי לו בעיה עם זה שייקפוץ בשמיניות ויעשה סלטה . ולא ממש אכפת לי אם הוא יישבור את הראש.

אז תודה תודה תודה בלוגי בלוג <3
שאתה כאן , כשאני צריכה אותך , פעם בכמה זמן , לכתיבות ליליות שכאלה . : )

 

 

ולחלק השני עם השם הארוך שאין לי כוח לכתוב . טה דה דה דםםםםםםם .

נו,ברגיל.אין דבר כזה חברים.
כל אחד בסוף דואג רק לתחת שלו.

 "ככל שאני יותר מכירה בני אדם , ככה אני יותר אוהבת כלבים . "

ולי לקח יותר מדי זמן להבין את זה .
רק חבל שאמא ואבא לא מרשים כלב . חבל .

לידידי שלי יש גורים , מהממים ביותר , כאלה חמווודים , אוחחחח , הייתי לוקחת את כולם . אבל אי אפשר >_<

אפילו המצאתי שם , צ'יז , איך ? D :
אבל אולי בעוד כמה חודשים . טוב אמא , בסדר אמא , יופי אמא . ואבא. :P

 

והחלק השלישי . אופטימית D: טה דה דה דםםםםםםםםםם .

טוב נו,אני תמיד אופטימית,איכשהו,מנסים : P

יהיה בסדר , נכון ?

וגיליתי שאני יצירתית , כתבתי שיר , כן , אני :O

אולי בפעם אחרת אני אפרסם , לא באלי עכשיו ........................

אווף , לא משנה .

כלום.

מחייכים וממשיכים הלאה , אין ברירה . חייבים .

 

מי איתי? D :

נכתב על ידי , 24/9/2010 00:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ מאייקל P= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ מאייקל P= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)