לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i always wonder why birds choose to stay in the same palce when they can fly anywhere on the earth


then i ask myself the same question


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2017

השונה.


יש לי הפרעות קשב וריכוז המוח שלי קולט המון ולומד המון ואני חושבת הרבה ומעמיסה ומעמיסה.

אני חכמה .

קשה להיות חכם בעולם של טיפשים.

יש לי פה , הוא נהיה גדול וגדול יותר כשהתחלתי להבין שמגיע לי את כל הכבוד בעולם.

 כבוד לא מקבלים מרוויחים.

 זה קשה ההרגשה שאת מדברת בהגיון עם ראייה של כל הצדדים ואין צדק על השולחן אז האנרגיה שנישפכה על המלחמה

היתה לשווא .

מורה שלי בכיתה א ' שלי מזל. מורה להנדסה .

 כשהיה שיעור חברה , היא היתה אומרת לי שעד שאני לא אסיים את העבודה הבאנלית שאני יודעת. בעלפה ויותר טוב מכולם פשוט לעשות , חולמנות שלי והאנרגיות שלי

והמחשבות שלי , לא נתנו לי לסיים אתזה בזמן. היתי מצחיקה היתי דומננטית. וזה חיסרון בעיניה היא רצתה לשבור אותי.

 היתה משיבה אותי בפינה כשכולם שיחקו עד שסיימתי.והיתי מסתכלת עלזה מהצד. אז היתי מסיימת אתזה והיתי עושה אתזה יותר טוב מכולם כבר בגיל קטן ועוד היתי מציאה פיתרון שונה , פישרית קטנה שידעה כבר אז.

 אני חייבת הגיון במה שאני עושה אני עולה בבעיות של חברה שלא עלו עליו שנים בגלל שהמוח שלי עובד יותר ממני. בגלל " הליקוי הזה "

באלי לצאת החוצה ולצעוק "יש לי איקיו גבוהה המחשבות שלי יותר מהירות מבןאדם רגיל אני חכמה, אני אנרגטית וחולמנית. וחושבת בו זמנית על מליון דברים ופתרון של אותם דברים , ומצליחה לראות דברים שאנשים כפול מהגיל שלי

כפול מהידע שלי  לא יכולים לראות , זה הזוי כמה שתתחשב יותר כמה שיותר חכם תהיה כמה אנרגטי ואמציונלי תהיה

כמה מיוחד תהיה.

יענישו אותך על זה ילקו אותך .יקטלגו אותך כבןאדם שונה , לא טוב. פגום. שונה ...

הוא חכם הוא מעניין הוא מצחיק הוא חושב מהר הוא אנרגטי. אז הוא דפוק.

אני אני באנלי ואני חושב כמו רובוט ואני לא חושב מעבר ולמחוץ לקופסא ואין לי חוש הומור ואני פשוט כבשה, אני הבסדר , את לא בסדר.

האוגיאיזם של כל בני האדם כרגע במיוחד בדור כזה שהטכנולוגיה הורגת אותנו מבפנים

תהיו מיוחדים תהיו אתם תילחמו על להיות לא צאן לטווח תהיו מדהימים תהיו אתם והכי מוחצן שיש תהיו גאים תלחמו על הכבוד שלכם תלחמו על אמת אבל  רק כשהכל עולה על קרטריון של נכון

ואז תלחמו

תהיו טובים ומתחשבים תהיו הכי טובים שאפשר להיות מהיום הקודם לו

נכתב על ידי supper girl , 22/11/2017 10:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  supper girl

בת: 31




8,529

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupper girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supper girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)