לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא מוסף בידור יא נצלנים >.


פשוט, סתם כזה.. בלוג D:

Avatarכינוי:  I HAVE NO NICKNAME

מין: נקבה

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

סתם עדכון משעמום DX אני לא מצפה לתגובות חחח D:


 


 
 
הייתי כל כך שמחה כשחייכת אליי עם החיוך שממיס הכול האביב עדיין רחוק והעולם הקר עדיין רטוב חיכה ליום שבו הדשא הראשון יצמח למרות שהיום עדיין כואב אפילו שהפציעות של אתמול עדיין נותרו אם אני אפתח את הלב שאני רוצה להאמין בו אני לא יכולה להפוך לאדם אחר אבל אני יכולה להגן על זה בוא נישאר יחד, לנצח
~~~~~
I was so happy when you smiled at me with a smile that melts away everything spring is still far away and the cold earth is still wet was waiting for the day when the first grass sprouts for instance, even though today is painful even is yesterday's wounds are left behind if i open up my heart that i want to believe in i cant become someone else but i can protect it lets stay together, forever
 
 
GIRL
 
G - GHOST I - IN R - REAL L - LIFE
 
 
לאב לאב 3>
 
 
 
נכתב על ידי I HAVE NO NICKNAME , 2/12/2009 20:53  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI HAVE NO NICKNAME אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I HAVE NO NICKNAME ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)