לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וידויה של נערה פשוט נערה


אם תהיתם גם בנות מדברות, חושבות ועושות על סקס ואני אחת מהן ואינני מתביישת בזאת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

משהו חדש


מתארגנת לצאת שוב למועדון

לובשת מחשוף עמוק, חזיה? נאא אין צורך הם עוד עומדים זקורים ויפים וצעירים תחת החולצה הדקה.

עומדת דקה מול המראה ומעיפה מבט בתחת השובב בתחתון שחור מתחרה

אני אוהבת את איך שאני ניראית, ספנק קטן לעצמי לצורך העלעת המצברוח ועוד שלוק מהבירה

רוקדת לעצמי מול המראה מניעה את הישבן במעגלים וגם קצת מנענעת

שמה ג'ינס קצת קצר מידי ונעל עקב קצת גבוהה מידי אבל התחת נראה נהדר

בדרך לשם שרה בקולי קולות שירי ומנופפת לחתיכים שתוקעים מבט בצומת

והנה אני נכנסת בלי תורים ובלי תעודות הרי אני רזידנטית וכולם מזהים אותי מעל הבר.

איך שעברתי את השומר מרגישה צביטה קטנה בישבן והמוזיקה מתגברת והולכת

בפנים חם ומלא באנשים יפים אפשר להריח את הסקס באוויר ולחוש את המיניות על העור של כולם

עוד שוט על הבר והנה דני היפיפיה מוזגת שוט נוסף לעצמה ושותה איתי

"את על הבר היום או על הרחבה?" "הרחבה זה לפשוטי העם" אמרתי תוך שאני מטפסת על הכיסא ומשם לעמדה הקבועה שלי 

על הבר בין שני עמודי מתכת שקוראים לי אליהם כמו חשמל

עוד נענוע קטן והתקופפות נמוך..נמוך יותר..עד שאני נוגעת בבר עצמו ונושקת לדני "זה המקום שלי"

כשאני מרימה את המבט ישנם עוד עשרה בחורים נושאים מבטם אלי

ואני? אני נהנית מהתשומת לב רוקדת מלטפת ירך וברך וקרסול ושוב ברך ירך מעבר מהיר ביך הרגליים לבטן החשופה בין השדיים ועד הפנים

מהופנטת מהמבטים הממוקדים בידיים שלי

כמו מכשפה אני מתזזת עם המטבים של חצי מועדון סביב עמוד ושוב ושוב.

ומי זה שם? עומד בנונשלנטיות ליד הכניסה כמעט מתחבא בין האנשים, הקהל שלי

מסתכל ולא מנתק מבט אבל לא מרייר עלי כמו כלבלב חרמן, מסתכל ומחייך, מחייך ושותה

פתאם חם לי אבל אני לא מפסיקה. עוד סיבוב ועודניענוע של הישבן וסיבוב לפה והגוף נע וזע כמו במחול שדים

אני מרגישה כאילו הוא מושך אותי אליו אבל קצתץ מרתיע אותי בו זמנית.

בלי להסית את המבט אני יורדת מהבר ומפלסת דרכי בין הגברברים לעברו

לעבר הגבר המיסתורי הזה, החתיך הזה, כמעט אלוהי

הוא לא אומר כלום וגם אני לא, רגע של שתיקה, מבט. ושניה לפני שזה נהיה מביך הוא תופס אותך בצוואר ומקרב את שפיי לשפתיו

מנשק ונושך ומכניס לשון שובבה לפה שלי, ואני נמסה לתוך פיו, והוא ממשיך ולא משחרר מהצוואר

ויד שניה מוצאת עצמה על הגב התחתון שלי מעט מעל התחת איפה שמתחילות התחתונים.

הוא נוגע בהן ופוקח עיניים, חיוך זדוני על פניו ומיד ללא כל אזהרה הוא מוציא אותי משם מושך אותי אחריו לעבר הרכבים

"רגע....מי אתה? איך קוראים לך?" "זה משנה?" **פאק איט** "לא"

והגענו לאופנוע כביש שחור וגדול (סמל הגבריות בעיניי) והושיב אותי עליו ומתיישב לפני "לאן אנחנו נוסעים?" "זה משנה" **נו באמת!** "לא" אמרתי בשקט

הוא נסע בערך 500 מטר לתוך חורשה קטנה באיזור הכפרי ליד המועדון וכיבה את האופנוע

ירד מהאופנוע ועוצר אותי שניה לפני שירדתי אני

"תורידי את המכנס" הורדתי מהופנטת מהקול הסקסי והעמוק שלו מתמכרת ולא יודעת להגיד לו לא לגבר הזה שנדחף משום מקום לערב שלי

"עכשיו תשכבי על האופנוע" נשכבתי על האופנוע מרגישה את החום איפה שלפני שניה הוא עצמו נשען וקצת קר לי בכל זאת

"תזדקפי" הוא אומר באותו חיוך זדוני וכאשר התרוממתי הבנתי למה.

מהקור הפטמות שלי הזדקרו ונראו בצורה ברורה דרך הבד הדק שכיסה אותן

בחיוך וברוך הוא החל לעטוף אותי בגופו ובשניה אחת משך את החולצה וקרע אותה מעל גופי

תערובת של כעס וחרמנות שאין לה גבול שטפה אותי וחיממה אותי על אף המשב הקריר שצינן אותי מבחוץ. הגוף רתח מחום

באותו חיוך זדוני הוא ירד לברכיים ונשק לכל פטמה ואז בעדינות ליקק ומצץ כל אחת מהן בעדינות ואז יותר חזק ואז עם נשיכה לה שהעבירה בי צמרמורות

ביד אחת חופן את השד ובשניה מלטף את הגב והתחת שלי ממולל באצבעותיו את התחרה כאילו רומז לה לרדת

ברגע אחד הוא נעמד והרים אותי אליו. או יש לומר עליו כאשר אני כורכת רגליי סביב גופו הגדול

הוא מושך מעליו את חולצתו והעור שלו חם כל כך!

מנשק את הצוואר ונושך בקלות ואז ביותר כוח מושך מתוך תוכי גניחה שחיכתה רק לו

והוא חופן את השיער שלי ובעזרתי מנווט את הראש שלי לכאן ולכן בכדי שינשק וינשך את הצוואר איך שבא לו

הוא מוריד אותי לעמוד על הרצפה ונשען על האופנוע אך מסובב אותי עם הגב אליו "עכשיו בואי נראה מה את עושה עם הישבן החמוד הזה"

והחיוך לא יורד מהשפתיים כשאני מתחילה לזוז ולהתחכך בו לנוע ולנענע, זזה ומסובבת את העגן אט אט מרגישה את ההערכה שלו

יד אחת שלו נתנה ספנק מהיר ורועש אך לא כואב במיוחד וביד השניה הוא פותח כפתור במכנס הג'ינס שלו ואז פותח ריצ'רצ' ומפיל את המכנסיים, נשאר בבוקסר שחור וצמוד (ואין לו במה להתבייש)

כל מה שרציתי היה לרדת על הברכיים וללרדת לו. בלי מחסומים ובלי בושה, פשוט לעשות את זה. אך לו היו תוכניות אחרות. הוא כבר ויתר על משחק מקדים

נעמד מחליף איתי מקומות ואני בפניי אל האופנוע וגבי אליו. "תתכופפי כמו קודם, תגעי בגלגל" 

התכופפתי לאט לאט לאט רואה את המבט שלו עובר מהישבן ועד הקרסול "ככה?" אמרתי בקול הכי תמים שמצאתי בי

"בדיוק הוא סינן" ואז הוא התקרב ופשט ממני את התחתונים שהיו הכיסוי היחיד לגופי העירום

ומיד אחרי שמעתי את אוושת התחתון שלו יורד ממנו, ותוך שניה הוא היה בתוכי זז לאט ואז מהר יותר ולאט שוב

מחזיק בעגן שלי ומושך אותו אליו ואז מפליק (הפעם זה כאב, אבל כאב טוב..ממש טוב) 

"תפסקי את הרגליים יותר" הוא אמר ואני עשיתי.

מכניס במהרה אצבע לתחת ואני בתגובה נאנחת וגונחת **לא הייתי מוכנה לזה** אבל זה לא היה רע, רק שונה. שונה טוב

והוא ממשיך לחדור אלי פעמיים עד שאני צורחת ואין מי שישמע

מוציא את האצבע וממשיך לזיין אותי בלי בושה ובלי מעצורים יד אחת שלו מגששת לעבר הצוואר הפעם חונקת ומשחררת וחונקת שוב

ורגע לפני שאני מתחילה להתערפ הוא משחרר שוב מהאחיזה ושוב

שוב חונק ונכנס לתוכי חזק, לא יכולתי יותר צרחתי ורעדתי וכל הגוף מתקווץ והשרירים קופאים בקיווצם וברגע הבא משתחררים 

ואז כמו בובת חותים אני מתמוטטת על האופנוע חסרת יכולת לנשום או לישר רגליי 

"תתלבשי"הוא אמר תוך כדי שהוא מושח חזרה זוג תחתונים ומכנס רוכס את הג'ינס למקומו

משכתי בחזרה את תחתוניי ולאחר גושוש קל מצאתי גם את הג'ינס. "את החולצה הרסת לגמריי" אמרתי בחצי חיוך מעיפה מבט לעבר הסמרטוט התלוי לו על הקידון.

"לא נורא" הו אחייך בחזרה זירק לעברי את החולצה שלי

"לילה טוב" הוא קרץ ואמר בזמן שהוא עולה על האפנוע מצית סיגריה מתניע מעיף חיוך מקסים אחרון ושועל לעבר הכביש.

התמוטטתי לברכיים ואז התישבתי על הרצפה. לא לחלוטין קולטת מה שקרה עכשיו.

ולא מצליחה למחוק חיוך חצוף שמצא לו דרכו אל פניי בערב הקריר הזה...

ומה עכשיו?

 

 

לילה טוב...הרה

 

נכתב על ידי goddess hera , 27/10/2014 23:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  goddess hera

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoddess hera אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goddess hera ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)