לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Image Hosted by ImageShack.us

כל המילים שבעולם לא יצליחו לתאר אותי אז 255 תוים בטוח לא יתנו לכם אפילו כפית מידע עלי. חבל. מטורפת, מחורפנת, חכמה וטיפשה, מכוערת, הורסת ובונה. אומרת לאנשים את האמת בפרצוף ומשקרת לעצמה בלב. עסוקה בבעיות של אחרים יותר מבעצמה והולכת לאיבוד בקונפליקטים שלה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2010


היה לי פעם בלוג...

טוב להיזכר בזה

מתישהו אשמח לעבור ולקרוא שוב את כל הקטעים עם הפרספקטיבה שיש לי היום. לחשוב שוב על החיים שהיו לי, על אנשים מפעם שחלקם כבר אינם וחלקם עודם עימי. או סתם לכתוב שוב...

לא מזמן סיפור שכתבתי פורסם באתר של אגודת הסטודנטים באוניברסיטה שלי. החזיר לי את התשוקה לכתיבה. הזכיר לי מהי האהבה האמיתית שלי. ולא, האהבה הזו אינה ביולוגיה. אותה אני רק מסמפטת פלוס

 

אני מוסיפה פה קישור לסיפור שלי כפי שפורסם:

http://www.bgu4u.co.il/article/libi_fishman.aspx

נכתב על ידי pina colada , 23/10/2010 23:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  pina colada

בת: 37

ICQ: 69367685  

תמונה




12,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpina colada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pina colada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)