לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אמריקן ספיריט.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

Back In Black!


אהלן אנשים מגניבים.\ 
כמו שאתם רואים הפוסט הקודם היה מזמן לאללה (6 חודשים) ואני יכולה להגיד לכם שמזה השתניתי מאז יחסית, התבגרתי.
אז קבלו שאלון מעודכן, כדי להכיר את נועה החדשה #%? <זה נשמע פלצני כזה>

כללי .
1. שם - נועה
2. תאריך לידה - 19.11.1995
3. מזל - עקרב
4. מקום מגורים - כפר ורדים (יישוב של אנשים טחונים)
5. ביה"ס - חט"ב אמירים
6. צבע עור - הממ.. לבן D:
7. צבע עיניים - חום בהיר עם נקודת חן לא קשורה באמצע.
8. צבע שיער - ג'ינג'י כהה כזה
9. תפוסה ? לא
10. גובה - וואלה כבר שנים לא מדדתי. 
11. מידת נעליים - 39-40
12. צבע אהוב - גווני אפור *-*
13. גיל אהוב - לא היה בינתיים, אני משארת ששנת היופי שלי תהיה 16 בערך.
14. אחים - אח ואחות חביבים
15. מצב ההורים - נשואים ורבים כל שניה
16. כשרון בשירה ? חח הצחקתם אותי.
17. ובריקוד ? חח דז'ה וו של צחוק.
18. ובדרמה ? לא משו.
 19. כלי כלשהו שאתה מנגן עליו, אם בכלל - גיטרה בס, וטרומבון
20. מאוהב ? סוג של.
21. מאכל אהוב - יפני ומזרחי.
22. צבע אהוב - דז'ה וו 2
23. עונה אהובה - חורף אם אני בבית, קיץ אם אני בחוץ.
24. ספורט אהוב - לנגן ?
25. בילוי אהוב - אני והבס שלי D:
26. בן משפחה אהוב (לא מהמצומצמת) - אין כ"כ.
27. שיר אהוב - משתנה לפי מצב רוח, אבל עכשיו: Unnatural Selection של Muse.
28. סרט אהוב - שודדי הקאריביים, אמריקן פאי, איזו מין שכנה.~כן, אני בקטע של סרטים סוטים. מה תעשו לי, הא?? חח סתם D:~
29. תוכנית אהובה - מופע שנות ה-70, גריק (הפרק האחד והיחיד שראיתי), סקס והעיר הגדולה
30. מכשיר חשמלי אהוב - מגבר .
 

כרגע .
1. שומע - את המדיח כלים (?)
2. מקשיב -  Zoot Suit Riot.
3. רואה - את המחשב ולצידו בקבוק קולה כמעט גמור, פלאפון, שלט, צלחת שבעבר הייתה עם עוגה.
4. אוכל - קולה נחשב?
5. מריח - קולה.
6. נוגע - במקבלדת משום מה P:
7. חושב על - מה יש לי לעשות מחר.
8. מצפה ל - מחר D:
9. מתרגש מ - שינוי בשגרה.
10. מאושר מ - תכף יש אוכל D:
11. מבואס מ - השיעמום המעצבן שיש ביום שבת תמיד, ומאין סוף עבודות שיש לי לעשות ליום ב'.
12. איזה סוג של מצב רוח יש לך ? ניטרלי.
13. עייף ? לא כ"כ.
14. מרוכז בשאלון ? חח בטח.
15. רוצה ללכת ל - דיסני לנד, אבל כולם רוצים דברים.
16. מריח  - דז'ה וו 3.
17. אוהב הכי בעולם את - הדבר הגאוני הזה שנקרא רדבול ^^
18. מחכה ל - שייגמר השאלון P: חח סתם, צחוקים
19. עצבני בגלל - לא עצבנית בכלל (:
20. יש לך חשק עז ל - לפתוח מנוי חדש בספריית סרטים, לו רק היה לי כסף *-*
21. נמצא עם - המחשב, הקולה, הפלאפון, הצלחת.
22. ורוצה להיות עם - המחשב, הקולה, הפלאפון, והצלחת (חוזרים לאקשן!) חח
23. מתעסק ב - שאלון~
24. מאושר ? בוא נגיד שאני לא קופצת מאושר עכשיו ..
25. עצוב ? לא D:
26. חושב על המספר - 26, המספר ברשימה הזאת.
27. חושב על המילה - אוכל OO
28. חושב על התוכנית - וואלה לא חשבתי על זה.
29. התמונה הראשונה שאת/ה רואה - הטלוויזיה.

 
בעד | נגד .
1. סמים - נגד
2. סיגריות - בעד מי שרוצה לעשן, שיעשן 
3. אלכוהול - כנ"ל
4. החזרת השבויים הבייתה - בעד
5. ההתנתקות - בעד
6. החלפת אולמרט - בעד
7. אהבה בין אותו בני המין - בעד
8. דמוקרטיה במדינה - בעד
9. צמחונות - בעד
10. טבעונות - בעד
11. שתייה ונהיגה - נגד
12. בילויים בשעות מאוחרות - בעד
13. לדבר \ לנסוע עם זרים - לא בעד ולא נגד, לכו תדעו- עם זרים יכולה להתפתח אהבה\ ידידות.
14. הארכת החופש הגדול - נגד
15. שביתות המורים - נגד
16. טלוויזיה כל היום - נגד
17. מחשב כל היום - בעד
18. אוכל כל היום - נגד
19. לימודים כל היום - נגד
20. ספורט כל היום -  זה לא כזה בריא. ידעתם שזה מרחיב את הלב??
21. הפגנות - זכותם להביע את דעתם כל עוד זה לא פוגע.
22. עצומות באינטרנט - בעד
23. הודעות פרסום בתגובות - נגד
24. תגובות ללא שם - נגד
25. תגובות נאצה - נגד
26. אתר ישראבלוג החדש (עם הפוסטים החמים, המלצת העורכים, העיצוב החדש וכו'..) - בעד 
27. דיאטות בריאות - בעד
28. דיאטות לא בריאות - נגד

 
זה או זה .
1. קיץ או חורף ? קיץ!
2. חלק או מתולתל ? חלק גלי D: 
3. פירות או ירקות ? פירות
4. ישראל או ארץ אחרת ? תל אביב וארץ אחרת P:
5. אשכנזי או ספרדי ? מה הקשר?
6. ים או בריכה ? ים
7. קולה, ספרייט או פאנטה ? קולה ופאנטה, תלוי.
8. אירוע משפחתי או עם חברים ? חברים
9. באולינג או סרט ? סרט 
10. ערוץ 22 או 10 ? 10
11. הישרדות הישראלי או האמריקאי ? הישראלי, למרות שמתחיל להימאס- חלאס
12. ובכלל תוכניות ריאליטי, הישראלי או האמריקאי ? לא מתה על ריאליטי
13. שחור או לבן ? שחור
14. אופטימיות או פסימיות ? אופטימיות
15. קניון או שוק ? קניון (:
16. כיכר דיזינגוף, או זאת שפה בסוף הרחוב ? דיזינגוף סנטר יהה D:
17. מים או משקאות ממותקים ? משקאות כמובן
18. שתייה קרה או חמה ? אני אומרת קפה.
19. גלידה או ארטיק ? גלידים וארטיקות XD
 20. ישראבלוג או תפוז בלוגים ? ישראבלוג (חח זה הזמן להתחנף)
21. וואלה או נענע10 ? וואלה
22. בנג'י, סנפלינג או צניחה חופשית ? סנפלינג
23. תופים, גיטרה או פסנתר ?  כולם דאמט. (:
24. חולצות או גופיות ? חולצות.
25. סווטשרטים או סוודרים ? סווטשרטים, למה אני כבר לא סבתא.
26. חצאיות או מכנסיים ? מכנסיים
27. חילוני או דתי ? אממ... אני חילונית <ראו בכך רמז שאני מעדיפה חילוניות>


הבנאדם הכי ...
1. פחדן - אני XD
2. חכם - אבא שלי, אבל מצד שני מטופש, לא טיפש.
3. אמיץ - אני, אני חושבת...
4. יצירתי - אני D: 
5. זמר - נוי
6. שחקן - זיו ונועה (:
7. רקדן - נוי (?)
8. מנחה בערוץ הילדים - דרדר כפרה עליו
9. מצחיק - סתיו ונועה
10. נחמד - כולם בערך.
11. אכפתי - אודליה! D:
12. חברותי - עדן
13. אוהב - אמא שלי XD
14. מוזר - בכל אחד יש משו מוזר חח
15. מכיר אותך הכי טוב - אחותי
16. אתה מכיר אותו הכי טוב - אף אחד.):
17. עצמאי - מיכל אני חושבת
18. שמח - סוסו. ואוהד חח P:
19. עצלן - ענבל P:
20. עצבני - אבא שלי =\
21. רגוע - אח שלי, חח הוא בהיי ^^ סתם. O.O
22. ביישן - טליה ו.. ענבל !
23. חוצפן - גרינברג.
24. מעצבן - רפי ><
25. מסריח - אוקיי, עד כאן!

וואי זה היה ארוך. אני מרגישה כמו בנאדם חפרן וטוחן עכשיו... 
שיהיה לכם אחלה התחלת שבוע, ותעשנו הרבה אמריקן ספיריט!  חח צחוקים איתכם.
ותודה לנועה שמצאה לי עיסוק ל-3 שעות (;
יאללה, סלאמת.
נכתב על ידי אמריקן ספיריט. , 6/2/2010 19:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,927
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמריקן ספיריט. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמריקן ספיריט. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)