לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של מנגינה



Avatarכינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

נראה לי החתולה הזדונית שלנו חיבלה לי באוטו :(


זה לא היה המצבר, כי אני ואבא שלי החלפנו אותו באחד חדש וגם ניסינו להתניעה עם כבלים וכל זה אבל האוטו מת.
אז עכשיו אני תקוע בלי אוטו ;__; how sad
לגור בחור כשאין לך אוטו זה לא כיף!
בכל מקרה נראה לי שראיתי את החתולה שלי מתגנבת ממתחת לאוטו! היא בדוק חיבלה לי שם במשהו (ועל הדרך הדביקה TNT למתחת של האוטו Oo)
והיה לה את המבט המרושע הזה שרק לחתולים יכול להיות! אמאלה :(

מקווה לא להתפוצץ בזמן הקרוב...
נכתב על ידי , 20/4/2010 19:51  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האוטו שלי מת ;________;! The irony


יופי, בדיוק רציתי להסיע אותו למוסך שיעשו טיפול 10000 והמצבר מת לי !!!@#!@$
אוי התזמון של מרפי פשוט מדהים >->;;
אחד אפס לך, מרפי! גררר
נכתב על ידי , 18/4/2010 19:53  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מרגיש קצת לבד...


יצא לכם איי פעם להרגיש שאתם לבד? שאין אף אחד שאתם באמת יכולים לדבר איתו על דברים שחשובים לכם?
אני דיי מרגיש ככה עכשיו... כאילו התקשורת היחידה שלי עם אנשים היא דרך לבישת מסכות שונות... להתאים את עצמי לבן אדם שאיתו אני מדבר אבל אז אני קצת מוותר על עצמי.
נמאס לי מזה! ויש לי כל הזמן מין הרגשה כזאת שאם אני לרגע יוריד את המסכה אז אנשים ינטשו אותו או משהו כזה חח ממש חרדת נטישה...
ולמרות שאני מוקף באהבה של המשפחה שלי ואני מאוד מאוד אוהב ומעריך את כל מה שהם עושים בשבילי אני בכל זאת מרגיש ככה.

פעם אחת הייתי רוצה לעמוד על שלי בלי להרגיש אשם... להיות קצת עצמי בלי להרגיש שיתקפו אותי וינדו אותי.

אני אפילו לא יודע מאיפה הגיעה לי החוסר ביטחון הזה... הוא פשוט שם!

How can i feel abandoned, even when the world surrounds me...

שבוע טוב לכולם!
נכתב על ידי , 17/4/2010 22:47  
3837 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





548
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTav אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tav ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)