לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרנק זאפה והיציאה המלכותית


אומנות עם ו', זה לא אמנות עם חולם חסר!

Avatarכינוי:  suckerlove





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: Casper. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סגרו עליי את הדלת


אני כזה אסון לפעמים

 

 




נכתב על ידי suckerlove , 1/12/2011 19:35   בקטגוריות Casper, עסקי הטחול  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדוד שולמית ב-22/4/2012 17:34
 



דיאריהההההההההה!!!


 

אני רוצה בובת ברבי של הימלר והיטלר!@#~


 

ותקנה לי את גבעת הנשרים שאני אוכל לשים אותם בבית החלומות שלהם ביחד שם.

והם יעשו דברים שאסור לעשות אבל כל העולם יתן להם לעשות אותם.

ואז אחרי שהם יתאבדו או ימותו או יברחו לונצואלה וישנו את השם שלהם לחביאר סאנצ'ז למרות שהם נראים נאצים אעעעש ואף אחד לא ימצא אותם למרות שינסו לצוד אותם, כי ככה מתנהגים לבהמות.

אז אחרי שכל מי שהם יתעללו בו יחפש מקום מבטחים כדי שיוכל לחיות בשקט.

בוא נשים את אותם אנשים שבהם התעללו במקום קטן שלא שייך לאף אחד אבל מוקף באוייבים עתידיים.

ואז נתן להם כמה רוגטקות והם ינצחו 7 צבאות, אבל מה זה משנה, זה דימיוני אז זה באמת לא משנה אם זה רק כמה רוגטקות ורובה "גליל" ומסטיק בזוקה שאיתו הם יכולים להלחם.

ואז אחרי שיעברו 60 שנים והם ירצחו ראש ממשלה אחד, נשים נשיא שחור בארה"ב, נשיא קוף באיראן, נהרוג שליט בלוב, נכניס אחד בשם נסראללה לסונקר שיעשה להם הרבה צרות ונשים כמה מושחתים בשלטון הרוסי.

ונגיד לכולם שאז לפני 60 שנה, כשהימלר והיטלר עשו מעשים אסורים בגבעת הנשרים בבית החלומות שלהם לעייני כל העולם ולאף אחד לא היה אכפת מזה, זה לא אומר שמותר להם לכבוש שטחים והשתלט על אדמות.

ושכולם נגדם כי הם כאלה מסכנים כי מה זה 6 מיליון בני אדם?!

 

 

 

מצטערת, זה פשוט לא אנושי הבובות האלה וזה הוציא את כל זה ממני.

 

 

סופ"ש טוב, קספר.

נכתב על ידי suckerlove , 10/11/2011 22:22   בקטגוריות Casper, בשיא הרצינות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Bella~ ב-11/11/2011 16:52
 



ארצנקראפצ!


 

זה לפחות מה שאני שמעתי אי שם בתחילת כיתה י' בשיעור תולדות האמנות.

מסתבר שהכוונה הייתה לArts&Cafts ולא לקללה בגרמנית.

תכלס, מי בימינו מקלל בגרמנית כבר? מזמן עברנו לרוסית, דאאא!

 

 

אני יושבת כאן ומנסה לחשוב על שטויות בצרורות כמו פעם ומסתבר שזה באמת עבודה קשה?

אני יכולה לשבת ולחפור לכם על מס' הצמידים שיש לי על היד,

או על מס' הפעמים שדוקרים אותי כדי להוציא לי מבחנה של דם בבדיקות,

או על סימנים כחולים שיש לי על הידיים,

או על הריח של הסיגריות שנשאר לאנשים על הידיים.

אבל אז תחשבו שאני מכורה להרס עצמי של הידיים שלי או שיש לי אובססיה לידיים - מה שממש נכון!

לכן כרתתי את שתי הידיים של שלשולון ושמתי לו 2 כרסים מזהב ושנהב, וקראנו להם זהב ושנהב.

כי האובססיה שלי לפיראטים גדולה יותר!

עכשיו אני רק צריכה להוריד לו רגל, לגרום לו לגדל שפם רציני יותר משפם סרטי הפורנו הגרמניים של שנות ה-80 ולהצמיח לו תוכי על הכתף.

 

 

אומללה, אשלחלך, בוארגעבורקס, נחשנשךנחש, אנחנולאמהממהריםאנחנומהממהרות, שרהשרהשירשמחשירהשמחשרהשרה! [משחקי מילים שכאלה]

 

 

נכנסתי לYNET, כביכול אתר חדשותי רשמי ו"מכובד" בישראל.

והכתבה הראשונה שהייתה שם היא על בולבולון של בחור שקיפץ לו באמצע טקס פרסי MTV.

אני לא יודעת למי יש רמה ירודה יותר, לMTV או לYNET - אתם מוזמנים לבחור.

 

 

 

בברכת ליקוי אורנוס, או YOUE ANUS,

קספר, חסרת ה-א'.

 

 


 

סילברסאן פאקאפס[פיקאפס למען האמת] תגילת 2011 שלי - רק כי בא לי משהו אחד איכותי בכל הפוסט הזה.

 

 

נכתב על ידי suckerlove , 8/11/2011 01:34   בקטגוריות Casper  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-8/11/2011 19:04
 




דפים:  
3,808

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsuckerlove אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על suckerlove ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)