לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Extremely Design



Avatarכינוי:  קטיה, Extremely Design

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

אני לא חוזרת אבל...


זה טוב לדעת שאפילו כשהבלוג לא פעיל כבר יותר מחצי שנה עדיין כל חודש יש 100 ומשו כניסות :)
אז זה לא כזה הרבה, אבל עדיין ^^

כיתה ט' כבר עוד מעט ניגמרת :)
נירשמתי למגמת עיצוב גרפי, אם זה קצת מנחם XD
(כאילו, שלא עזבתי את תחום העיצוב לגמרי)
אולי אני אציג פה עבודות שלי, אבל רק אולי (;

וגם, זה לא שעזבתי את ישרא לגמרי ^^
יש לי עוד בלוג (:
בלוג סיפורים ^^"
-אם מישהו רוצה שיבקש בתגובות ^^-

אז, זהו, לא יודעת, סתם רציתי לעדכן אתכם קצת (אם מישהו בכלל נשאר לגלוש פה או יותר נכון במקרה ניכנס XD)
יאללה ביי :P

נכתב על ידי קטיה, Extremely Design , 27/5/2011 17:20  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שאאנ (L) ב-17/8/2012 14:38
 





24,896
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , שטויות וכיף , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקטיה, Extremely Design אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קטיה, Extremely Design ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)