לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים


כל מיני סיפורים שאני ממציאה.. באמת אני ממליצה לכם לקרוא. אני יעשה סיפור כמה עונות, ואז יעבור הלאה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

ביי ביי ^^


סגרתי סופית.
חשבתי לא להגיד לכם את זה, מהכיוון שבמילא מה איכפת לכם? אתם לא הגבתם בכלל.
אבל ברינוש? את הגבת לי כל הזמן, ובגלל זה אני יספר לך למה אני סוגרת.
אף אחד לא מגיב לי קבוע חוץ ממך, ולמה לי?.
את באמת גולשת ניפלאה!.
ובגלל זה אני יספר לך את הסוף שתיכננתי לכתוב.
קודם כל ליז ותום היו חברים המון המון זמן, ליז חיה אם אבא שלה מתי שהיא גילתה שאמא שלה בוגדנית צבועה ושקרנית.
תום היה צריך להיפרד מליז מכיוון שהוא צריך לטוס חזרה לאנגליה.
ליז הכירה מישהו אחר מתי שהיא ניתקלה בו, ובעצם זה הסוף, מפה התכוונתי שהעונה תעצר.
אבל חשבתי שיהיה עונה שנייה.
מה שחשבתי בעונה השנייה בהמשך, זה שהיא והילד שהיא ניתקלה בו התאהבו והיו חברים, ותום חזר.

וככה זה מסתבך בעונה השנייה.
ביי ביי אנשים ויום טוב\ ערב טוב\ לילה טוב.

~~~~~~~~~~~~~~~
דוש11

 
נכתב על ידי דוש 11 , 28/6/2009 15:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3


פרק 3

 

מתי שליז חושבת הסימן הוא ככה- []

מתי שתום חושב הסימן הוא ככה- ()

 

בפרקים הקודמים. הבת של המנהל הפילה לליז ולאליס את המגש.

ליז ואליס ראו את הילד שמשך לליז בשיער.

נ.ב רק ילדה אחת ניחשה, ותיראו עם היא צדקה או לא.

 

"למה עשית את זה?" ליז שאלה

"סתם לצחוקים. אני תמיד בתחילת שנה עושה פדיחות"

"זה לא היה מצחיק" ליז אמרה
"אותי כן חח" הוא ענה

"זה כאב לי, לפחות תבקש סליחה"
"נו מזה הריגשי הזה?" הוא ענה
"אתה יודע מה עזוב" ליז אמרה
ליז ואליס הלכו.

אחרי הבית ספר, ליז הלכה לבית שלה, וגם תום.

תום פוגש את ליז בדרך, והולך לדבר איתה.
"היי"

"היי, תזכיר לי מי אתה?" היא שאלה
"תום, מהכיתה שלך, זוכרת?" הוא אמר
"אה כן, ניזכרתי" ליז אמרה
[מה הוא רוצה ממני?]

(אולי היא תירצה להיסתובב איתי)

"אוקיי אז הינה הבית שלי, ביי" ליז אמרה
"איפה?"
"פה" ליז הצביעה על ביתה
"זה הבית שלך?" הוא שאל עם מבט מופתע
"מה, באת לעשות לי ביקורת על הבית שלי? ליז אמרה כעוסה
"ממש לא, דווקה נחמד" הוא אמר
"תודה" היא אמרה
"מה הפירוש השם ליז?"
"זה קיצור של ליזי, ושלך?"
"תום זה קיצור של תומס, אני אנגלי"

"אה.. אני אמריקאית, בגלל שאמא שלי פגשה את אבא שלי בטיול שלה לאמריקה"
"חח מעניין"

"תודה, אתה מוזמן אלינו לארוחת צוהריים, באלך?" ליז שאלה
"בכיף, ומחר את תבואי אליי, סבבה?"
"חח סבבה" היא ענתה

[דווקה נחמד התום הזה]

(סוף סוך פגשתי לי מישהו להסתובב)

"אמא, זה תום, הזמנתי אותו לארוחת צוהריים" ליז אמרה, ואז היא לחשה לאמא שלה "הוא עשיר"
"אוקיי חח, יש חומוס בפיתה, ולקינוח ממרח שוקולד" אמא של ליז אמרה
"יאממ" ליז אמרה
"כן, יאמ"

(רק המחשבה על האוכל הזה עושה לי בחילה)
אחרי האוכל היה לליז עוד מכתב מאבא שלה

ליזוש שלי, אני לא יודעת מה קרה שאת לא עונה לי. אני לא רוצה שככה ניהיה. בבקשה תעני לי, שאני לא יחשוב שקרה משהו, ויאלץ לבוא אליך ואל אימך.

[רק שלא יבוא!]

אוקיי אני יסביר לך בדיוק למה אני לא עונה לך, שתפנים! אני בחיים לא יסלח לך על זה שבגדת באמא! על תישלח לי יותר שום מכתב! אני רוצה חיים רחוקים ממך!!!!!

תום הלך הביתה, וככה עברו להם הימים. לא באתי לתום עדין לאכול, כי אין לי כוח לראות אף אחד.

אחרי כמה ימים, שבוע בערך, אבא כתב לי מכתב.

 

ליזי, אני לא מבין על מה את מדברת. היחידה שבגדה בי, זאת הייתה אמא שלך! אני עזבתי אותה, כי מצאתי אותה עם מישהו אחר. אני לא יודע מה היא סיפרה לך, אבל אני חוזר לארץ. אוהב אבא.

"מההה?"

 

 

3 תגובות ואני ממשיכה

 

לאב דוש 11

נכתב על ידי דוש 11 , 19/6/2009 12:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 2


פרק 2

 

סוגרים כאלה: []- זה מה שליז חושבת בראש.
סוגרים כאלה: ()- זה מה שתום חושב בראש.

 

___________________________________

 

בפרקים הקודמים יומני היקר, אבא לא מפסיק לשלוח לי אימיילים מאז הפרידה.

יומני היקר אבא קנה לי מחשב כף יד, אבל עדין אני מרגיש בודד.

"טסת לאנשהו בחופשה?"

"לא"

ליז מרגישה משיכה בשיער "אחחח"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


"אחחח" ילד אחד משך לליז בשיער.
"מה אתה עושה?? אידיוט!" אליס אמרה
"חחחחח" הילד ברח
"את בסדר?" אליס שאלה
"כן"
"אל תדאגי, אנחנו ניתקל בדברים אפילו יותר מעצבנים" אליס אמרה.

"כן אה.." ליז צחקה.

_____________________________


 ליז ואליס ניכנסו לשיעור.

"היי ילדודס אני רינת המחנכת החדשה, ואני ישמח לשמוע מה עשיתם בקיץ"

בינתיים כל אחד אמר מה הוא עשה בקיץ בלה בלה בלה, עד שהגיעה הטור של ליז.
"תזכירי לי מה שמך?"
"ליז"
"אז מה עשית בקיץ ליז?" המורה שאלה
  "לא הרבה, הייתי הרוב עם אמא שלי" [טוב לפחות לא שיקרתי]

"זהו?" היא שאלה
"כן"
"אוקי אז........."
תום ניכנס לכיתה. "סליחה על האיחור" הוא אמר
"לא נורא, זה היום הראשון מותר לאחר. אני רינת, ומי אתה?"
"תום"
"אוקיי אז תום, תשב איפה שאתה רוצה ותספר לנו חוויות מהחופשה שלך"

[איזה מזל שהתום הזה בא, הוא מזה הציל אותי]
(וואלה מורה נחמדה)
ככה עבר השיעור.
טררררררררר.....
צילצול הפסקת אוכל.
_______________________
 ליז ואליס הלכו לקפיטריה, ליז לקחה פיצה על אנשובי, ואליס לקחה פיצה עם תירס.
תום הלך לבד לקפיטריה, כי הוא לא הכיר חברים.
פיתאום מישהי מוזרה באה לליז ולאליס, והפילה להן את המגש.
"מה את עושה????" אליס אמרה
"מה שבא לי!"
"למה עשית את זה?" ליז אמרה
"כי ככה בא לי, השולחן של החננות שם!"
"אנחנו נשב איפה שבא לנו!, ואת לא תפילי לנו את האוכל!" אליס אמרה
"סליחה מה אמרת?, לא נראה לי שבא לך שאני יגיד את זה לאבא שלי"
"מי זה אבא שלך?" ליז שאלה
"מנהל בית הספר"
"אז לא נראה לי שבא לך שאנחנו נגיד לו מה עשית לנו!" ליז אמרה
היא הביטה בהן מוזר, והן המשיכו ללכת. 

_______________________
 "אמרתי לך שיקרו עוד המון דברים מעצבנים" אליס אמרה
"חחח כן.. אוי תראי שם!" ליז אמרה
"איפה?"
"שם!"
"מי זה?"
"נוו..את לא מזהה אותו?, זה הילד שמשך לי בשיער" 
"ואלה!, יאלה בוא נלך אליו" אליס אמרה
"מה את עושה??, לא!"

_______________________

מה קורה עם תום:
תום כמובן לבד, מחפש לו חבורה להידחף אליהן.
"היי חברים, מה אתם עושים?"
"מה אתה נידחף, אנחנו משוחחים, ס'תלק מכאן"
תום הלך מי שם.... והוא מנסה לחפש אנשים לדבר איתם. מסכן חח
נחזור לעניין עם ליז.

_______________________


"הי! אתה אתה מזהה אותנו?" אליס אמרה לילד
"חחח כן משכתי לחברה שלך בשיער" הוא ענה
"למה עשית את זה???" ליז אמרה

_______________________

 

עוד 4 תגובות ואני ממשיכה!

 

למה הילד עשה את זה?
כי הוא רע, וסתם רצה להציק לה
סתם בצחוק
הוא שיחק אמת או חובה והוא היה חייב  

תענו על זה, ומי שיענה נכון ראשון יזכה ב...
לוגו+רקע. שווה!.

 

 -

 

דוש 11 

נכתב על ידי דוש 11 , 16/6/2009 17:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  דוש 11

בת: 27




118
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוש 11 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוש 11 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)