לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


סיפור מסופר בדרך הטובה ביותר, כאשר הוא מתוכנן כראוי. - ויליאם שייקספיר
Avatarכינוי:  .Kerenola

בת: 19

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

פרק שלישי,מסיבת פיג'מות.


אנשים!!!!!!

מישהי מתחזה אליי בחלון מסרים..עזרו לי לגרש אותה..

והרי לכם הפרק השלישי...

מאיה,ז'קלין ולילה החליטו לעשות מסיבת פיג'מות כדי לגבש את כל הבנות באחווה..

וואי..מאיה איזה רעיון נהדר..אלמה מרשה אבל?

עדיין לא שאלתי אותה..אני אשאל אותה..יש לכן פיג'מות??

כן..ואני בטוחה שגם לשאר הבנות..לכי שאלי את אלמה..

אוקיי..

מאיה הולכת למשרדה של אלמה ודופקת על הדלת..

כן..יבוא..

מאיה ניכנסת למשרדה של אלמה..

כן מאיה יקירתי במה אוכל לעזור לך?

אני רוצה לעשות מסיבת פיג'מות בחדר שלי עם ז'קלין ולילה..

וכן..מה רצונך ממני יקירה?

ברצוני לקבל את אישורך גברת לורדן..

אני מאשרת...רוצה שאודיע על כך לשאר הבנות...?או שהן מודעות...?

אממ..לא..חשבתי לקבל את אישורך לפני כן..

אוקיי עלמה צעירה...אודיע לשאר הבנות..מתי זה?

אממ..ב-8..

אוקיי..אסיים למיין פה את המסמכים הללו ואודיע לכולן..צאי לך..

תודה גברתי.

מאיה יוצאת מהמשרד והולכת לבשר לז'קלין וללילה על אישורה של אלמה..

אלמה סיימה את מיוני המסמכים והחלה לעבור בין החדרים:"בשעה 8 בדיוק יש מסיבת פיג'מות אצל מאיה,ז'קלין ולילה וכולכן מוזמנות..לא לשכוח לבוא עם פיג'מה.."

הלילה ירד..

אתן בנות למסיבת פיג'מות?

לא..איכס...

אני רוצה לבוא..אבל אין לי פיג'מה..*אומרת ומשפילה מבט*

מה את הולכת?מה את בוגדת בי?

אף פעם לא עשו פה מסיבת פיג'מות..ואני רוצה ללכת לזה..שמעתי שזה כמו גיבוש..סיסי יש לך פיג'מה להלוות לי?

כן..יש לי מכנס מסויים..אבל אין לי חולצה בשבילו..

איזה...?

זה...*אומרת ומוציאה מכנס תכלת עם ציורים סגולים..*

ומה את תלבשי?

יש לי שתיים כאלה..

אהה..יוו..תודה...ויש לך גם חולצה שיכולה להתאים..?

לא ממש..סורי..אוו..לימור..יש לך גופיה מתאימה..תוכלי להשאיל לסתיו?

לא..

למה?

לא יודעת...*חושבת ומתחילה לגלגל עיניים*

יודעת מה?יש לי רעיון..

מהו?

בשביל לקבל את הגופיה שלי....את צריכה לשכב איתי..

מה...?לא..אני נימשכת לבנים..

ואני אלייך סתיו...

שאני אבין..בשביל שתיתני לה את החולצה היא צריכה לשכב איתך?*אומרת ועושה פרצוף של גועל*

כן!

איכס!*אומרת ויוצאת מהחדר*

אז..שוכבת איתי?

לא...

את חייבת..היום אני עוזבת..

לא..

לימור מתחילה לקרוע לסתיו את הבגדים וסתיו מתחילה לבכות..

בנתיים במסדרון..

אנה את חייבת לעזור לי..

מה קרה?

סתיו ביקשה מלימור איזו גופיה שמתאימה למכנס שרציתי לתת לה כי אין לה פיג'מה..ולימור הכריחה אותה לשכב איתה בשביל שהיא תיתן לה..

מה???איכס...יש לי כותנת...אני אלך להביא לה..

סיסי חוזרת לחדר ואנה הולכת לחדרה.

סתיו???הכל בסדר שמה???

הדלת הייתה נעולה..סיסי קראה לאלמה וזו פתחה עם המפתח את הדלת..כשאלמה ניכנסה לחדר וראתה את המתרחש סתיו רצה לאלמה וחיבקה אותה..

אלמה...אני כל כך מתביישת..

אין לך מה להתבייש חמודה..שימי עלייך משהו..ואת...*אומרת ומביטה לכיוונה של לימור*

כן?

אני רוצה שתלכי מהאחווה...אין לך מה לחפש פה יותר..אירזי את דברייך וצאי מכאן!

אלמה הולכת..לימור אורזת את דבריה..בנתיים אנה חוזרת ובידיה כותנת..

קחי סתיו..זה בשבילך..

תודה...

סתיו שמה את הכותנת ושלושתן הולכות לחדר של ז'קלין,מאיה ולילה...

לימור סיימה לארוז  ויצאה מהאחווה..הביטה לאחור וירקה..היא חזרה לבית הוריה.

 ולהלן איך כל אחת באה למסיבת פיג'מות:

אלכס:

אנה:

 ז'קלין:

לילה:

מאיה:

מרגרט:

מריאן:

סיסי:

 סתיו:

צ'לסי:

הן התחילו לרכל על הבנים באחוות הבנים..כל אחת אמרה מי לדעתה חתיך..

אני לא חושבת שיש שם מישהו חתיך..בכלל..לא מאמינה בבנים..

אני מאוהבת בולדימיר..

אני חושבת שבר ובועז ניראים טוב..

לדעתי בועז.

אני פשוט חברה של...רון...איזה כוסון...אלוהים..

אני חושבת שבן חמוד...*מסמיקה*

אני יש לי חבר..אבל הוא גר בחו"ל...קוראים לו פול..

אני מאוהבת ביניב...

אני באביב..אפילו השם שלו מגניב אביב שקד..חח..*היא צוחקת וכולן אחרייה*

לדעתי אביעד...

אני מתקשרת לרון..אוליי הוא יביא כמה חברים שלו..יהיה צחוקים..מה אתן אומרות?

כולן אמרו:"כן"...מאיה התקשרה לרון..והוא הביא את:בר,בועז,יניב ואביב...

והבנים גם כן באו בפיג'מות...

אביב:

בועז:

בר:

יניב :

רון:

 ואז מאיה הייתה עם רון...לילה עם בועז..השאר ישבו בצד וריכלו..

הנה יניב...לכי דברי איתו..

לא..הוא לא שם עליי..

לא תפסידי כלום אם תלכי לנסות..דברי איתו על ספרים..גם הוא תולעת לא קטנה..

נו...טוב..

יניב ישב ליד בר כשסיסי באה...

היי יניב...

היי סיסי..*עונה באדישות*

קראת את "יומני הנסיכה 3"?

כן*באדישות*

ואיזה ספר קראת הכי אחרון?

לא זוכר..טוב..שמעי..לכי מהפרצוף שלי..

למה..מה עשיתי לך?

אממ..יש לך משקפייים..ואני לא סובל אנשים עם משקפיים..

תן לי להזכיר לך שעד כיתה ח' גם לך היו משקפיים יניב..

בר..שתוק..ואת עופי מהפרצוף שלי..

סיסי הסתובבה..והלכה לאנה בבכי..

אנה הלכה לכיוונו של יניב ונתנה לו נשיקה על הלחי..

היי אנקה..מה שלומך?

בסדר...למה אתה זבל לחברה שלי?

בגלל..המשקפופריות שלה..*אומר וצוחק*

בוא דקה החוצה..

הם יוצאים למסדרון..

למה רצית שנצא משם?

רצית מדברת איתך ב-4 עיניים..בלי עוד אנשים ישמעו..

אה טוב..אני מקשיב..

אם נגיד..סיסי תעבור מהפך..תשים עדשות..תעשה גוונים..תתלבש אחרת..אתה תאהב אותה?

אממ..אני כבר אוהב אותה..אני חולה לה על התחת..

אז..אתה דוחה אותה בגלל המשקפיים רק?

כן.

אלמה באה וקולטת את אנה עם יניב..

סליחה מה הבחור עושה פה עם פיג'מה?אתן לא אמרתן שיהיו בנים...

אממ...אין בנים..אני..אממ..הוא...

רצינו לראות אחד את השניה..*אומר שם יד על שפתיו ומקריב את אנה אליו..*

הם עושים כאילו הם מתנשקים..

אוקיי..אני מאוד מקווה שאין עוד בנים בחדר...עוד 20 דקות אלך לבדוק..

אוקיי.

אנה ויניב חוזרים לחדר ואומרים לכולם שאלמה מגיעה עוד 20 דקות ושהבנים חייבים להעלם..הבנים החלו לקפוץ מהחלון..יניב יצא מדלת האחווה..הבנות נירדמו כולל אנה..אלמה באה ושמחה לגלות כי כולן יושנות ושאין בנים בחדר..

פרק הבא-סיסי עוברת מהפך ע"י אנה ואלכס

תאריך עליית הפרק-10/04/07

 

נכתב על ידי .Kerenola , 2/4/2007 16:13   בקטגוריות הסיפורים שלי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Karkorita ב-2/4/2007 19:52




44,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , פאנפיקים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Kerenola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Kerenola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)