לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


סיפור מסופר בדרך הטובה ביותר, כאשר הוא מתוכנן כראוי. - ויליאם שייקספיר
Avatarכינוי:  .Kerenola

בת: 19

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

עושה לי בלאגנים


והנה שיר שכתבתי...אך הפעם בלשון זכר...חחחח..

איך שאת עושה לי בלאגנים

בגללך אני דופק פה כמה באנגים

כואב לי כבר הראש

אנ'לא דע מה ללבוש

אני חושב פה רק עלייך

רק רוצה אלייך

מחפש אותך כל היום

מקווה שאת אמיתית ושאינך חלום

איך השיר?

אממ..אתמול יצאתי עם ניצן..ודיברנו..גם קצת התנשקנו..אבל קבענו להיות ידידים...אני רוצה לתת לו את כל הזמן שבעולם כמובן שלא מיליון שנה..אבל לפי הקלפים הוא ייבקש זמן..הוא אמר שהוא ידבר איתי יום שישי הבא..כאילו שיהיה..ואני מקווה שהתשובה לגבי הקשר שלנו תהיה חיובית..כי למרות כל הדברים השליליים שמצאתי בו אתמול...הייתי הכי שפוייה שבעולם והרגשתי כמה שאני מאוהבת בו ומוכנה לעשות הכל למענו...

נכתב על ידי .Kerenola , 9/6/2007 11:42   בקטגוריות יצירות שלי למיניהן, שירים שלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




44,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , פאנפיקים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Kerenola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Kerenola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)