לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בזרם


תלמדו לשחות כי החיים זורמים ~

Avatarכינוי:  חסויה P:

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

פוסט ראשון!


עומד להיות לנו יום בריכה וזה יהיה נורא!!!! קודם כל, כל החברים שלי לא מגיעים וההורים שלי לא מרשים לי להבריז!!! רגע... זה נשמע יותר כמו רות, אחותי הגדולה....

טוב אז יותר הגיוני להתחיל ככה, עוד יומיים יהיה לנו יום בריכה והם פשוט תוקעים 400 תלמידים בבריכה קטנה וקורעים לזה יום כיף! לא נורא.... כל החברות שלי יבואו ויהיה כיף... לפחות לא תוקעים את כל הבצפר... דרך אגב אני מכירה מישהו שאומר בית-ספר!!!!  אפילו לא בית-צפר!!!! בהתחלה זה נשמע סו וואט אבל תודו שאתם אומרים בצפר או בית-צפר..... טוב... זו גם לא דרך להתחיל בלוג... אני צריכה לספר קצת על עצמי!

טוב קוראים לי רז, אני יודעת שזה שם של בנים אבל ההורים שלי חשבו שזה שם חמוד גם לבת.... ודרך אגב בבצפר שלי יש 1200 תלמידים!! ואנחנו רק חטיבת ביניים!!!!! (בלי תיכון) הבצפר שלנו כלכך גדול עד שכל שכיתה זה שתי שיכבות!! כאילו יש שתי שיכבות ז' שתי שיכבות ח' ושתי שיכבות ט'!  חמש כיתות בכל שיכבה!!! חוץ מבח' שזה 6 כיתות בכל שיכבה....

יש לי שני אחים:

אחות גדולה רות ואח קטן אביב

אני צימחונית ואף אחד בכיתה שלי עדיין לא מודע לזה!!!! (חוץ מהחברות שלי....) יש לי כלבה אחת שקוראים לה לינדה וכלבה אחת שקוראים לה טוויטי, טוויטי ממש מפגרת ולינדה ממש שמנה....

היום היה לנו שיעור תנ"ךס והמורה שלנו דיברה איתנו על אונס וזה היה משהו כזה: "בנות, עם מישהו נוגע בכם אפילו ככה" *נגיעה בכף היד* "אתם צריכות להגיד" אז אני נוגעת לתומר בכף היד ואומרת "אתה צריך להגיד" ואז כולם התחילו לגעת אחד בשני לצרוח "זה אונס! זה אונס!" ונשפכנו מצחוק....

אני פשוט לא מאמינה על טל!!!! היא הציעה לילד שבכלל לא מחבב אותה חברות והוא הסכים!!! אחרי שהיא שיקרה לו שאביגיל צילמה אותם הפאלפון ושלחה לכל מיני ילדים וזה בכללל חסר היגיון כי לאביג אבד הפאלפון ואם הוא לא היה נעלם אין בו בכלל מצלמה!!!! אנחנו לא חושבות שהוא מודע בכלל לאפשרות של מצלמה בפאלפון!.... [היא קיבלה את הפאלפון הישן של סבא שלה (הוא לא נפטר)]

דרך אגב אביג היא החברה הכי טובה שלי ביקום של היקום של היקום של היקום של היקום וכו....................................

טוב... נדמה לי שזה יותר מדי בשביל פוסט... אני גם צריכה לעדכן את הבלוג אתם יודעים לשים רשימות וכו...

אז שלכם תמיד

             חסויה P:

 

 

נ.ב. אף פעם אל תמנעו מלאהוב...

נכתב על ידי חסויה P: , 16/6/2009 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





48
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחסויה P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חסויה P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)