לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור אהבה פשוט


אם לא תכנסו איך תדעו?

Avatarכינוי:  רק אני שכותבת

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009


כל כך סליחה של לא יכולתי לשים פרק המחשב שלי התקלקל ורק עכשיו הביאו לי אותו
אה וקארין אם את חושבת שהסיפור כל כך מזעזע פשוט אל תקראי ואל תיכנסי לבלוג יותר....

 

מהפרקים הקודמים
...ראיתי עוד זוג ידיים מרים את הדפים מהרצפה למזלי
לא הייתה רוח חזקה אז הצלחתי [הצלחנו] לאסוף את הדפים
לפני שהם עפו הרמתי את ראשי וראיתי את ההוא
שנפנתי מהברכה

מה את\ה עושה פה?????? אמרנו שנינו באותו הזמן

לפרק:

נקודת המבט של נטלי:
לקחתי ממנו מהר את הדפים והלכתי לכיון המזכירות
שאני רואה שהוא מאחוריי:
"את בטוחה שלא באלך לתת לי את המספר שלך?"
"200 %, אמרתי והתחלתי ללכת יותר מהר לכיוון המזכירות"
"לפחות את השם שלך ? "
וואו הוא ממש נודניק חשבתי הסתובבתי אליו ואמרתי בלי חשק
"נטלי"
"רון"
"טוב אני נכנסת לפה אמרתי והצבעתי על בניין גדול שכתוב עליו חדרי כיתות
היסודי"
"את בטוחה שאת רוצה להיכנס לחדרים של היסודי?"
"לא ממש איפה המזכירות אמרתי בציחקוק קל"
"עוד בערך 100 מטר רוצה שאני אלווה אותך?"
"לא ממש אבל זה יעזור לי"
"אוקיי את נורא נחמדה את יודעת"
"אמרו לי את זה כמה פעמים"
"הו אני יודע שאת דלוקה עליי"
"פחחח נראלך ???"
"לא רק נראלי אני יודע"
"טוב אז אתה יודע לא נכון אמרתי ונכנסתי לתוך הבניין הקטן
שכתוב עליו באותיות קטנות "המזכירות" "
"טוב פה את יכולה להמשיך לבד , אז נראה אותך? "
"אם תנסה אולי תמצא..."

=נקודת במבט של רון=
אם תנסה אולי תמצא היא אמרה לי והלכה וואו
יצאתי מהמזכירות לכיון החדרים  ולא הפסקתי לחשוב עליה על החיוך שלה
על הגוף שלה על השפתיים שלה ובעיקרון על האופי שלה
היא כל כך שונה מכל הבנות שאני מכיר
כולן נמרחות עליי ועושות את עצמם צנועות ושמורות
שהן הולכות לידי עם חולצות בטן מחשוף וחצאית מיני קצרות
אני אישית לא סובל את זה
זה למה החברה הכי ארוכה שהייתה לי הייתה לשבוע
נכנסתי לחדר שלי וראיתי את נתי ישן
טרקתי את הדלת והוא לא שם לב אפילו הלכתי לצד שלי בחדר וסגרתי את הוילון שיש בן שתי המיטות שמתי מוזיקה באוזניות וקיבלתי הודעה
משרון

שרון > הכוסית: ?
רון החתיך : ?
שרון > הכוסית: מה קורה אהובי?
רון החתיך : בפעם ה200 אני לא אהובך
שרון > הכוסית: בטח שאתה אהובי אתה תראה בסוף שאתה תהיה איתי
אני עליךך לא מוותרת!!!
רון החתיך : מתי תביני שאני אותך ל-א רוצה
שרון > הכוסית: פחח עלק לא רוצה אותי אני זוכרת את הלילה הזה הי מדהים אתה אמרת את זה
רון החתיך : היה ונגמר אני מצער לא התכוונתי ואני תפוס
שרון > הכוסית : מי הזונה ? ומה זאת אומרת תפוס אני ואתה ביחד
רון החתיך :  א. היא לא זונה היא יותר טובה ממך מה שבטוח
ב.אני ואת לא ביחד , ואני חייבת ללכת ביי , כתבתי מהר והתנתקתי

אחרי בערך 10 דקות יצאתי החוצה וראיתי
את שרון מביאה לנטלי כאפה ושיר מביאה לה בעיטה

תפסיקו\!!!!! צרחתי ורציתי אליהם

 

נקודת המבט של שרון

כמה דקות לפני

אוף מי זאת הזונה הזאת החברה של רון עלק

אני אפריד בנהם אם היא חושבת שהיא יכולה

לקחת לי את רון מה נראה לה????

שיר נכנסה לחדר שלי בדיוק

ואמרו באותו הזמן

"לרון יש חברה חדשה"

מיד קפצתי

"מי זאת ראית אותה???"

"כה היא יפה"

"מה אמרת?"

"שהיא נראת כמו זונה "

"בדיוק את יודעת איפה היא?"

"כה היא נכנסה לפני כמה דקות למזכירות "

"ואי בולכים אני ארה לה מה זה לקחת לי את החבר"

שנינו יצאנו מהחדר לכיוון המזכירות בדיוק ראינו מישהי 

יוצאת משם

"הינה זאת היא שיר אמרה והצביעה על הילדה"

"היי ילדה צעקתי לילדה הזאת"

"ביי ילדה היא אמרה לי באותו טון"

"נראלך שאת מנפנפת אותי שמעתי שגנבתי לי את החבר

ואני מאוד לא אוהבת את זה טוב הוא לא חבר שלי אבל הוא בדרך להיות"

"מי גנב בדרך להיות חבר שלך אני אפילו לא מכירה אותך"

" את רון את מכירה "

"כן סוג של "

"מה זה סוג של אמרתי לה והתחלתי לצעוק עליה מה נראלך אמרתי לה והבאתי לה כאפה "

"את לא נורמלית היא אמרה ושיר הביאה לה בעיטה

 

תפסיקו שמעתי צעקה והופתעתי לראות רון צועק

נפלתי בוכננה על הרמפה כאילו שהיא דחפה אותי

מה נראלך שאת עושה צעקתי אליה

רון: בואנה שרון מה את מטורפת את חושבת שלש ראיתי מה עשית לה??

שרון: היא הרביצה לי

נטלי: מה את נורמלית היא אמרה וראיתי שהיא מחזיקה את הדמעות בכוח ואותי זה שימח

 

תעזבו אותה !!!שמענו צעקה

 

בבקשה תגיבו

 


 

נכתב על ידי רק אני שכותבת , 3/7/2009 21:09  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אני שכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אני שכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)