לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BlackMail-BlackOut




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

תקופות ומוזיקה


בגלל שלא עשיתי פוסטים כבר הרבה זמן.
הכנתי פוסט גדול, ומושקע.



הייתי אומר שרק בתקופה האחרונה הההתנהגות שלי לא התבטאה במוזיקה שאני שומע.
בכללי אני חושב שאפילו מכיתה ז' המצב רוח התקופתי שלי התבטא בזה.
ותאמת הייתי רוצה לעשות סיקור קטן של ארבל לאורך התקופות.

אז בואו נתחיל מההתחלה...
כיתה ז', הכיתה שתאכלס התחלתי לשמוע מוזיקה כמו שצריך. ולא לשמוע מה שכולם שומעים.
כמובן שהלהקה שהביאה אותי לרוק, ומטאל. הם הלהקה שעד היום היא אחת הלהקות שאני יותר אוהב

Linkin Park.
שאותם הכרתי כבר לפני ושמעתי אותם לאורך תקופה די ארוכה.
את השירים שלהם הכרתי דרך תאמינו או לא, סרטוני דרגון בול זי. כמו קליפים כאלה שעשו וברקע היה מוזיקה של לינקין פארק.
השיר הראשון ששמעתי היה In The End.

Linkin Park - In The End


זה היה בסוף כיתה ז' עד אז די שנאתי מטאל. ואז גיליתי משחק מדהים טוני-הוק אנדרגראונד שתיים. ושם נחשפתי לראשונה לז'אנר קסום ביופיו באותה תקופה. PUNK. כן גם לי בתור ילד שעולה לח' ולא מבין יותר מדי במוזיקה היא קליטה היא פשוטה ממש משהו שלילד שעולה לח' קל לאהוב.

Jimmy Eat World - Pain


במהלך כיתה ח' ביזי (כן... ה-ביזי!) גילה לי להקה מצויינת שגם אותה אני שומע עד היום סיסטם

System Of A Down - Chop Suey!

חשוב לציין שעד אז אני הייתי אחד הבודדים ששמע רוק\פאנק. אבל מאז עידן סיסטם. אנשים גילו שזאת להקה בת-זונה. והיא סיפקה לנו רגעים נוסטלגיים כמו להקת הבקבוקים שעשינו אצל תומר... לא בטוח שכולכם זוכרים אבל זה היה רגע היסטורי...

ברני הזכיר לי את "המאורה" שזה בעצם חור בתוך שיח ענק שהיינו יושבים שם. ושמים סיסטם דרך רמקולים ניידים. (זה היה עוד שרק לעשירים ביותר היה רמקולים בפלאפון!) וביזי שר את שוגאר, והיה לנו את ריקוד הסויט פיי. קיצר רגעים של נוסטלגיה.... אז תודה לברני
נ.ב. גם התחלתי לשמוע צ'ילדרן ככה בקטנה.

וככה זה היה רוב ח' שמעתי פאנק וגם סיסטם. ואז לקראת סוף ח' ובטח מתוך דיכאון כללי של כיתה ח', הדרדרות הייתה ברורה מאוד. וזה היה ברור שאני יגיע למטאל במוקדם או מאוחר...
ואז בסוף ח' זה הגיע, גיליתי את סליפנוט. התלהבתי כמובן כמו ילד בכיתה ח' מכל עניין המסכות והקשיחות.
וכמובן השיר שעשה לי את כיתה ח' ושבר שיאי השמעות בפול ווליום בבית של אשל בארבע בבוקר.

Slipknot - Before I Forget


ואז כמובן בעקבות הנסיון הכושל הראשון שלי עם בת, לא נפרט. נכנסתי לדיכאון, וגם אתם יודעים ילד בכיתה ט'... מה אתם רוצים...
ואז התחלתי לשמוע חרא כבד, כמובן להקת הקור הראשונה שאהבתי, בלק דהליה מרדררררררר

Black Dahlia Murder


וזאת ממש להקה איכותית. עד היום אני חושב ככה ליינים מעולים של גיטרה, ומתופף בנזונה. כמובן חומר כבד שטניסטי.
וככה פחות או יותר עברה כיתה ט' הייתי שומע צ'ילדרן והרבה קור, וקצת בלק מטאל. קיצר חומרים כבדים סקרימים וחרא.
אה וגם גיליתי את הלהקה המעולה דרים תיאטר.

בכיתה ט' התחלתי לקחת את המוזיקה קצת יותר ברצינות, מבחינת נגינה התחלתי ללמוד מסודר עם מורה ואז כמובן קיבלתי קצת מושג על מוזיקה. ובחופש גיליתי את 30STM דרך אחות שלי חח. וגם התחלתי לשמוע יותר פנטרה, בתחילת י' הייתי שומע הרבה פנטרה,

כמובן אחרי הנסיון הכושל השני שלי והקצת יותר רציני, נשארתי בהרגשה, שהדבר היחידי שתמיד יהיה איתך ולא יעזוב אותך לעולם זאת המוזיקה. היא לא תבגוד בך ותמיד תהיה שם לצידך שמעתי הרבה מאוד פנטרה.

Pantera - Domination

אבל מהר מאוד הפסקתי להתעצבן על מה שהיה ופשוט הייתי שקוע ברגשות שלי. הייתי בערך כל היום שומע 30STM. והייתי ממש בקקי עמוק, ממש דיכאון. עשיתי את הפירסינג בשפה שזיכה אותי לאחר מכן בגיטרה אקוסטית. סיפור ארוך אולי אני יספר לכם אותו יום אחד. בערך כל כיתה י'

30 Seconds To Mars - The Kill

כן אז יהיו אנשים שיגידו ארבל, זה לא אתה! , מה זה המיינסטרים הזה?!, הייתי בתקופה רעה מאוד, לא הייתי להתרכז בכלום הייתי עסוק כל היום בלחשוב על ההפסד, למה זה קרה. כן... לקח לי די הרבה זמן להתגבר על זה.
&amp;amp;nbsp;ואני גם היום חושב שיש להם אחלה מתופף וסולן ממש ממש ממש טוב. שמעתי גם בלייב הוא אפילו יותר טוב בלייב, זה מדהים.
נ.ב. בהמשך למטאלקור שהיה בכיתה ט' ההתחלתי לשמוע אנטר שיקארי לקראת סוף י'.

ואז קרה דבר מדהים חוויה אלוהית, מכל הקקי הזה אמרתי לעצמי, די ארבל קח את עצמך בידיים, החיים לא נגמרו, וגיליתי את...
המרלייייייייייייייי
Bob Marley - Three Little Birds


החלטתי שדי, די לדיכאון, מרלי נתן לי כוחות נתן לי אמונה. כל החופש של י' ליא' לא שמעתי מטאל, ואפילו מחקתי את כל המטאל שהיה לי על המחשב, והיה הרבה. באמת חוויה רוחנית ממליץ לכולם לשמוע מרלי.

בתחילת יא' הגעתי למסקנה שהבעיה עם רגאיי שהוא חוזר על עצמו. הפסקתי לשמוע רגאיי, וגיליתי את להקת הרוק-סטלה. Wolfmother.

Wolfmother - Jocker And The Thief


התחברתי לסטלניות לצד הרוקיסטיות, להקה מעולה. עם הרבה מאוד סגנון. ממש אפשר לקבל סטלה מחלק מהשירים.

וכמובן שכל האווירה הסטלנית הובילה אותי לפינק פלויד

Pink Floyd - Another Brick in The Wall

פינק פלויד אחת הלהקות הסטלניות והמדהימות ביותר, הופעות מדהימות. עם הלהקה היחידה שאני מכיר שממש אפשר לתת להם את הז'אנר רוק אומנותי בתור תואר.

ואז אני לעולם לא ידע מי שלח לי לי בפעם הראשונה אני זוכר שמישהו שלח לי את זה, קליפ של ברינג מי.

Bring Me The Horizon - Pray For Plagues

אהבתי אותם לא מתוך התחברות לרגש שמעבירים אלא מתוך פליאה מצורת הכתיבה שלהם. הם כותבים בצורה מדהימה ליינים מעולים של גיטרה שמבוססים בצורה מכובדת על מוזיקה קלאסית, וכתיבה ומבנה כללי מעולים. אחת הלהקות שאני ממש מושפע מהם בצורת כתיבה.

חשוב לי לציין שתמיד לאורך כל הדרך אהבתי מאוד רוק של בריטים. כן מהסוג החביב. והנחמד. שאני כל הדרך אני מתכוון מכיתה ח' ועד היום.
כמה מלהקות רוק בריטים האוהבות עליי הם קולדפליי, וומבטס, אדיטורס
אבל הכי, ארטקיק מאנקיז...

Arctic Monkeys - Teddy Picker

להקה מעולה עם הרבה סגנון

לאחרונה ההתנהגות שלי לא משקפת את המוזיקה שאני שומע כי אני פשט שומע את כל מה שיש פה. הכל. ועוד...
אולי זה בגלל שהתבגרתי.
ואולי אני כבר לא מתחבר למוזיקה כל כך כמו פעם.

זהו זה, זה היה ארבל במרוצת השנים.
נכתב על ידי , 7/9/2009 21:39  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 32




1,249

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlackMail אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlackMail ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)