לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תמונת מצב


מה שעובר לי בראש.

Avatarכינוי:  הצלם

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

תמונות מתערוכת מכוניות


טוב בנתיים אני אשאיר אותך במתח(מורן) אני אראה רק כמה תמונות אולי אפילו תפרסמי פוסט זה כי הן מגניבות בתמונות אלו מושקעת.

 


 


 


 


 


 



 

ושיר לסיום.

 

תומר יוסף
מילים ולחן: תומר יוסף

 

עבדתי קשה בחום כל היום
אמרתם לי שלא לסיים עד רדת האור
ותדע לך שמסתכלים עליך, יודעים מה אתה עושה
נעלי רטובות מזיעה ואתם שואלים

מה איתך?
מה איתך?
מה איתך?
מה איתך?

זה נראה לי לא זה, לא מתאים לי, יש חלום
וזה זמן שכזה, נמאס לי לדעת שמחר יהיה כמו היום
נעלי רטובות מזיעה ואתם שואלים

מה איתך...

זה נראה לי לא זה, לא מתאים לי, יש חלום
וזה זמן שכזה, נמאס לי לדעת שמחר יהיה כמו היום
נעלי רטובות מזיעה ואתם תשאלו

מה איתך...






 

נכתב על ידי הצלם , 25/6/2009 15:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"בואי נשתה קצת יין,זה יעשה לנו..."


מי שמכיר את השורה למעלה שישלים.אם ישלים נכון אני אשים פה כל תמונה שהוא יבקש,

 

ועכשיו: פ-ר-ס-ו-מ-ו-ת

טוב נו לא...

 

אז ככה על עצמי:

שמי:חסוי

שיער:חום

עיניים:חומות

צבע עור:..................................גזענים!

אוהב?

לצלם

לא אוהב? אותך.....                                                                                                                                                  ברוך ה'

 

עלייך:

שם:את מספיק מוכרת

שיער:חום

עיניים:כחולות(נדיר עם קומפלט השיער החום)

אוהבת?

את עצמך,לחפור,לבנות,ולהרוס

 

את כל כך מושלמת,הם אומרים.

איך שאת הולכת עם הביטחון הזה מרוח על הפנים הלא כל כך יפות שלך.

את כל כך טיפשית,אולי זה למה הם לא חושדים בך.

השלמות

אני לא יודע איך אהבתי אותך כל כך,זה לא הגיע וזה לא יגיע לך.

 

אני עד עכשיו מתקשה להבין איך אני מוקף באוייבים ואת מבודדת.

לחשוב שהכל התחיל מהפרידה המופרזת שלנו...

 

המשך יבוא

 

 

 

 

 

 



 

את קשה להבנה בדיוק כמו הבול בתמונה

 

 

 

נכתב על ידי הצלם , 23/6/2009 18:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוקי...


אז לא אתחיל מייד עם הדעות שלי למצב הנוכחי של הסיבבה המקיפה אותי.

קודם תראו את הבלוג...תחקרו...ואז תפנו זמן לקריאה.

הבלוג הזה יהיה "חופר" אז אם אתם לא בקטע של לקרוא הכל ולהגיב בצורה אמיתית ומנומסת אתם כבר יכולים ללחוץ על האטרקציה היחידה בשבילכם בבלוג זה וזהו ה-X בצד שמאל של החלון.

 

 

 

 

 

 

 

לאלו שנשארו>>>>>>                                                                                                   בהצלחה

 

נכתב על ידי הצלם , 23/6/2009 18:00  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצלם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצלם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)