לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Queen Of England

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

ההוא מהפארק


 

היה בו פשוט משהו מיוחד, משהו שעוד לא ראיתי באף אחד אחר..

עיניים ירוקות מדהימות שחודרות עמוק לתוך הנשמה גם אם הוא סתם מעביר עלייך את המבט ..

הוא צחק צחוק מתוק תוך כדי שהתהלך בין כולם. מפלרטט עם כל אחד שרק מוצא בעזרת המבטים שלו - כאילו כולנו אורחים שלנו. 

מעביר עליי את המבט בלי בושה, גם כשהוא רואה שאני מסתובבת עם בעלי , מתהלכים יד ביד. 

 

הדרך בה הוא אחז במיקרופון ונאנח לתוכו כשהוא מדגיש כל מילה שכתב, וכל תו שהלחין

מתנועע וזז , נראה כמעט כאילו הוא מרחף.

העיניים שלו מרפרפות על הקהל, והקול העדין חודר במהירות את העור ועושה צמרמורת

ואז, הממזר הקטן מחליט לגשת אל הקהל המאולתר שלו ולשלוף אותי מידי בעלי התמים

ביד ימין שלו הוא אוחז במיקרופון וממשיך בהופעה כאילו הוא לא מחזיק את רוב משקל גופי בידו השנייה

מגע חם ונעים על המותן ... מסובב קצת לפה וקצת לשם

נפסקת המוזיקה, ורק הוא שר לתוך המיקרופון 

 שר לי ישר בפנים, ואני מרגישה כל מילה וכל נשימה שיוצאת ממנו

ואוהבת את זה

הוא מכשף אותי, הבחורה המאוהבת עד כלות נשמתה בבעלה

מכשף וגונב אותי

ואז ברגע אחד עוזב אותי וחוזר לבמה , למקומו הטבעי

מגניב קריצה, כי בכל זאת .. זה הוא, והוא פלרטטן. 

 

עברו עשר שנים מאז, יש לי משפחה וילדים

אני אוהבת את בעלי, הוא האדם המיוחד והטוב ביותר שפגשתי.

אבל אני חייבת להודות שמעולם לא שכחתי אותך... אותו בחור מהפארק.

כל כך הרבה לילות התעוררתי שטופת זיעה לאחר שחלמתי עלייך , קרוב מתמיד.

התשוקה הזו למגע של העור שלך שוב- פשוט לא אמיתית

אני כמעט לא מבינה איך אני נשואה למישהו אחר שאינו אתה. 

 

ותאמין לי זה קשה ... כי כשאני איתו אני רואה את פנייך , היפים ביותר שראיתי אי פעם

רואה אותם אל מולי

וכשהוא מנשק אותי אני לא יכולה להפסיק לדמיין כאילו זה אתה

וכשהוא מחבק

ומחזיק

ומדבר

תמיד זה אתה

 

אני יודעת, אני בטוחה, אנחנו נועדנו זה לזו

נכתב על ידי Queen Of England , 28/8/2011 22:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,520
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQueen Of England אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Queen Of England ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)